Ega sellega nalja pole. Nüüd peavad kütusevargad ka vaatama, et üle 50L ei tangiks, muidu kahju üle 1000 EEKi ja järelikult ka kuriteguno_name kirjutas:kui kütuse hinnad üle 20eek liitri hakkavad maksma, siis vast peaks esimese kütuse varguse ära tegema
Rekordkõrged kütusehinnad, mida oled muutnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
- Asukoht: Tartu - 56305508
- Kontakt:
-
- Klubiliige
- Postitusi: 679
- Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
- Peamine sõiduk: 325TDSA
- Asukoht: Tartu lähiümbrus
Selle teooriaga võib väga valusalt lõpetada, ning antud küttehind pole koht kus vargusemõttega lapsikult keksida.Mõtle debiilik ka sellele mida see teeks neile inimestele kelle tagant kanistri ja voolikuga kütet nõristad . . .no_name kirjutas:kui kütuse hinnad üle 20eek liitri hakkavad maksma, siis vast peaks esimese kütuse varguse ära tegema ja kuidagi optimaalsemalt sõitma hakkama
meil võeti eile öösel sadulveokist 650 liitrit meie soovide vastaselt . . .
andke andeks kui ma neid väärastunud ajude nalju ei mõista.
oma tarbimuse kohalt niipalju, et diiselmaastur seisab rohkem, ning ökonoomne riisipüss saab rohkem kasutust.Samas läbisõidud pole muutunud seoses töö iseloomuga.
ETV alles eile mainis, eestis on peaaegu kõige odavam bensiin euroopas.AARE530 kirjutas:Tegelikult on juba praegu kütusehinnad rekordilised, huvitav, kuhumaale need välja lähevad? Kas varsti oleme selles staatuses, et inimese sissetuleku kohta kõrgeim kütusehind Euroopas?
meie keskmine palk on 12 000, elagu kõige odavam kütus :s
e36 328i
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Meie keskmine palk on nii kõrge just nende Toompea ohmoonide palkade tõttu. Isegi kui ETVs väideti, et on Eesti üks riikie, kus bensiin on odavaimate killast, kuid sellise tempoga on see vaid kuu-paari küsimus, et oleme samal pulgal kõikide Euroopa riikidega, ja seda kõikide hindade poolest, küll aga mitte palkade poolest.
Kalli kütuse all pidasin silmas seda, et inimese keskmise sissetuleku kohta on siiski Eesti kütus minu meelest Euroopa üks kallimaid, kui mitte kõige kallim.
Kalli kütuse all pidasin silmas seda, et inimese keskmise sissetuleku kohta on siiski Eesti kütus minu meelest Euroopa üks kallimaid, kui mitte kõige kallim.
Kui teemasse tagasi minna, siis mina kaalusin juba Jaanuari alguses teist autot perre, mõnda riisiökot. Aga kahjuks sõidetavat alla 30- 35 000 eegu ei saa. Lisada sinna kindlustus, hooldus jms, (ega olemasolev auto tahab ikkagi raha) siis selle 40-45 tuhande eest ostan hoopis bensiini ja sõidan ikkagi 3,5 L mootoriga. Kes teab, mis elu ühe-kahe aasta pärast on...
Tõsi ta on, et auto seisab rohkem garaažis...et tolmuseks ei läheks lihtsalt
Tõsi ta on, et auto seisab rohkem garaažis...et tolmuseks ei läheks lihtsalt
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mul üks sõber ostis gaasi+bensiini tarbivat auto ja tema igatahes on sellega ülimalt rahul. Auto oli tulnud Belgiast ja gaasiseade oli kohe olemas (sealtpoolt tulnud autodest on vist üsna paljudel gaasiseade peal). Selge on see, et eraldi seda süsteemi peale panemine läheb mõttetult kulukaks. Ise tegelt väga sellest gaasivärgist midagi ei arva
Palun, ärgem siin teemas libastugem sellel heal teemal, et miks küll meil on kallis ja mujal odavam jne jne...
Siia ikka ootaks konkreetset vastust, kas oled midagi muutnud või mitte
Või hoopis mõnda head ettepanekut, kuidas efektviisem olla(seaduse piires siiski).
Aga teise päeva kokkuvõtteks võiks öelda, et ühistransporti pole veel mitte keegi kasutama hakanud. Kuid juba vähemalt 41% inimestest on muutnud või plaanivad muuta oma igapäevaseid autosõidu tegevusi.
Siia ikka ootaks konkreetset vastust, kas oled midagi muutnud või mitte
Või hoopis mõnda head ettepanekut, kuidas efektviisem olla(seaduse piires siiski).
Aga teise päeva kokkuvõtteks võiks öelda, et ühistransporti pole veel mitte keegi kasutama hakanud. Kuid juba vähemalt 41% inimestest on muutnud või plaanivad muuta oma igapäevaseid autosõidu tegevusi.
GS
asi oli rohkem sarkastiliselt 6eldud, aga ok. Samuti ei pidanud silmas eraisikute paakidest imemist, vaid pigem ikka kytuse jaamasid.Lauri kirjutas:Selle teooriaga võib väga valusalt lõpetada, ning antud küttehind pole koht kus vargusemõttega lapsikult keksida.Mõtle debiilik ka sellele mida see teeks neile inimestele kelle tagant kanistri ja voolikuga kütet nõristad . . .no_name kirjutas:kui kütuse hinnad üle 20eek liitri hakkavad maksma, siis vast peaks esimese kütuse varguse ära tegema ja kuidagi optimaalsemalt sõitma hakkama
meil võeti eile öösel sadulveokist 650 liitrit meie soovide vastaselt . . .
andke andeks kui ma neid väärastunud ajude nalju ei mõista.
oma tarbimuse kohalt niipalju, et diiselmaastur seisab rohkem, ning ökonoomne riisipüss saab rohkem kasutust.Samas läbisõidud pole muutunud seoses töö iseloomuga.
Aga nali naljaks...
Midagi pole muutunud ja pole plaaniski. Autoga meeldib sõita ja n.ö mõttetuid ringe linnas ja üldse sõite mööda Eestit on kõvasti. Ei viitsi tüdrukuga kodus passida vabal ajal. Mingi tegevus ju peab olema.
Ega mu 1.8 ei võtagi eriti midagi, ainult nuusutab
Ma vaatan diisli hinda ja imestan. Kunagi oli see odavam kui bena ja kõik ostsid diisleid.
Ega mu 1.8 ei võtagi eriti midagi, ainult nuusutab
Ma vaatan diisli hinda ja imestan. Kunagi oli see odavam kui bena ja kõik ostsid diisleid.
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
- ankruman85
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 08.07.2007 22:06 59
- Asukoht: Tartu
Täna kasutan ühistransporti. AusõnaRaivo kirjutas:Aga teise päeva kokkuvõtteks võiks öelda, et ühistransporti pole veel mitte keegi kasutama hakanud. Kuid juba vähemalt 41% inimestest on muutnud või plaanivad muuta oma igapäevaseid autosõidu tegevusi.
Üldiselt pole mul ühistranspordi vastu midagi kui sellega reaalselt ka kuidagi hakkama saaks. Aga ma ei kujuta ette, et peaksin poekottidega puupüsti täis marsa peale ronima.
Kui aga auto teeninduses, siis paar päeva saan ühistranspordiga hakkama ja aus olla siis need paar päeva isegi naudin seda - sealsed inimesed on ikka nii teistmoodi ... huvitavad vaadata.
Jalgratas pole linnas küll kuidagi alternatiiv ... niikaua kuni jalgrattateed on sõiduteel ei saa mingist alternatiivist rääkida. Sain jalgrattateel kuu tagasi jalgrattaga sõites autoga kokku ... veetsin 3 päeva haiglas, praeguseni paranen. Jalgrattatee peab olema siiski sõidutee kõrval, selgelt eraldatud ja tähistatud. Praegused jalgrattateed on lihtsalt linnukese kirja saamiseks.
Indrek
Muutnud siis nii palju, et ajastanud enda kütusevõtu aja sellele hetkele kui satub olema sõpruse pst-linnu tee risti kandis. Tundub, et sealse hinnasõja tulemusel saab kütet odavaimalt Tallinnas. Neste on peamaja ees teinud kütte 20senti odavamaks kui mujal enda tanklates. Sellise hinnaalandusega on kaasa läinud ka 5+ aga seal saab kliendikaardiga veel lisaks 20senti alla. Seega kokku sääst 40 senti liitri pealt võrreldes teiste automaattanklatega ja näiteks Statoiliga lausa 65 senti. 98 pealt 95 peale veel minemas ei ole.
F11
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Ütleks ka sama kui mytology; isegi kui muidu sõpakale ei satu siis tuleb iga nädala-pooleteise tagant välja mõelda põhjus, miks mööda sõpruse pst-d vaja sõita oleks, et siis nii muuseas ka 20 senti soodsamat kytet võtta. Kuigi praeguste hindade juures muutub see 20 senti juba mõttetuks tähendab see siiski 60 liitri /ca. ühe paagitäie/ pealt 12 eegust võitu, ehk siis üle poole liitri kütust saab justkui kauba peale - 5 km tasuta sõitu või midagi Kui arvestada, et aastas on 52 nädalat, siis kujuneb see pisike võit aasta peale juba üle 600 eegi, mis tähendab üle poole paagi kütust tasuta.
- trillian
- Huviline
- Postitusi: 731
- Liitunud: 20.11.2007 10:28 08
- Telefon: 56670631
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sõite vähemaks küll pole jäänud, vast juurdegi tekkinud aastaajaga seoses. Vist alateadlikult on surve gaasipedaalile väiksemaks jäänud ja viimase kahe paagitäiega saanud ~ 200km rohkem sõita kui varem, vb asi ka pikemates maantee otsades. Ja teeb lausa rõõmu, et algselt plaanitud 730´i asemel is soetatud sai..
sõitnud olen ma koguaeg 95-ga, tipptundide ajal ka tavaliselt linna ei roni.
vähemaks on jäänud lühikesed mõttetud otsad, ilma milleta saab nagunii hakkama( nt käin ligemal poes-jala). Ja maanteel ka ei talla nii meeletult seda pedaali enam, jälgin rohkem ökonomaiserit.
Üliõpilaste värk ikkagi ju aga ainult nädal veel
vähemaks on jäänud lühikesed mõttetud otsad, ilma milleta saab nagunii hakkama( nt käin ligemal poes-jala). Ja maanteel ka ei talla nii meeletult seda pedaali enam, jälgin rohkem ökonomaiserit.
Üliõpilaste värk ikkagi ju aga ainult nädal veel
2000 a. 320d, e46
Õnneks sõidan vähe ja elan linnas töökohale lähedal. Seega midagi muutnud ei ole. Samas kui peaks iga päev ca tund aega ummikutes kütust põletama või käiks 30km kauguselt tööle, mõtleks elukoha vahetuse peale. Kinnisvara hea odav ka praegu ostaRaivo kirjutas:Või hoopis mõnda head ettepanekut, kuidas efektviisem olla(seaduse piires siiski).
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Mina tahtsin endale nii väga 530d bemmi. Ostsingi ära. Aga ega eriti ei mõelnud (blondiinile omane).
* Nimelt on minu sõidud väga lühikesed. Hommikul tööle max 6km, lõuna ajal ka 6km ja õhtul jälle 6k.
* Talvel ei jõua mootor leigekski minna
* Lisaks väike asula, kus palju ristmikke ehk keskmisest sagedamini tuleb pidurdada ja uuesti kiirendada, mis 2tonnise kere juures ei ole just kõige mõistlikum.
* Ühest poest teise on 500-1000m. Akule selline piinamine ka ei meeldi.
Nüüd mõtlengi aina rohkem, et peaks mõne ökoma bemmi ostma. Olen mõelnud 323i peale. Aga see hetkel veel mõttevälgatus, eks konkreetsema analüüsiga hakkan tegelema siis, kui kütet ikka liiga palju hakkab kuluma.
Muutunud on see, et enam ei käi eriti Tartus (kuigi maanteel on tarbimine meeldiv 7/100km). Kui enne sai käidud 1-2x nädalas, siis nüüd juhtun sinna 1-2x kuus. Kui enne sobis iga põhjus sõiduks (kasvõi näiteks vajadus solaariumi minna või kassile süüa osta), siis nüüd ajatan kõik arsti- ja juuksuriajad samadele päevadele.
* Nimelt on minu sõidud väga lühikesed. Hommikul tööle max 6km, lõuna ajal ka 6km ja õhtul jälle 6k.
* Talvel ei jõua mootor leigekski minna
* Lisaks väike asula, kus palju ristmikke ehk keskmisest sagedamini tuleb pidurdada ja uuesti kiirendada, mis 2tonnise kere juures ei ole just kõige mõistlikum.
* Ühest poest teise on 500-1000m. Akule selline piinamine ka ei meeldi.
Nüüd mõtlengi aina rohkem, et peaks mõne ökoma bemmi ostma. Olen mõelnud 323i peale. Aga see hetkel veel mõttevälgatus, eks konkreetsema analüüsiga hakkan tegelema siis, kui kütet ikka liiga palju hakkab kuluma.
Muutunud on see, et enam ei käi eriti Tartus (kuigi maanteel on tarbimine meeldiv 7/100km). Kui enne sai käidud 1-2x nädalas, siis nüüd juhtun sinna 1-2x kuus. Kui enne sobis iga põhjus sõiduks (kasvõi näiteks vajadus solaariumi minna või kassile süüa osta), siis nüüd ajatan kõik arsti- ja juuksuriajad samadele päevadele.
Korra käis nagu selline mõte peast läbi, et äkki võimud kruvivad osaliselt ka selle tagamõttega aktsiisi lakke, et tänu sellele muutub liiklus rahulikumaks. Mitmed on kirjutanud, et sõidustiil on muutunud. Üks võimalus kihutajaid vähendada (mõjub kohati kindlasti paremini, kui patrullide juurde sebimine)
Margus_ kirjutas:Korra käis nagu selline mõte peast läbi, et äkki võimud kruvivad osaliselt ka selle tagamõttega aktsiisi lakke, et tänu sellele muutub liiklus rahulikumaks. Mitmed on kirjutanud, et sõidustiil on muutunud. Üks võimalus kihutajaid vähendada (mõjub kohati kindlasti paremini, kui patrullide juurde sebimine)
Siit võiks protsentuaalselt rohkem ka teede remonti tiksuda.
Aga ise olen rohkem tsikliga sõitma hakanud.