E 36 325 vs. 328 (või ka E46 328).palju erinevust on siiski?
E 36 325 vs. 328 (või ka E46 328).palju erinevust on siiski?
Tegelt on 1 kW rohkem andmete järgi , aga olen siit ja sealt kuulnud, et nagu öö ja päev. On see tegelt ka nii? Kui vale postitus, siis kustutage ära adminnid!
Kiirendusomadused on teised, 2.8l ka väänet rohkem. www.autoweek.nl
Ja võrdle. e46 uuem juba.
Ja võrdle. e46 uuem juba.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
328i on oluliselt suurema väändemomendiga kui 325i. Lisaks on 328i mootorit võimalik aidata lihtsate vahenditega päris võimsaks. Chip, M50B25 siselaske kolle, natuke vabam väljalase ja sa oled juba 190hj asemel u. 220-230hj kandis.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
325i: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 7&cache=no
328i: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 1&cache=no
Korras vanosega 328i graafik: http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=489
Siin tundub et vanosed pole just parimas korras:
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=402
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=434
328i: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 1&cache=no
Korras vanosega 328i graafik: http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=489
Siin tundub et vanosed pole just parimas korras:
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=402
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=434
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Segan vaheleSilwer kirjutas:328i on oluliselt suurema väändemomendiga kui 325i. Lisaks on 328i mootorit võimalik aidata lihtsate vahenditega päris võimsaks. Chip, M50B25 siselaske kolle, natuke vabam väljalase ja sa oled juba 190hj asemel u. 220-230hj kandis.

Kas aitab ainult sisse laske kolde vahetamisest või vahetades kolde peab veel miskit seonduvat vahetama? Ja kas natuke vabamaks väljalaskeks on selle M50B25 väljalase?
320 '94
328 '95
M3 '96
335d '07
328 '95
M3 '96
335d '07
Sisselaske kollektorit tuli vist natuke ümber teha. Ehk siis üksühele ei sobi... Minu teada vähemalt.taunod kirjutas: Segan vahele![]()
Kas aitab ainult sisse laske kolde vahetamisest või vahetades kolde peab veel miskit seonduvat vahetama? Ja kas natuke vabamaks väljalaskeks on selle M50B25 väljalase?
Vabama väljalaske all on vist mõeldud katalüsaatori eemaldamist ja muude selliste "segavate" detailide kaotamist torustikust.
No ega siis kati eemaldus ei ole ainuke võimalus. On ka paremini hingavaid summutisüsteeme koos katalüsaatoriga. Paljudel võidusõiduautodel on ju ka katt all. Aga see M50 sisselaske paigaldus koos vastava chipiga on küll hea ja odav upgrade.
Selle kulu eest saadav hj lisa on ikka väga hea suhtega.
Selle kulu eest saadav hj lisa on ikka väga hea suhtega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
seda väljalaske värki ma väga ei poolda ikkagi, mulle meeldib et auto oleks siiski hästi vaikne (v. a. siis mingi pühapäevaauto, kui mul see oleks
) aga üldiselt ikka eelistan nii, et inimesed ei hakka järele vaatama ja mõtlema, kas mul autol summuti katki
kindlasti on maitseid erinevaid, ja mõni sportlik väljalase võib ka sellise ilusa häälega olla vaikne aga samas kõrgete pöörete juures natuke lärmakam (meeldis mulle kunagi ühe tuttava X5'e väljalase, aga see läks tal maksma ka mingi 30 000 raha)
kuiiiiiigi, selles mõttes on väga vinge teema, et sain teada, et kui ikka väga vaja saab siin 10 000ga autole rammu juurde mõnevõrra
ise asi kas mul kunagi tekib olukord, kus mul pole seda kade e36 alla panna 


kindlasti on maitseid erinevaid, ja mõni sportlik väljalase võib ka sellise ilusa häälega olla vaikne aga samas kõrgete pöörete juures natuke lärmakam (meeldis mulle kunagi ühe tuttava X5'e väljalase, aga see läks tal maksma ka mingi 30 000 raha)
kuiiiiiigi, selles mõttes on väga vinge teema, et sain teada, et kui ikka väga vaja saab siin 10 000ga autole rammu juurde mõnevõrra


-RV- kirjutas:no jah ... kui katid eemaldad siis pärast otsi jälle kohta kus saaks üv läbi .... ma arvan et kui 2,8 rahuldust ei paku siis tuleb suurem mootor võtta mitte endal elu keerulisemaks teha
Autosse juba palju raha maetud ja seda raha enam tagasi ei saa, aga miks mitte veel võimsamaks saada. Pealegi ainuke variant peale 2.8 jääb M3, mis kaks korda kallim.

320 '94
328 '95
M3 '96
335d '07
328 '95
M3 '96
335d '07
no kindlasti paned auto alla raha, auto ongi ju pidev kulu...
aga, mis ma nagu öelda tahtsin oli see, et teed sellest 2,8st lihtsalt joodiku ja edasi ta ikka niii palju ei käi nagu võiks..... see panebki mõtlema sellele, et siis osta endale 540 e39 ja rahu majas või siis tõesti kogu m´3 raha, mingi 110 ga saaks vist kätte... SEST KUI SEE KÕIK OLEKS NII LIHTNE HEA JA TURVALINE, SIIS MA USUN ET BMW INSENERID OLEKS SELLELE MÕELNUD JA ASJA ISE NII TÖÖLE PANNUD
aga, mis ma nagu öelda tahtsin oli see, et teed sellest 2,8st lihtsalt joodiku ja edasi ta ikka niii palju ei käi nagu võiks..... see panebki mõtlema sellele, et siis osta endale 540 e39 ja rahu majas või siis tõesti kogu m´3 raha, mingi 110 ga saaks vist kätte... SEST KUI SEE KÕIK OLEKS NII LIHTNE HEA JA TURVALINE, SIIS MA USUN ET BMW INSENERID OLEKS SELLELE MÕELNUD JA ASJA ISE NII TÖÖLE PANNUD

Aga nad ju tegidki seda: http://users.belgacom.net/ddddv/engines/3200_S52.jpg-RV- kirjutas:SEST KUI SEE KÕIK OLEKS NII LIHTNE HEA JA TURVALINE, SIIS MA USUN ET BMW INSENERID OLEKS SELLELE MÕELNUD JA ASJA ISE NII TÖÖLE PANNUD
S52B30: 240hp / 305nm
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
see kiirenduse teema on muidugi ülekannetega ka seotud. vähemasti minu 328 automaadil on päris mõttetult pikad käigud pean mainima (iga käik on 60kmh pikk, ei tea kuidas 325 on, aga arvan, et aeglasem ülekanne), seega kindlasti üks faktor, miks tundub, et tõmbavad sama ühtlaselt. aga eks see automaat olegi rohkem rahulikuks sõiduks
samas eks ilmselt aitab see ka kütet säästa.

Jah, hea tähelepanek, mingi vahe tuleb ka diffrist:
Automaat:
325i: 3,15
328i: 3,07
Manual:
325i: 3,15
328i: 2,93
Kasutatavad kastid on neil ka erinevad markeeringu poolest (manual kast peaks 328i all igal juhul kõrgema väändetaluvusega olema). Mul ei ole infot kas ka ülekanded on erinevad - järsku keegi teab?
Aga igal juhul saaks 328i väledamaks ka tiba kõrgema ülekandega diffri paigaldamisel.
Automaat:
325i: 3,15
328i: 3,07
Manual:
325i: 3,15
328i: 2,93
Kasutatavad kastid on neil ka erinevad markeeringu poolest (manual kast peaks 328i all igal juhul kõrgema väändetaluvusega olema). Mul ei ole infot kas ka ülekanded on erinevad - järsku keegi teab?
Aga igal juhul saaks 328i väledamaks ka tiba kõrgema ülekandega diffri paigaldamisel.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
jah käigud on küll pikad ja automaat ikka vahetab maruaeglaselt neid käike... jube lausa, kõik see võrreldes DSG kastiga.... ikka selline tunne on kui sõidad tavalise automadiga et nohhhhhhhhhhhhhh vaheta see käik juba ära
siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga

siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga
