E39 head ja vead
E39 head ja vead
Plaanis E39 arvatavasti osta, aga enne tahaks teada, mis on tavalised vead E39'al?
Ja rohkem purunenevad osad, näiteks E34 on esisild.
Ja ma ei teagi millist E39. Peast on läbi käind 520, 523, 525 bensukas ja disla, ja 530D mis on küll natukene kallim...
Oleks väga tänulik, siis oskaks enamvähem vaadata neid...
Mainin ära, et olen huvitatud ainult sedaanidest.
Ja kuidas E39 varuosade hindadega on?
Ma siin vaikselt vaatan ka teiste E39 teemasid.
Äitäh!
Tahaks unistust täide viia...
Ja rohkem purunenevad osad, näiteks E34 on esisild.
Ja ma ei teagi millist E39. Peast on läbi käind 520, 523, 525 bensukas ja disla, ja 530D mis on küll natukene kallim...
Oleks väga tänulik, siis oskaks enamvähem vaadata neid...
Mainin ära, et olen huvitatud ainult sedaanidest.
Ja kuidas E39 varuosade hindadega on?
Ma siin vaikselt vaatan ka teiste E39 teemasid.
Äitäh!
Tahaks unistust täide viia...
BMW E28 524td
528 kah täitsa mõeldav.freddy21 kirjutas:Mina soovitaks sis juba 528 pensukat!Endal on selline ja küttekulu on sama mis 523 ja 525-el!
Kui aus olla sis ei oskagi mingit erilist nõrka kohta E39sal öelda,eks tuleb jälgida et ühtegi veateadet pole ja ,et airbag ei põleks jne!
Saksast mõtlesin tuua...
BMW E28 524td
Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
E 39 535 1997.a.
V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
BMW E28 524td
Mis neil siis häda peaks olema, peale õlipumba poltide, mida tuleks aegajalt kontrollida?H4ck kirjutas:V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
Võid vaadata minu auto teemat esimest lehte lõpust. Auto ostsin aasta tagasi ja jupid mis olen pidanud ostma või vahetama on seal kirjas ja hinnad ka. Mingi ülevaate ikka saad. Roolilatti tasuks küll vaadata kui läbi see on ostma hakates. UMi hind on 24ooo eeki



Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
Sorry aga minujaoks oli see algtingimus. Oleks isegi 540 võtnud aga sellist autot lihtsalt tookord polnud ... ilusat, mis meeldiks.H4ck kirjutas:V8 ma pole mitte midagi head kuulnud...kollerimees kirjutas:Nõrgad kohad on pisividinad. ABS-i andurid, tagumised topsihoidjad ja isetumenevad peeglid. Osad on siiski suhteliselt kallid. Ja ilma kindla ajaloota on suhteliselt riskantne neid autosi osta. Mina mõtleks ka V8 mootorite peale, mis pole sugugi kehvad ja janused, võrreldes R6 mootoritega.
E 39 535 1997.a.
Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle äraIndrek_M kirjutas:Paar korda kallim.H4ck kirjutas:Ja ei tea, palju kallim?pikk66 kirjutas:Uurisin ise ka mingi aeg tagasi sama asja ja otsustasin E34 juurde veel vähemalt mõneks ajaks jääda. Yhelt mehelt kysides, kel enne oli E34 ja praegu E39, sain hea vastuse: sõita on palju mugavam, pidada palju kallim

BMW E28 524td
Mugavus küll. Välimus ... noh ... prefacelift on väljast selline ... väsinud. Facelift E39 on päris kena, M-paketiga lausa super.H4ck kirjutas:Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle äraIndrek_M kirjutas:Paar korda kallim.H4ck kirjutas: Ja ei tea, palju kallim?
Võrreldes mu eelmise E34-ga on remondi/hoolduse arved ikka üle 2x suuremad.
Indrek
Kuidas see välimus silma paistab prefacelift ja facelifdi vahel?Indrek_M kirjutas:Mugavus küll. Välimus ... noh ... prefacelift on väljast selline ... väsinud. Facelift E39 on päris kena, M-paketiga lausa super.H4ck kirjutas:Aga ma pakun, et mugavus ja välimus katavad selle äraIndrek_M kirjutas: Paar korda kallim.
Võrreldes mu eelmise E34-ga on remondi/hoolduse arved ikka üle 2x suuremad.
Olen vaadand jah, et osad kuidagi väsinud..
Näiteks: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
BMW E28 524td
Tuled erinevad, stanged erinevad, nipet-näpet veel.H4ck kirjutas:Kuidas see välimus silma paistab prefacelift ja facelifdi vahel?
Olen vaadand jah, et osad kuidagi väsinud..
Näiteks: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Faceliftil on esituledes "inglisilmad", tagatuled pikitriipudega, udutuled ümarad.
Lingil antud auto on facelifti eelne.
Faceliftid on järgmised:
Tavapakett
M-pakett
Indrek
Küsiks siis ka siia lisaks ühe küsimuse just e39 v8 tüüpi mootoritega isendite kohta (ärge kohe peksa andke
) et kui eelpool sai mainitud, et v8 pole eriti janusem kui r6 siis kui saladus pole siis palju see reaalne vahe võiks olla näiteks 528 Vs 540?

e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Eks igaüks usub täpselt seda mida ise tahab. Meil on e34 530 V8 ja e39 530d ja härra e34'ga paneb küll palju rohkem raha sisse kui mina.
Alguses vahetasin 1 õõtsa eest paremalt ja peale seda sõitsin peaaegu terve aasta ning peale seda vahetasin teise õõtsa eest paremalt, 1 stabikakondi eest ja hetkel ootavad vahetust tagumised sil. puksid ja stabikakondid.
Samas ei ole auto kordagi kolisenud ja vahetused on olnud pigem stiilis "varsti on täitsa läbi". Veljemõõt on all 18".
Lisaks vahetati esimesed amordipadjad, kuna tarkade inimeste sõnul olid laagrid kuivad. Mingit kolisemist varasemalt ei täheldanud.
Kui ikka auke jälgimata kõikidest läbi sõita, siis ei kesta üksi auto ega vedrustuse detail.
See 20k aastas veermikku jutt on ilmselt linnalegend e39 algusaegadest, kust odava raha eest läbiaetud rääbiseid eestisse toodi.
Alguses vahetasin 1 õõtsa eest paremalt ja peale seda sõitsin peaaegu terve aasta ning peale seda vahetasin teise õõtsa eest paremalt, 1 stabikakondi eest ja hetkel ootavad vahetust tagumised sil. puksid ja stabikakondid.
Samas ei ole auto kordagi kolisenud ja vahetused on olnud pigem stiilis "varsti on täitsa läbi". Veljemõõt on all 18".
Lisaks vahetati esimesed amordipadjad, kuna tarkade inimeste sõnul olid laagrid kuivad. Mingit kolisemist varasemalt ei täheldanud.
Kui ikka auke jälgimata kõikidest läbi sõita, siis ei kesta üksi auto ega vedrustuse detail.
See 20k aastas veermikku jutt on ilmselt linnalegend e39 algusaegadest, kust odava raha eest läbiaetud rääbiseid eestisse toodi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kirjutaks siis ise ka natuke. Ise juba E39 omanik aasta (mudeliks E39 523), ühtegi halba sõna antud mudeli kohta ei oska küll öelda, häirivad on ainult pisivead, mis hakkavad auto vananedes välja lööma ning mida on suht tüütu kõrvaldada ja maksavad omajagu raha. Nimelt siis elektri pool on suht kallis, veermik on talutav, mõne kohapeal võib kasutada ka b varuosi, mis ninu kogemuste põhjal pole teps mitte kehvemad, kui originaal. Tüüpvigadest- roolilatti tasuks vaadata kriitsisemalt, aeg-ajalt kipuvad ABS andurid üles ütlema, suht levinud on kliima radika ventika ülesütlemine (ainult UM ja 4900 krooni uus) ning veel mõni nipet-näpet. Mehaanika kohapealt ei oska küll ühtegi halba sõna öelda, eelmine auto oli E34 525 TDS ja ise küll eriti aru ei saa, et palju kallim oleks remontida, kui elektroonika pool välja arvata. Niiet julgus rindu ja E39 ostma
!

hmmm
mul oli 2 aastat e34 540iA ja nüüd hakkab e39 540i aasta täis tiksuma.. V8 mootoritel on üüratu eluiga..(loomulikult eeldab normaalset kasutamist ja hooldamist) ei oska öelda,palju 34 sõitnud oli,aga 39 on ilmselt ~500k ja co2 ning hc ja siuke värk oli IDEAALNE (!) 39ga on parem sõita,vaiksem,mugavam igatpidi etem.. kuid ülalpidamiskulud on tõesti vähemalt 2x suuremad.. 34 peale läks mul um'is 2 aastaga 30k.. praegu on sellega läinud juba 50k..
küttekulu pealt on manuaal ikka tunduvalt tunduvalt ökonoomsem..samas ka too steptronic ei pidavat kõige paremini vastupidav olema (mitte,et manuaal ka pommikindel oleks!!!) kui on kõik okei.. siis võtab maanteel 7-10.. (90-150 km/h) ja linnas 10-13.5 (sõidustiil) vähemalt minu kogemustel.. 34 võttis maanteel 9-12 ja linnas 15-20 .. seega on vahe sees..
oeh..neist võikski rääkima jääda...
parem lõpetan
küttekulu pealt on manuaal ikka tunduvalt tunduvalt ökonoomsem..samas ka too steptronic ei pidavat kõige paremini vastupidav olema (mitte,et manuaal ka pommikindel oleks!!!) kui on kõik okei.. siis võtab maanteel 7-10.. (90-150 km/h) ja linnas 10-13.5 (sõidustiil) vähemalt minu kogemustel.. 34 võttis maanteel 9-12 ja linnas 15-20 .. seega on vahe sees..
oeh..neist võikski rääkima jääda...

e39 540i + zaz 968M