E36 325i, millist kütust kasutate?
E36 325i, millist kütust kasutate?
Mis kütust kasutate kas 95 või 98?
- Joosep325i
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 12.03.2007 23:28 28
- Asukoht: Pirita
kasutan alati 98 sest 98 oktaan arv suuurem ja mida suuurem oktaan arv seda vähem vötab.ja minek ka ergem.venda pani enda 325te kunagi 95 siis kadus erksus ära. vahetasime bena filtri ära paak 98 täis ja masin jälle ok:Disiklikult eelistan ikkagi eesitis 98 kuigi siin on seda bensiini niigi solgitud võrreldes näiteks rootsi bensiiniga.
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 21.11.2007 12:27 18
- Asukoht: tarumaa
huvitav, kuidas bensiini saab veega segada?tammekas18 kirjutas:kui aus olla siis ma kasutan endal 95 ja 98 segmini sest osad tanklad segavad 95 veega kui 98 ja 95 segamini k2ib mootor paremini ja kütekulu on kh v2iksemvahest kasutan kütuselisantid
Ma kunagi väiksena proovisin(tahtsin punnvõrriga rohkem sõita:D)aga vat sega palju tahad, ei segune

'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Kui mõnele autole on ettenähtud tehase poolt 95 (ei pea siinkohal silmas ühtegi BMW´d), kas siis 98 kasutamine mootrile kurja ei tee( kõrgem detonatsioon ju loogikajärgi ka tugevam). Sry kui lolli küsimuse esitasin, ei ole selles asjas kõige teravam nuga sahtlis 

"Player In Maneagement Profession"-PIMP
Ise olen seda sama mõelnud..Syn kirjutas:Kui mõnele autole on ettenähtud tehase poolt 95 (ei pea siinkohal silmas ühtegi BMW´d), kas siis 98 kasutamine mootrile kurja ei tee( kõrgem detonatsioon ju loogikajärgi ka tugevam). Sry kui lolli küsimuse esitasin, ei ole selles asjas kõige teravam nuga sahtlis
oktaaniarv ei näita kohe kuidagi võimsust või energiahulka vms. See väljendab ainult detonatsioonikindlust ehk kütus kannatab suuremat surveastet(mida suurem surveaste seda tõenäolisem on detonatsioon ehk kütuse ülikiire põlemine mis ei ole soovitud vaid hoopis lõhub mootorit). Samuti varane süüde ja veel mõned faktorid soodustavad detonatsiooni. Suurem surveaste samas annab suurema võimsuse ja effektiivsuse. Ka suurem eelsüütenurk teatud määrani.Niisiis suurem oktaaniarv võimaldab suuremat mootori surveastet. Kui muud näitajad jäävad samaks siis ei tohiks olla mingit muutust kui 95 asemel 98 sisse valada.Ja seda olen mina ka täheldanud vabalthingavate mootorite puhul.
korras mootori puhul ei tunnegi minuarust mingit vahet.Ja kui keegi tark arvab et 98 t kulub vähem,siis arvaku pealegi.Kui tavaliselt on keskmine 14,5l,siis eksperimendi korras suudan ka sama küttega 12,5l sõita
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Muud näitajad ei jää ju samaks. Viimase aja masinatest paljud on ette nähtud töötama halvimal juhul ka miski usa saastbensiiniga (91 vist), mida ECU siis vastavalt korrigeerib süüdet mäppides. Tänapäevaste suht kõrgete surveastmete korral on ka vahe täiesti märgatav. Ei väsi kordamast, et enda vana E36 325-l oli selge vahe sees, kas sõita 95 või 98-ga. Kõige suurem erinevus tekkis siis kui olid jupp aega 98t kasutanud ja panid kogemata 95te sisse. Ajul (st auto omalsoldat kirjutas:Kui muud näitajad jäävad samaks siis ei tohiks olla mingit muutust kui 95 asemel 98 sisse valada.Ja seda olen mina ka täheldanud vabalthingavate mootorite puhul.

Kui masina passis ongi kirjas, et max okt. arv on 95, siis tõesti ei anna 100-se kasutamine mingit effekti.
Olen nagu kuskilt kuulnud, et kui 95 pealt minna 98 peale, siis esimeste paagitäitega ei ole vahet märgata. On see tõsi? Mul endal 2.5l mootor ja seni olen 95 kasutanud, aga nüüd plaan huvi pärast 98 peale minna. Oleks ju super kui mingi liitri poolteist 100km peale säästaks
ja kui auto veel paremini liiguks. Pragegu paagis 6l alles
ei tea kui tühjaks peaks laskma paagi, kui uus kütus peale panna? 98 siis.


Ära sa teda väga tühjaks lase
Oled teel ja ka pumbale pole hea.
Tõmba nüüd siis paak täis ja ka edaspidi 98 ja vaata, kas on vahe sees.
Maini ka siis hiljem tulemus ja tankla, kust tangitud.

Tõmba nüüd siis paak täis ja ka edaspidi 98 ja vaata, kas on vahe sees.
Maini ka siis hiljem tulemus ja tankla, kust tangitud.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Küsimus "tavalise" (neste) 98 ja statoili 98 (vist oli) "futura" kohta - kas neil mingi reaalne vahe kah on? st reklaamjutt on üks aga kas on siis üks kuidagi parem kui teine?
Osad räägivad, et väikse mootoriga ei anna 98 üldse efekti. Ma ei tea, 2.5 vast on juba see mootor, millest võiks efekti anda?
Osad räägivad, et väikse mootoriga ei anna 98 üldse efekti. Ma ei tea, 2.5 vast on juba see mootor, millest võiks efekti anda?
Mina olen tähendanud, et Neste kütuse kvaliteet kõigub kohutavalt (just pirita oma) ja vahel olen sealt ikka päris solki saanud. Viimati seal tankides sain kütusekuluks 15 sajale ja minek oli null. (muidu saan kuskil 12ga hakkama, Masinaks on E34 520iA). Liigun vahel ka 2006a diisel Nissan Navaraga, ning ka sellega olen sama tähendanud - ei tiku nagu enam väga Nestesse tankima
Teemasse tagasi: eks see 95 ja 98 vahe rohkem platseeboefekt ole - tekib ju tahes-tahtmata tunne, et kui on kallim, siis on ka parem. Mina väga reaalset vahet kulus märganud ei ole, ainult minek tundub natuke erksam. Küll aga on tuntav vahe "tavalise" 95 ja 95 ultima vahel.

Teemasse tagasi: eks see 95 ja 98 vahe rohkem platseeboefekt ole - tekib ju tahes-tahtmata tunne, et kui on kallim, siis on ka parem. Mina väga reaalset vahet kulus märganud ei ole, ainult minek tundub natuke erksam. Küll aga on tuntav vahe "tavalise" 95 ja 95 ultima vahel.
Ma just mõtlesin et mis värk onloffa kirjutas:Mina olen tähendanud, et Neste kütuse kvaliteet kõigub kohutavalt (just pirita oma) ja vahel olen sealt ikka päris solki saanud.

- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Ma olen sõitnud neste kütusega vist viimased 10 aastat ja vot ei ole sellist kõikumist täheldanud! Ainuke kõikumine aegade jooksul on olnud seoses baasmaterjaliga- nimelt on vahe selles kas kütus on vene vm. päritolu!loffa kirjutas:Mina olen tähendanud, et Neste kütuse kvaliteet kõigub kohutavalt (just pirita oma) ja vahel olen sealt ikka päris solki saanud. Viimati seal tankides sain kütusekuluks 15 sajale ja minek oli null. (muidu saan kuskil 12ga hakkama, Masinaks on E34 520iA). Liigun vahel ka 2006a diisel Nissan Navaraga, ning ka sellega olen sama tähendanud - ei tiku nagu enam väga Nestesse tankima![]()
Teemasse tagasi: eks see 95 ja 98 vahe rohkem platseeboefekt ole - tekib ju tahes-tahtmata tunne, et kui on kallim, siis on ka parem. Mina väga reaalset vahet kulus märganud ei ole, ainult minek tundub natuke erksam. Küll aga on tuntav vahe "tavalise" 95 ja 95 ultima vahel.
Kui auto hakkab ebanormaalselt palju kütet võtma siis peab asi olema milleski muus!
Huvitav kas meil siin foorumis mõnda kütustega tegelevat inimest ei ole, kes seletaks lahti kuidas kütus jõuab tänapäeval eestis erinevatesse tanklatesse! Tean , et veel hiljuti tuli see kõik nestelt

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw