Tere. Auoks siis 530 v8 E34 aastast 93. Probleem järgmine,auto jõnksutab madalatel pööretel. Välja näeb see siis umbes nii,et kui sõidad rahulikult mingi 2000 rpm siis järsku jääks auto nagu korraks mingi kännu taha kinni ja siis jälle kõik normaalne. Samuti on väga probleemne kohalt rahulikult ära minek,sest ta kipub välja surema. Samas nagu suurtel pööretel seda eriti pole täheldanud. Pump on vahetatud mingi kuus kuud tagasi ja filter mingi 1,5 kuud tagasi,ei tahaks hästi uskuda,et neis asi on aga tundub nagu ei saaks mingil hetel kütet kätte või on veel mingeid variante? Ah jaa see ka,et tühikäigul töötab auto ideaalselt ja samuti ei ole probleemi vabakäigul gaasi andes,kõik funkab nii nagu peab.Probleem ilmneb ainult sõites ja seda sooja mootoriga,hommikul tööle sõites käitub hästi aga lõuna ajal juba hakkab jamama. Ja vahest võib päris pikalt sõita nii,et pole midagi ja siis jälle mingi hetk on see jama pea iga minuti tagant.
Äkki keegi oskab soovitada mida võiks vaadata või kontrollida.Tänud neile kes viitsivad vastata.
530 v8 jõnksutab-Viga leitud.
530 v8 jõnksutab-Viga leitud.
Viimati muutis Don Diego, 07.06.2008 16:34 19, muudetud 1 kord kokku.
Ekspert on see,kes teab järjest rohkem ja rohkem järjest vähemast ja vähemast,kuni ta teab absoluutselt kõike mitte millestki.
Hmmm... käivitamist mainides,siis ta käivitub küll kole pikalt aga seda ta on kogu aeg teinud. Muid käivitus probleeme pole küll kordagi esinenud. Aga kas tõesti see klapp üleöö õhtale läheb ? Sest auto jäi õhtul seisma suht tühja paagiga (mõtlesin,et ei viitsi tankida,küll hommikul jõuab) ja siis hommikul hakkas kohe jamama,algul vähe pärast ikke rohkem.Kuigi täna jälle nagu korras olnud juba jupp aega.
Igal juhul ma siis lasen selle kellelgi mehaanikul üle vaadata.
Igal juhul ma siis lasen selle kellelgi mehaanikul üle vaadata.
Ekspert on see,kes teab järjest rohkem ja rohkem järjest vähemast ja vähemast,kuni ta teab absoluutselt kõike mitte millestki.
Nii tundub,et viga leitud. Ja asi osutus lihtsamaks kui arvata võis. Nimelt sai siis täna nati uuritud ja puuritud seda probleemi ja selle käigus sai kontrollitud ka küünlad. Ja oh imet,ühe küünla maha keeramisel ja võtmest eemaldamisel avastasin,et küünal kaheks tükiks. Üks siis jäi kätte ja teine võtmesse. Ja samuti oli üks süütepool lahti põrunud ja vaevalt ,vaevalt veel mutritega kinni ja loksus korralikult.Nüüd pärast selle kinni keeramist ja küünalde vahetust asi töötab jälle korralikult.Vähemalt siiamaani
Aga arusaamatuks jääb see,et nende küünalde eluiga oli kõigest 1,5 kuud,mis nagu nati vähe võitu.Küünlad ise olid Championi omad ja nüüd asemele läksid NGK-d. Äkki keegi oskab öelda kas see küünal võis olla praak või on mingi muu võimalus temast nii ruttu lahti saada?

Aga arusaamatuks jääb see,et nende küünalde eluiga oli kõigest 1,5 kuud,mis nagu nati vähe võitu.Küünlad ise olid Championi omad ja nüüd asemele läksid NGK-d. Äkki keegi oskab öelda kas see küünal võis olla praak või on mingi muu võimalus temast nii ruttu lahti saada?
Ekspert on see,kes teab järjest rohkem ja rohkem järjest vähemast ja vähemast,kuni ta teab absoluutselt kõike mitte millestki.
Eks see jah oli oma lollus. Need eelmised küündlad sai ostetud kiiruga mingi kataloogi järgi,teenindaja need mulle andis ja väitis,et väga good asjad on. Ma ka rohkem ei süvenenud sellesse. Hiljem sain ühelt mehaanikult teada,et NGK-ad sobivad BMW-le kõige paremini.Siis ei viitsinud enam ümber vahetama hakata.Aga hea,et nii lihtsalt lahenes see probleem ja tulevikus teistele ka hea näide ees,et ei tasu sinna mingit suvalist jama toppida. 

Ekspert on see,kes teab järjest rohkem ja rohkem järjest vähemast ja vähemast,kuni ta teab absoluutselt kõike mitte millestki.