mis annab järele kui 90km/h 1käik rauda lükata
mis annab järele kui 90km/h 1käik rauda lükata
ühesõnaga olen mina nüüd see mees, kes sellise asjaga hakkama on saanud!!! mingit raginat kui sellist ei olnud...lihtsalt masin ei liigu kohalt enam...kas mingid hambad käimakastis?või sidur?muidugi esimesena peaks mootor minema, kuid see on tibens tobens....keegi oskab aidata ehk???
ma loodan ise ka, et pääsesin odavalt
aga ühed räägivad, et sidur...teised jällegi, et käimakast....et äkki mingid hambad käimakas??auto kuskil 3km peale juhtunut liikus 5km/h umbes....sidurit vajutades on kõik nagu tavaliselt....praegu on nii, et lasen siduri lahti ei muutu pöörete suhtes ka midagi(pöörded ei lange)....eks ma hoian kursis mis toimub 


auto on mul 323i aastast 83
mul ei olnud sugugi raskusi esimese käigu sisse lükkamisega
vaadake käigukangi loks oli ikka väga väga suur....nipsuga lükkasin vasakult otsast paremale otsa
arvatavasti tal mingi vedru puudu mis peaks seda asja paigas hoidma....aga see selleks...asjade käigust niipalju,et selliste ilmadega pole ma viitsinud asja uurima hakata, endal mul garaazhi ei ole ja pori sees pole just kõige mugavam asjaga tegeleda....ja tööd mul ka hetkel pole
ok asi kisub mölaks ära...aga kui peaks lähitulevikus midagi selguma siis teatan teilegi.....
tänud kõigile, kes viitsisid oma kogemusi jagada selle probleemi suhtes...
PS!mõnele mehele ütlen niipalju,et kui midagi asjalikku öelda pole võiksid mõne lause ütlemata jätta!!!!arvan, et minu foorumi nimega pole juhtunul mitte mingit seost...olen tänaval VÄGA eeskujulik liikleja, ning antud situatsioon juhtus ringrajal kiirustades!!!!!!!




tänud kõigile, kes viitsisid oma kogemusi jagada selle probleemi suhtes...
PS!mõnele mehele ütlen niipalju,et kui midagi asjalikku öelda pole võiksid mõne lause ütlemata jätta!!!!arvan, et minu foorumi nimega pole juhtunul mitte mingit seost...olen tänaval VÄGA eeskujulik liikleja, ning antud situatsioon juhtus ringrajal kiirustades!!!!!!!

tegelikult peaksid siiski kõik käigud sisse minema olenemata kiirusest, selle eest peaksid hoolitsema sünkronisaatori rõngad. minul ei ole mingit probleemi sellise kiiruse pealt sisse lülitada 2 või koguni 1 käiku. enne e30 käigukasti, siduri ja mootori vahetust tegime katsetusi asfaldiplatsil ning proovisime lihtsalt sportlikust huvist mis juhtub. 70 km tunnis käitub auto nagu tõmmaks käsipidurit, ja 90 oli sama lugu 110 pealt lendas nii käigukast kui ka sidur ning 525i e34 tõmmas saaled ringi ja siduri pilbasteks. sellest moraal, ega ta ikka hästi ei mõju. 

Sellisele üritusele võiks ju isegi pileteid müüa. Lisaks võiks vaadata, kaua auto sõidab ilma õlita, kes püsib vihmaga kauem rajal ilma kojameesteta jne.alar kirjutas:tegelikult peaksid siiski kõik käigud sisse minema olenemata kiirusest, selle eest peaksid hoolitsema sünkronisaatori rõngad. minul ei ole mingit probleemi sellise kiiruse pealt sisse lülitada 2 või koguni 1 käiku. enne e30 käigukasti, siduri ja mootori vahetust tegime katsetusi asfaldiplatsil ning proovisime lihtsalt sportlikust huvist mis juhtub. 70 km tunnis käitub auto nagu tõmmaks käsipidurit, ja 90 oli sama lugu 110 pealt lendas nii käigukast kui ka sidur ning 525i e34 tõmmas saaled ringi ja siduri pilbasteks. sellest moraal, ega ta ikka hästi ei mõju.

üritusi oleme iseendile palju korraldanud. näiteks. mis juhtub e28 kui sõita vastu betoonseina 50 km/h ja 100 km/h (käisin punaste silmadega 2 nädalat ringi, kuna veresooned silmas lõhkesid), õnneks sai turvapuuri kasutatud. samuti mis juhtub kui kruusateel või talvel kiilasjääga tõmmata 130 km/h käsipidurit ning romutanud oleme neid aastate jooksul mitmeid. sai proovitud viimati kahe ratta peal sõitmist keerasime auto 4 korda katusele enne kui trampliini kõrguse ja kiiruse õigeks saime ning siis veel oli tegemist et paar meetritki sõita. plaanis ka teha väike hüpe, kuid see nõuab auto raskuskeskme nihutamist ja korralikku turvavarustust. sõbral lammutus ning autodest (vrakkidest), mida niisama lõhkuda, puudust ei tule.
kunagi oleks päris lahe korraldada ka midagi suuremale vaatajaskonnale. ameerikas ju see autode lõhkumine lausa rahvussport.
kunagi oleks päris lahe korraldada ka midagi suuremale vaatajaskonnale. ameerikas ju see autode lõhkumine lausa rahvussport.

alar kirjutas:üritusi oleme iseendile palju korraldanud. näiteks. mis juhtub e28 kui sõita vastu betoonseina 100 km/h (käisin punaste silmadega 2 nädalat ringi, kuna veresooned silmas lõhkesid), õnneks sai turvapuuri kasutatud.








kondid jäävad terveks kui kasutada vastavat turvavarustust. arvan, et sellised romutamise showd nagu ookeani taga jäävad meile igavesti kättesaamatuks. see meie romuralli ei moodusta 1 % sellest mis seal toimub. pürotehnika, palju hobujõude, palju puruks sõidetud metalli, kaelamurdvaid trikke nii autode kui ka mootoratastega ja tonnide kaupa alkohoolseid jooke ning teravamaitselist grillliha. deem, suu hakkas vett jooksma...
PS. teema läheb niimoodi läbuks ära. aitab kah.
PS. teema läheb niimoodi läbuks ära. aitab kah.
Kujutan ette et 100-ga vastu betoonseina sõitmisel on tõsisemad tagajärjed kui punased silmad peas.alar kirjutas:näiteks. mis juhtub e28 kui sõita vastu betoonseina 50 km/h ja 100 km/h (käisin punaste silmadega 2 nädalat ringi, kuna veresooned silmas lõhkesid), õnneks sai turvapuuri kasutatud.

Hea kui üldse on koht kus silmadel olla.

niisiis...sai eile masin sakust westland autosse veetud....juhtus siis nii, et järele andis siduri ketas,mingi tükk oli katki ka kardaani otsast ja survelaager....kogu pull läks maksma mulle 3100.-(see oli veel odav, kuna ma ei lasknud vahetada tervet komplekti...raha lihtsalt polnud käepärast)
selline lugu siis...aga sidur liigub mõnusalt nüüd...ja üldiselt olen rahul 

