11,82l sajale. See ju täiesti norm linnakulu. Mul praktiliselt sama 323i-ga.-RV- kirjutas:...siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga
E 36 325 vs. 328 (või ka E46 328).palju erinevust on siiski?
320i ja 323i keskmine kütusekulu vahe on 0,0 liitrit.
320i ja 328i kütusekulu vahe on 0,1 liitrit.
Ehk siis automaatkastiga isendite keskmine kulu on järgnev:
316i - 8,4
318i - 8,6
318is - 8,8
320i - 10,1
323i - 10,1
328i - 10,2
Kiirendus sajani ja lõppkiirus samadel autodel:
316i - 14,2s / 192 km/h
318i - 12,3s / 200 km/h
318is - 11,2s / 207 km/h
320i - 10,6s / 214 km/h
323i - 9,0s / 224 km/h
328i - 7,8s / 232 km/h
320i ja 328i kütusekulu vahe on 0,1 liitrit.
Ehk siis automaatkastiga isendite keskmine kulu on järgnev:
316i - 8,4
318i - 8,6
318is - 8,8
320i - 10,1
323i - 10,1
328i - 10,2
Kiirendus sajani ja lõppkiirus samadel autodel:
316i - 14,2s / 192 km/h
318i - 12,3s / 200 km/h
318is - 11,2s / 207 km/h
320i - 10,6s / 214 km/h
323i - 9,0s / 224 km/h
328i - 7,8s / 232 km/h
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mis imenipiga sa selle 11,82 arvutasid?akibo kirjutas:11,82l sajale. See ju täiesti norm linnakulu. Mul praktiliselt sama 323i-ga.-RV- kirjutas:...siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga

Matemaatika inimesed, see on kõige alus

- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Õige küll jah, ma ei tea mis ma eile mõtlesin (panin arvud vastupidi ju 650:55)-RV- kirjutas:Mis imenipiga sa selle 11,82 arvutasid?arvutatakse ju nii 55:6,5=8,46
Matemaatika inimesed, see on kõige alus


aga näedsa siis, nüüd võtsid ikkagi kalkulaatori kätte-RV- kirjutas: siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga

sul manuaal?vull kirjutas:ma sain kompu järgi 325-ega 200km 8,3 sajale. möödasõitudega ei koonerdanud ja peale iga peatust sai ka vajutatud (polnud kaua sõitnud)
aga üritan mõnikord täpsed liitrid ja km-id arvesse võtta.
kompu näitab paagi mahtu igastahes 0,1l täpsusega. eks saab siis selgeks kas kulu ka õieti arvutab
Vaatasin seda silweri pandud kiirenduse tabelit ja siiani ei mõista kuidas saab 318i kiirem olla kui IS? Äkki ongi nii, ei viitsi otsima hakata. Samas ärge nüüd seda 328-t üle tähtsustage kah. Pole ta nii püss midagi. Ja samas on ka 2,5 motoga isendid seda 2,8-t võitnud, Tartus Raadil. Viimane suurus on suhteline, ega auto ju ise ei sõida. Mingit suurt vahet neil pole. Sama lugu on vanose ja ilma selleta variantide puhul. Kiirenduses on suur tähtus ka ülekandel, et see jõud maha saada. Lisaks veel LSD tiffer. Lisaks veel, et iga pisemgi asi mida teed mootori jõudluse tõstmiseks, on alati abiks. Nendest väikestest asjadest saab suur summa ükskord kokku.
E 39 535 1997.a.
Vaata nüüd uuesti neid andmeid ja loe ka mis sinna juurde on kirjutatud. Ma kahtlustan et vaatasid kütusekulu numbreid. Reaalne kiirenduse vahe oleneb autode seisukorrast ja rooli ning istme vahelisest "tihendist". Originaalkorras ja ühe ning sama juhiga on 2,8 selgelt kiirem 2,5 isenditest.kollerimees kirjutas:Vaatasin seda silweri pandud kiirenduse tabelit ja siiani ei mõista kuidas saab 318i kiirem olla kui IS?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
olen silweriga nõus ! ja endale pole veel üksi 2,5 vastu saanud, mul automaat ja isegi manuaal oli jõuetu.... järeldused?Silwer kirjutas:Vaata nüüd uuesti neid andmeid ja loe ka mis sinna juurde on kirjutatud. Ma kahtlustan et vaatasid kütusekulu numbreid. Reaalne kiirenduse vahe oleneb autode seisukorrast ja rooli ning istme vahelisest "tihendist". Originaalkorras ja ühe ning sama juhiga on 2,8 selgelt kiirem 2,5 isenditest.kollerimees kirjutas:Vaatasin seda silweri pandud kiirenduse tabelit ja siiani ei mõista kuidas saab 318i kiirem olla kui IS?
kütusekulu suurenebwoosh kirjutas:Aga kuidas see kütusekulule mõjuda võiks kui näiteks 325-e differ panna 328 aut. alla?Silwer kirjutas: Aga igal juhul saaks 328i väledamaks ka tiba kõrgema ülekandega diffri paigaldamisel.

Mu 328 automaat teeb on 110kmh peal 2000 pööret. Ei tea kuidas teistel see viimane ökokäik on tehtud.
üldiselt tasub vaadata tehaseandmeid, milline mootor on kütusekulu poolest mõttekas võtta. ei saa mina aru neid vendadest, kes siia oma numbreid panevad, üks sai mingi ime kulu, aga teine tervelt 6,83796 liitrit sajale jne. Tingimused, juhid ja sõidustiilid on ju nii erinevad, et mingeid tõsiseltvõetavaid järeldusi ei ole mõtet minuarust teha, tegemist pelgalt infomüraga. enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise

-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Kuda sa kohapeal seistes 100km läbisid? Arvestasid maa tiirlemise ümber päikese ka sisse?zaruljom kirjutas:enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise
730iA e32 138kW 12/1992
jah.V2ike_Suur kirjutas:Kuda sa kohapeal seistes 100km läbisid? Arvestasid maa tiirlemise ümber päikese ka sisse?zaruljom kirjutas:enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise
V2ike_Suur kirjutas:Kuda sa kohapeal seistes 100km läbisid? Arvestasid maa tiirlemise ümber päikese ka sisse?zaruljom kirjutas:enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise
See oli hea





naljakas jah nõksu.... ja see, et sul auto kohapeal seistes 1l tunnis võtab, sellest võid unistada... reaalne kulu on kuskil 2-4l/hV2ike_Suur kirjutas:Kuda sa kohapeal seistes 100km läbisid? Arvestasid maa tiirlemise ümber päikese ka sisse?zaruljom kirjutas:enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise

ja mis imekulust sa räägid, vihjasid minu jutule? lihtsalt näed tegin sulle lihtsa arvutuse kuidas arvutada, et olemas 8,5 sajale oli eelmine paak ja ma ei tea seda, kas sa oled ka seda tüüpi inimene, et maanteel võtab auto rohkem kui linnas, kuna kiirus ju suurem



Kui teemalgatajal om plaan autot osta ja ei tea kumba valida siis tuleks ikka ise proovima minna ja kumb masin parema mulje jätab, see ära osta. Mina ise otsisin omale 328 aga kuna neid oli tol ajal Eestis vähe liikvel siis olin valmis leppima ka 325-ga, kui on heas korras. Leidsin ühe 328, käisin proovimas, siis proovisin ühte sama varustuse ja aasta 325 ja siis läksin ja ostsin selle 328 ära. Tagumikutunnetus ütleb kumb auto õige on, arvan mina.