94a 525tds Käima ei lähe enam...
94a 525tds Käima ei lähe enam...
5-ne universaal, 94 aasta td on hakanud jamama ja iga ilmaga. Käima ei lähe hommiku, vähe käijata siis läheb 3 korral juba. Sooja mootoriga jama pole kunagi...Vahetatud õli ja filter...Kas vastab tõele, et tal seal miskid pihustiotsad ka annavad vahetada a la 75-125 eek/tk. Pihustid ise muidugi hullult kallid. ..no mida küll teha?
Ette tänades kes oskab aidata...
Ette tänades kes oskab aidata...
Re: Käima ei lähe kurask enam...
Räägi kus asud.Viskaksin korra silma peale..Olen nende probleemidega koma autoga kah maadelnud.Hary kirjutas:5-ne universaal, 94 aasta td on hakanud jamama ja iga ilmaga. Käima ei lähe hommiku, vähe käijata siis läheb 3 korral juba. Sooja mootoriga jama pole kunagi...Vahetatud õli ja filter...Kas vastab tõele, et tal seal miskid pihustiotsad ka annavad vahetada a la 75-125 eek/tk. Pihustid ise muidugi hullult kallid. ..no mida küll teha?
Ette tänades kes oskab aidata...
Pihusti otsad on jah olemas mis on vahetatavad..
Kui on huvi siis võin Sulle personaalse loengu pidada...

Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Täpselt, et kust kohast läheb punaseksRaino kirjutas:Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.

Minul oli kaks küünalt nii, et nagu töötasid, aga kuumaks läksid keerme juurest, otsast võis vabalt kinni hida

Mercedes EQS 450+ 2022
Nad peavad jah minema otsast punaseks siis on nendest tõesti kasu.Viljar_V kirjutas:Täpselt, et kust kohast läheb punaseksRaino kirjutas:Vahel on kah nii et isegi aitab sellest kui üks on neist läbi.
Muide süüte küünlaid on lihtne kontroll lambiga kontrollida.
Kuigi see veel ei näita seda mis moodi ta tegelikult töötab.Kust kohas nimelt punaseks läheb.
Minul oli kaks küünalt nii, et nagu töötasid, aga kuumaks läksid keerme juurest, otsast võis vabalt kinni hida
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Vahetatud 2 täitsa läbi olnud küünalt(2 radika poolset). Korrastatud ka nende toitejuhtmeid. Vahetatud küte ja lisatud paaki ka lisandit.
Tolkku pole mitte midagi...käima ikka hommiku ei lähe käia mis kole...neljas, viies kord lubab ja siis ka kohe käib.viskab törtus ka siis sinist suitsu..
Tea mis nüüd ette võtta? Tunne on, et ei saa kütet kätte....?
Filter on ka äsja vahetatud..
Tolkku pole mitte midagi...käima ikka hommiku ei lähe käia mis kole...neljas, viies kord lubab ja siis ka kohe käib.viskab törtus ka siis sinist suitsu..
Tea mis nüüd ette võtta? Tunne on, et ei saa kütet kätte....?
Filter on ka äsja vahetatud..
Lähen hommiku Dislakeskuse kuido juurest läbi...vaatan mis kostab...
Täna sai veel vahetatud neetud sukk sumpsi otsast..tonn taheti, esiklaas tooniga, hullult odav koos paigaldusega alla 2 kilo !
Nali selles, et ühel leidus täpselt sama jamaga masin vaid aasta vanem..siis tal 93 mul 94..väga hea kui saaks 2 korraga korda 8-))
Täna sai veel vahetatud neetud sukk sumpsi otsast..tonn taheti, esiklaas tooniga, hullult odav koos paigaldusega alla 2 kilo !
Nali selles, et ühel leidus täpselt sama jamaga masin vaid aasta vanem..siis tal 93 mul 94..väga hea kui saaks 2 korraga korda 8-))
Seda paagi pumpa on kah tegelikkult üpris kerge kontrollida.Viljar_V kirjutas:Ma isegi julgeks mainida, et äkki paagis olev etteande pump kuttu![]()
Muidugi sa vaata kas kuskilt õhku ei ime, paned seisma ja vaata kas pumba ja filtri vahelises voolikus hakkavad jooksma mullid.
Seda õhu imemist muidugi juba päris tüütu otsida aga ülesse tuleb ta leida juhul kui kuskil seda on.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
To Viljar
Kas keegi oskab selle probleemi puhul aidata. Sama, et tahab pikalt käivitamist ja iga ilmaga. Muidu kõik ok. Soe käivitus ok. Süüte sisse keerates on filtri ja pumbavahelises torus mullid näha, seda olenemata, kas paak täis või ei. see näitab, et paagipump peaks korras olema. Aidake palun, olen juba kaks aastat selle jamaga, teenindustes käinud
Kas keegi oskab selle probleemi puhul aidata. Sama, et tahab pikalt käivitamist ja iga ilmaga. Muidu kõik ok. Soe käivitus ok. Süüte sisse keerates on filtri ja pumbavahelises torus mullid näha, seda olenemata, kas paak täis või ei. see näitab, et paagipump peaks korras olema. Aidake palun, olen juba kaks aastat selle jamaga, teenindustes käinud
Mulle ei tohi olla. Otsi kust mullid tulevad.525tds kirjutas:To Viljar
Kas keegi oskab selle probleemi puhul aidata. Sama, et tahab pikalt käivitamist ja iga ilmaga. Muidu kõik ok. Soe käivitus ok. Süüte sisse keerates on filtri ja pumbavahelises torus mullid näha, seda olenemata, kas paak täis või ei. see näitab, et paagipump peaks korras olema. Aidake palun, olen juba kaks aastat selle jamaga, teenindustes käinud
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... isene+pump
Selles teemas on paagisisesest pumbast rohkem juttu. Kas enne käivitamist on voolik pärast filtrit küttest tühi?
Selles teemas on paagisisesest pumbast rohkem juttu. Kas enne käivitamist on voolik pärast filtrit küttest tühi?
See pump töötabki ainult nii kaua kuni eelsüüteküünlad on sees.
Sinu auto probleemiks on et küttetorustik ei ole hermeetiline, kusagilt saab õhku ja seepärast vajub küte alla. Mul on ka 525tds ,auto käivitamisel ei ole küll mulle torus näha. Kas see probleem tekkis pikkamööda või pärast millegi remonti? Näiteks võib olla viga kütusefiltris. Osadel filtritel on olemas vee väljalaskmise kork, panime uue filtri ja pärast seda ei tahtnud auto hästi käima minna , ainult pika käimise peale läks. Tuli välja, et veeväljalaskmise korgi tihend oli defektiga. Defekt oli nii väike,et küte välja ei tilkunud ainult õhku imes sisse. Peaksid küttetorud üle vaatama, kontrolli ka pihustite tagasivoolu voolikuid,nende kaudu imeb ka õhku.
Sinu auto probleemiks on et küttetorustik ei ole hermeetiline, kusagilt saab õhku ja seepärast vajub küte alla. Mul on ka 525tds ,auto käivitamisel ei ole küll mulle torus näha. Kas see probleem tekkis pikkamööda või pärast millegi remonti? Näiteks võib olla viga kütusefiltris. Osadel filtritel on olemas vee väljalaskmise kork, panime uue filtri ja pärast seda ei tahtnud auto hästi käima minna , ainult pika käimise peale läks. Tuli välja, et veeväljalaskmise korgi tihend oli defektiga. Defekt oli nii väike,et küte välja ei tilkunud ainult õhku imes sisse. Peaksid küttetorud üle vaatama, kontrolli ka pihustite tagasivoolu voolikuid,nende kaudu imeb ka õhku.
viga ilmnes sel talvel, siis kui aku tühjaks lasin, kuid suvel ilmnes see viga väga harva, just peale seda kui lased autol üle 24 tunni seista. filtreid olen iga 10 tuh km tagant, kuid viga jäänud. eks tuleb ikka uuesti teenindusse minna ja alustada uuesti, kuigi rahast juba kahju. kuid tänud soovituste eest.