tegu vanoseta mootoriga, soov saada surveaste 8,5 peale
aitan seda mootorit natuke järele turboga.
seoses sellega küsingi, et kas ma peaks korraga tugevdatud kepsud
panema ja kolvid hetkel sinnapaika jätma? või vastupidi, lauapeal
olemas ka M52B28 kepsud, mis väljanägemiselt identsed M50 omadega.
olemas on ka M52B28 vänt, et kubatuur 2,8 peale viia.
miks korraga sepis kepse/kolbe ei osta? rahast hakkab kahju, arvestades
et tegu minu esimese turbomootori ehitusega sis ei tahaks neid kolbe ega
kepse näpuveatõttu väljalaskesse lasta! Prooviks alustuseks orig detailidega
ja madala boostiga(0,5bar). Eelkõige tahaks "knowhow" ehk natuke kogemust
saada
priitv8 kirjutas:M60 kolb on veel erinev ja erineva kattega sõltuvalt kas Alusil või Nikasil plokk.
Kas neist kumbki malmplokki üldse sobib, ei julge lubada.
Mis oleksid kõrvalnähud? mis oleksid need tegurid mis takistaksid malmplokki sobimist?
selline küsimus ka veel lisaks, et palju võib ploki üle puurida et ta
jääks ka kestma, hetkel tehtud puurimine 84,5mm peale.
a.la. kui sügav on kaev sorti küsimus aga äkki keegi oskab nõu anda.
ja veel teemast kõrvale - kas sedavõrd väikse boosti korral peaks üle minema
progetava aju peale või mitte, teoorias jõudsin järeldusele, et orig aju suudab
sellise rõhuga hakkama saada.
edasiste küsimustega siiski pöördun turboclub'i aga kolviküsimus ikka üleval
