Torukollektor

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Torukollektor

Postitus Postitas Valdek »

Hakkasin suure hurraaga torukollektorit tegema Skoda 120-le... kuid jäin hätta...nüüd abi vaja...
Skoda mootoril väljuvad heitgaasid kolme kanali kaudu, ehk siis kollektorisse 1 silinder, 2 ja 3 ühte ja 4 silinder. Kuidas lahendad...kas nüüd tuleks omavahel kokku viia 1 ja 4 silinder? 2 ja 3 jättagi nii nagu nad on? või peitub tõde kusagil mujal? samas on taga niipalju ruumi et saaksin ka kõik kolm kanalit eraldi välja tuua...hetkel plaanisin siis kokku panna 1 -se ja 4 -nda silindri ning 2 ja 3. siis kumbagile torule resokas otsa ja tagant välja...kuidas kommenteerite sellist mõtet?
patrik
Huviline
Postitusi: 4701
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

pane kolm toru ja kolm resokat :mrgreen:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Torukollektor

Postitus Postitas Aare »

Valdek kirjutas:Hakkasin suure hurraaga torukollektorit tegema Skoda 120-le... kuid jäin hätta...nüüd abi vaja...
Skoda mootoril väljuvad heitgaasid kolme kanali kaudu, ehk siis kollektorisse 1 silinder, 2 ja 3 ühte ja 4 silinder. Kuidas lahendad...kas nüüd tuleks omavahel kokku viia 1 ja 4 silinder? 2 ja 3 jättagi nii nagu nad on? või peitub tõde kusagil mujal? samas on taga niipalju ruumi et saaksin ka kõik kolm kanalit eraldi välja tuua...hetkel plaanisin siis kokku panna 1 -se ja 4 -nda silindri ning 2 ja 3. siis kumbagile torule resokas otsa ja tagant välja...kuidas kommenteerite sellist mõtet?
vaata netist kuskilt vana Mini kollektoreid - sellel oli ka mälu järgi kolm auku....

see, kuidas sa panna tahtsid ei ole õige...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Torukollektor

Postitus Postitas Valdek »

Aare kirjutas: vaata netist kuskilt vana Mini kollektoreid - sellel oli ka mälu järgi kolm auku....

see, kuidas sa panna tahtsid ei ole õige...
tänud...uurin selle Mini kohta. Aga kuidas oleks siis õige? Pole selliste tegemistega varasemaid kogemusi...kõik väikesed vihjed ja näpunäited teretulnud...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

mul on kodus ühes käsiraamatus sellise joonis lausa. kannata homseni.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

ikka kannatan. tänud juba ette...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Joonis ise umbes selline.

Kui sa tahad mõõte saada, siis 1 pudeli Valvoline LSD õli (75W-90LS) eest arvutan sulle sulle torude mõõdud ka :)

selleks varusta mind järgneva eelinfoga

1. väljalaske portide horisontaal- ja vertikaalläbimõõt
2. mis toru sa tahad kasutada (kui on nt olemas toru)
3. mis pööretel peab olema max võimsus (stock mootoril siis stock võimsuse pöörded)
Pilt
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

irw, kes õlle, kes õli eest :D:D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Enne mulisemist võisksid tutvuda kõnealuse asja hinnaga poes ja siis õllega võrrelda :mad:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

aitähh Aarele joonise eest...diil LSD õliga võib isegi sobida...endal ka diffris õli vaja vahetada...et ostan siis korraga rohkem :) Ainuke häda, et pean nati kannatama, kunas kindlustus mul eelmise auto kinni maksab...hetkel ainult suur auk rahakotis...seoses uue auto ostmisega...joonise pealt paneb imestama ainult 1 ja 4 silindri ühendus kohta jääv väga järsk nurk? Ja siis veel üks loll mõte tekkis, ega see midagi loe, et Skodal mootor taga on...st et 1 silinder on auto kaugeim punkt ja neljas silinder salongile lähim... :roll:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Valdek kirjutas:...joonise pealt paneb imestama ainult 1 ja 4 silindri ühendus kohta jääv väga järsk nurk? Ja siis veel üks loll mõte tekkis, ega see midagi loe, et Skodal mootor taga on...st et 1 silinder on auto kaugeim punkt ja neljas silinder salongile lähim... :roll:
See on nagu öeldud Mini oma, millel on põigiti mootor. Ja sellest võib kuju vahe olla. Täpsema saab siis, kui natuke rehkendada. Üldiselt see, mis nurga all toru läheb niipalju ei mõju. Oluline on toru sisemõõt ja juppide pikkus enne ühenduskohti. Ehk siis arvutuse järgi lõikad jupid paraja pikkusega ja siis tuleb painutajal jurada, et need omavahel kokku viia.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
UFO-N_A_U_T
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 13.05.2007 14:44 29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas UFO-N_A_U_T »

vabandust offtopicu pärast!

valdek ega sa õpetaja pole olnud?
keegi valdeku nimeline oli mu klassijuhataja aastaid tagasi ja minu mäletamist mööda BMW fanaatik.

meie koolis ei olnud küll sa eriti populaarne kuid meie klassiga tulid sa hästi toime.... kuna mile andsid sa väheseid aineid siis oli ka parem läbi saamine!

igatahes kui nüüd ongi nii nagu ma arvan,siis väga meeldiv taas tutvuda :)

jõud autode putitamisel ja tänan info eest ;)
Vasta