
e34 525 uus lamnda ja aju programmeerimine !!
e34 525 uus lamnda ja aju programmeerimine !!
probleem selles et ostes auto polnud lamda andurit küljes, kuid pistikupesa on täitsa olemas, käisin lamndat poest küsimas, kui seal pakuti 400.- odavamat ilma pistikuta universaal lamndat ? küsimus siis selles et mis järjestuses peavad need juhtme otsad sinna pistikupesasse minema või sellel pole vahet ? ja veel peale selle räägitakse et kui lamnda paned siis tuleb aju programmeerida muidu ei hakka tööle
kas siis nii ei olegi et yhendad lihtsalt lamnda ära ja hakkab tööle ?

E39 523iA
Nii tark see auto aju ikka ei ole küll,et kui siiani töötas ilma,nüüd ühendad lamda järgi ja kakkab kohe selle järgi töötama
Peaksid ikka minema kohta kus tõsisemalt BMW elekri ja diagnostikaga tegeletakse ja usun,et koos programeerimisega ühendavad nad sul lamda ka ära,vaevalt et hind sellest oluliselt muutub 


http://www.dialab.ee sealt võid küsida sellise töö hinda...
Kasuta sellist meest nagu: http://www.truumu.ee/
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
kui ise ära vahetasid siis mis moodi sa pistiku külge panidrynno300 kirjutas:No ma ei tea. Mina oma 3,5 (M30) mootoril vahetasin küll ise ära ja hakkas ka toimima (samamoodi oli lahtiühendatud).

E39 523iA
Kas juhtmevärvid ei ole abiks?Võrdle neid mis Sul praegu pistiku küljes ja lamda omi.Ega neil suurt vahet ei tohiks olla.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Võtsin vana lamda ja lõikasin pistiku juhtmetega maha. Seejärel jootmine ja termokahanev rüü. Värvide järgi paned kokku must, hall ja 2 valget. Pistik külge akuklemm (-) pooleks tunniks maha ja ~pool tundi sõitu ja olemas ta mul oligi.Veiks010 kirjutas:kui ise ära vahetasid siis mis moodi sa pistiku külge panidrynno300 kirjutas:No ma ei tea. Mina oma 3,5 (M30) mootoril vahetasin küll ise ära ja hakkas ka toimima (samamoodi oli lahtiühendatud).see pistik on selline, et pane kuda tahad kas siis sellel vahet ei ole ? lihtsalt suvalt vahetasid ära ja oligi kõik w ?
aga jama on see et mul ei ole vanat lamdat küljes ja ei saa vaadat kuda need juhtmed olema peaksid ja mul on 4 auguga et neid omavahel kokku ei pea ühendama !rynno300 kirjutas:Võtsin vana lamda ja lõikasin pistiku juhtmetega maha. Seejärel jootmine ja termokahanev rüü. Värvide järgi paned kokku must, hall ja 2 valget. Pistik külge akuklemm (-) pooleks tunniks maha ja ~pool tundi sõitu ja olemas ta mul oligi.Veiks010 kirjutas:kui ise ära vahetasid siis mis moodi sa pistiku külge panidrynno300 kirjutas:No ma ei tea. Mina oma 3,5 (M30) mootoril vahetasin küll ise ära ja hakkas ka toimima (samamoodi oli lahtiühendatud).see pistik on selline, et pane kuda tahad kas siis sellel vahet ei ole ? lihtsalt suvalt vahetasid ära ja oligi kõik w ?
E39 523iA
Valged peaksid olema siis soojenduse omad ning mustast vist tuleb mass ja hallist info ajule. Aga pole enam kindel.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Leidsin ülesse selle nüüd, kui veel huvi, siis edasine PS!Veiks010 kirjutas:täitsa nõus mis õlut jood ?rynno300 kirjutas:4 auguga pistik? Nii peabki olema. Mul kodus üks vana pistik olemas, võin vaadata nädalavahetusel, kui selle ülesse leian. Samas kui oled ehk Tartus, siis võin ühe 4pac'i eest sulle ka anda selle.