2.8 moto e34le?
2.8 moto e34le?
et siis kas 2.8(m52b28) mootor läheb e34le peale?et mis seal koos mootoriga ära peab vahetama?käigukasti vist ka,sest sidur ka teine?a juhtmestik?ja kas e39 mootorikäpad istuvad e34le?
oskab ehk keegi aidata?
oskab ehk keegi aidata?
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
E34 525i 141kw/250nm (@4200p) - 8,6s manuaal
E39 528i 142kw/280nm (@3500p) - 7,5s manuaal
Võrdluseks:
E34 530i 160kw/290nm (@4500p) - 7,7s manuaal
E34 535i 155kw/305nm (@4000p) - 7,7s manuaal
On küll mõtet. 2,8 mootoriga E34 oleks aeglasem vaid 540ist ja M5'st. Aga eks see ole ka foorumi kiirendamine siin
E39 528i 142kw/280nm (@3500p) - 7,5s manuaal
Võrdluseks:
E34 530i 160kw/290nm (@4500p) - 7,7s manuaal
E34 535i 155kw/305nm (@4000p) - 7,7s manuaal
On küll mõtet. 2,8 mootoriga E34 oleks aeglasem vaid 540ist ja M5'st. Aga eks see ole ka foorumi kiirendamine siin

- battleram1
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 16.08.2007 21:22 10
- Asukoht: Tallinn/Pärnu/Toila
Vabandust, et teemast kõrvale astun, aga:

EDIT: muide 535i kaalub ca 100kg vähem kui 528i (E34)
Kust kohast sa need andmed võtsid? 535i wikipedia.org andmete järgi teeb 0-97 km/h 7,1s manuaaliga, ma ei taha uskuda, et ülejäänud 3km/h tulevad kätte 0,6 sekundiga. Kuigi noh ma võin ju ka eksida.....Madis_M kirjutas:E34 525i 141kw/250nm (@4200p) - 8,6s manuaal
E39 528i 142kw/280nm (@3500p) - 7,5s manuaal
Võrdluseks:
E34 530i 160kw/290nm (@4500p) - 7,7s manuaal
E34 535i 155kw/305nm (@4000p) - 7,7s manuaal
On küll mõtet. 2,8 mootoriga E34 oleks aeglasem vaid 540ist ja M5'st. Aga eks see ole ka foorumi kiirendamine siin

EDIT: muide 535i kaalub ca 100kg vähem kui 528i (E34)
BMW 535i E34 '88 + VW Passat TDI '01 :P
Minu mäletamist mõõda on M50 ja M52 käigukastid samasugused.
(Ise olen uurinud M20 vahetust M52 vastu. M20 mõeldud käigukast jääb mõned kraadid viltu tavaasendist)
Juhtmestik on neil erinev. Vähemalt minu 96 aasta M52 mootori juhtmestik tahab ka tehase immobilaiserilt saada mingit märguannet, et käima minna. M50 sellega muret ei ole.
OBD1 ja OBD2 on ka mingis salasõnad, aga sellesse ei ole veel süvenenud.
(Ise olen uurinud M20 vahetust M52 vastu. M20 mõeldud käigukast jääb mõned kraadid viltu tavaasendist)
Juhtmestik on neil erinev. Vähemalt minu 96 aasta M52 mootori juhtmestik tahab ka tehase immobilaiserilt saada mingit märguannet, et käima minna. M50 sellega muret ei ole.
OBD1 ja OBD2 on ka mingis salasõnad, aga sellesse ei ole veel süvenenud.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
- entropiK
- Huviline
- Postitusi: 801
- Liitunud: 07.12.2008 17:56 24
- Asukoht: Tallinn Marja. GSM: 58171997
Re: 2.8 moto e34le?
pm nii palju kui mina seda asja enda jaoks uurisin siis kõik peaks 1.1 istuma vb mõni pisi asi
Va siis see mis üleval pool poolide ja klapikambri kohta käis mis minu teemast toodud oli.
juhul kui mootor on VANOS 141kw
Va siis see mis üleval pool poolide ja klapikambri kohta käis mis minu teemast toodud oli.
juhul kui mootor on VANOS 141kw
So much throb in the trunk got the CD player skippin
Re: 2.8 moto e34le?
Kui paljud selle mootorivahetuse reaalselt ära teinud on ja kuidas sõites tundub - on suur vahe: vääne, kiirendus jne. Olen kuulnud, et kui panna 2,8 le 2,5 sisselase siis pidavat 2,8 veel jõudu juurde saama, on see nii?
Viimati muutis luigand, 06.03.2010 00:20 21, muudetud 1 kord kokku.
525i 141KW 91a.
tel. 51991911
tel. 51991911
- Kalmer90
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 27.11.2009 14:24 30
- Peamine sõiduk: BMW e38
- Asukoht: Klooga, Nissi
Re: 2.8 moto e34le?
on vaja neid siisentropiK kirjutas:Ise küsin ise vasta,
Tuleb panna M50'ne
1. Pihustid
2. Sisselase
3. Õhukulu lugeja
4. Süütepoolid
5. M50 juhtmed
6. M50 klapikambri kaas (poolide ja juhtmeid on lihtsam kinnnitada)
Sobib vaid m52b28 M52tuB28 ei istu...

BMW 525tdsA E34
Re: 2.8 moto e34le?
luigand kirjutas:Kui paljud selle mootorivahetuse reaalselt ära teinud on ja kuidas sõites tundub - on suur vahe: vääne, kiirendus jne. Olen kuulnud, et kui panna 2,8 le 2,5 sisselase siis pidavat 2,8 veel jõudu juurde saama, on see nii?

525i 141KW 91a.
tel. 51991911
tel. 51991911
- entropiK
- Huviline
- Postitusi: 801
- Liitunud: 07.12.2008 17:56 24
- Asukoht: Tallinn Marja. GSM: 58171997
Re: 2.8 moto e34le?
2.8 'ale annab jah m50 sisse lase juurde suht palju isegi ma olen kuulnud, mineku vahe kohta ei oska öelda kuna loobusin 2.8 ideest ja läksin 4.0 teed.
So much throb in the trunk got the CD player skippin
- Kalmer90
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 27.11.2009 14:24 30
- Peamine sõiduk: BMW e38
- Asukoht: Klooga, Nissi
Re: 2.8 moto e34le?
entropiK kirjutas:2.8 'ale annab jah m50 sisse lase juurde suht palju isegi ma olen kuulnud, mineku vahe kohta ei oska öelda kuna loobusin 2.8 ideest ja läksin 4.0 teed.

BMW 525tdsA E34
Re: 2.8 moto e34le?
M52B28 piirati sisselakse koldega 142kW peale et mahuks mingisse Saksa kindlustusklassi. Analoogset poomist kasutati ka M62TUB44 mootoril. Pmst M50B25 sisselaske koldega peaks >4000 pöörde juurest jõudu tunduvalt rohkem tulema, madalamatelt pööretel annab pisem sisselaske kolle rohkem väänet. Ise soovitasin seda kolle vahetust Taunod 328'le ja ta tegi selle ära aga dynosse pole uue koldega minu teada jõudnud. Kolde vahetus annab veel suurema efekti kui väljalase ka vabam, mootor chipitud jms.
M50B25 õhusiiber/throttle body vaja ka muidugi ümber visata, et kõrgetel pööretel rohkem õhku peale tuleks.
M50B25 õhusiiber/throttle body vaja ka muidugi ümber visata, et kõrgetel pööretel rohkem õhku peale tuleks.
Re: 2.8 moto e34le?
Mis teemast saanud on?? Said mootori tööle? On suur vahe 2,5 ja 2,8? mida ära vahetasid?