
e46 vedrude kohta küsimus
e46 vedrude kohta küsimus
Mureks siis e46 väsinud tagavedrud. Tahaks panna uusi aga milliseid soovitate. Mõtlesin panna terve ringi uusi. Huvitaks just jäigemad v siis madaldusvedrud mingi minimaalse madaldusega kuna auto juba originaalis suht madal. Amordid peaks originaalid olema, need jätaks hetkel vahetamata. Et siis mida soovitaksite? Autoks siis 1999a e46 77kw sedaan. 

Sellega on vist mõeldud seda tagasilla eemaldumist kere küljest.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Üldjuhul küll jah, alates sela 2,5 hakkas vist painutama seda sealt. 2001 aprillis tehti ka vist mingi muudatus selle kinnituse osas seal. Aga kontroll ei tee paha ju!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kontroll ei tee kindlasti paha ning kui tahad ennetada (võimalikku) probleemi, müüakse ka nn. "reinforcement" komplekte tagasillale. Olen näinud müügis ainult välismaal, kuid küll leiab ka kodumaalt.
Isiklikult vedrustusega veel tegelenud pole, nii et 100% kindlusega ei räägi, kuid olen lugenud paljude E46 omanike kommentaare, kus räägitakse, et madaldusvedrud tapavad originaalamordid väga kiiresti ära, nii et soovitatakse osta komplektis vedrud ja amordid.
Isiklikult vedrustusega veel tegelenud pole, nii et 100% kindlusega ei räägi, kuid olen lugenud paljude E46 omanike kommentaare, kus räägitakse, et madaldusvedrud tapavad originaalamordid väga kiiresti ära, nii et soovitatakse osta komplektis vedrud ja amordid.
Kommenteerinud on need kellel pole vedrusi all olnud!Mul on hetkel alla ja on ka olnud teistel autodel!!Kui sa ei tee ulme madaldust siis ka ei lõhu amorte(kindlasti mingil määral rohkem aga mitte nii nagu kirjutatakse). Ka mu eelmisel autol olid ainult vedrud ja ei lõhkund kahe aastaga midagi.rorschach kirjutas:Kontroll ei tee kindlasti paha ning kui tahad ennetada (võimalikku) probleemi, müüakse ka nn. "reinforcement" komplekte tagasillale. Olen näinud müügis ainult välismaal, kuid küll leiab ka kodumaalt.
Isiklikult vedrustusega veel tegelenud pole, nii et 100% kindlusega ei räägi, kuid olen lugenud paljude E46 omanike kommentaare, kus räägitakse, et madaldusvedrud tapavad originaalamordid väga kiiresti ära, nii et soovitatakse osta komplektis vedrud ja amordid.
Muidugi kui on veel m-tech amordid siis veel parem.
Sain e36 318is-il uutest sachsi esiamortidest jagu 10 kuuga tänu madaldusvedrudele.Kommenteerinud on need kellel pole vedrusi all olnud!Mul on hetkel alla ja on ka olnud teistel autodel!!Kui sa ei tee ulme madaldust siis ka ei lõhu amorte(kindlasti mingil määral rohkem aga mitte nii nagu kirjutatakse). Ka mu eelmisel autol olid ainult vedrud ja ei lõhkund kahe aastaga midagi.
Muidugi kui on veel m-tech amordid siis veel parem.
Madaldusvedrud olid mõistlikud -30/20mm +5kN/m, kui ma õieti mäletan. Sai uued SuperTourung (standard seeria) amordid koos tolmukatetega ostetud, aga kauaks neid polnud. Õnneks sain tuttava kaudu nad garantii korras Advantage seeria madaldusamortide vastu vahetatud ja koos nendega ma auto maha ka müüsin. Minuteada sõidab auto siiani samade amortidega.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Siin kohas tulebki kasuks kui sul all mtech amordidchulo kirjutas:Sain e36 318is-il uutest sachsi esiamortidest jagu 10 kuuga tänu madaldusvedrudele.Kommenteerinud on need kellel pole vedrusi all olnud!Mul on hetkel alla ja on ka olnud teistel autodel!!Kui sa ei tee ulme madaldust siis ka ei lõhu amorte(kindlasti mingil määral rohkem aga mitte nii nagu kirjutatakse). Ka mu eelmisel autol olid ainult vedrud ja ei lõhkund kahe aastaga midagi.
Muidugi kui on veel m-tech amordid siis veel parem.
Madaldusvedrud olid mõistlikud -30/20mm +5kN/m, kui ma õieti mäletan. Sai uued SuperTourung (standard seeria) amordid koos tolmukatetega ostetud, aga kauaks neid polnud. Õnneks sain tuttava kaudu nad garantii korras Advantage seeria madaldusamortide vastu vahetatud ja koos nendega ma auto maha ka müüsin. Minuteada sõidab auto siiani samade amortidega.

Viimasel ajal olen seda meelt, et nahhui üldse madaldada?! Maasturit, veoautot või veel parem tanki oleks vaja! Teed on meil jubedad ja madala jäiga autoga sõita on piin. Praegu sõidan "pühapäeviti" 328 coupega, millel on mingid vuhvel coiloverid all. Raiped on ikka jube jäigad, kuigi olen nad nii pehmeks keeranud, kui vähegi võimalik. Mööda Viljandi maanteed Rapla poolt tulles on sellline tunne, et piix kraabib asfalti ja neerud tahavad ära kukkuda. Ja ega 235mm laiade tünnidegagi eriti lihtne sõita ei ole.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Eesti teed jah suht kehvadchulo kirjutas:Viimasel ajal olen seda meelt, et nahhui üldse madaldada?! Maasturit, veoautot või veel parem tanki oleks vaja! Teed on meil jubedad ja madala jäiga autoga sõita on piin. Praegu sõidan "pühapäeviti" 328 coupega, millel on mingid vuhvel coiloverid all. Raiped on ikka jube jäigad, kuigi olen nad nii pehmeks keeranud, kui vähegi võimalik. Mööda Viljandi maanteed Rapla poolt tulles on sellline tunne, et **** kraabib asfalti ja neerud tahavad ära kukkuda. Ja ega 235mm laiade tünnidegagi eriti lihtne sõita ei ole.

