Kõik need asjad olid minu autol juba ostes (tehase poolt originaalina) küljes, nii et rohkem ei näe vajadust midagi tuunida...siim_s kirjutas:Enamasti on selge, et kui ostetakse endale auto siis on vaja kindlasti:
*Angle eyes (kui juba ei ole)
*Valged suunad
*Led tagatuled
*Toonklaas
*Madaldusvedrud
*Laiad veljed
Auto "tuunimine". Miks Te seda teete?
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Auto "tuunimine". Miks Te seda teete?
Tuunitakse siiski eelkõige teiste, mitte enda jaoks ja kui enamus leiab, et M-pakett ja valged suunad on ilusamad, siis nii on ...
Kui keegi tahab vastu vaielda, siis kas sa tuuniksid oma autot kui sa oleksid ainus inimene Maal ja keegi peale sinu su autot ei näeks? Et siis ikkagi feim ja retsept Omamoodi on see ju ka võistlus, näiteks foorumisiseselt, et kellel on kõige ilusam E36 kupee jne. Suur rivi stocke oleks üpris igav minu meelest.
Kui keegi tahab vastu vaielda, siis kas sa tuuniksid oma autot kui sa oleksid ainus inimene Maal ja keegi peale sinu su autot ei näeks? Et siis ikkagi feim ja retsept Omamoodi on see ju ka võistlus, näiteks foorumisiseselt, et kellel on kõige ilusam E36 kupee jne. Suur rivi stocke oleks üpris igav minu meelest.
Real cars don't spin the front tires, they lift them!
Kas facelift sport pakett E60 on tuuningauto?
Ehk siis on:
angel eyed
ees ja taga valged suunad
led tagatuled
toonklaas kui valitud (ilma kiledeta tehasest)
Suhteliselt suur ja lai rehv, 18" 245/275
madaldus 1,5cm
m pakett stanged
imo ei ole tuuning ja enamus äkki tahavadki millegi selliseni jõuda ja teevad vastavaid asju.
P.S. minu autol ainult puudu stanged ja led tagatuled (enamus tehasest, toon ise panna lastud), aga pole ka plaanis kumbagi ilmselt.
Ehk siis on:
angel eyed
ees ja taga valged suunad
led tagatuled
toonklaas kui valitud (ilma kiledeta tehasest)
Suhteliselt suur ja lai rehv, 18" 245/275
madaldus 1,5cm
m pakett stanged
imo ei ole tuuning ja enamus äkki tahavadki millegi selliseni jõuda ja teevad vastavaid asju.
P.S. minu autol ainult puudu stanged ja led tagatuled (enamus tehasest, toon ise panna lastud), aga pole ka plaanis kumbagi ilmselt.
Alfonze, kahjuks ei ole Su E60`l enamus "nänni" juba tehasest külge kruvitud ju, seega tuuningauto alla ei liigitu.
Toonklaasi küll isiklikult mingiks tuuningelemendiks ei pea- mind näiteks häirivad pimedas sõites taga sõitva auto tuled, ka siis kui peegli "ära keeran". Taga on kardin ja toonklaas ka veel pealekauba- siis kannatab veel välja.
Toonklaasi küll isiklikult mingiks tuuningelemendiks ei pea- mind näiteks häirivad pimedas sõites taga sõitva auto tuled, ka siis kui peegli "ära keeran". Taga on kardin ja toonklaas ka veel pealekauba- siis kannatab veel välja.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
*Valged suunad
*Toonklaas
*Madaldusvedrud
*Laiad veljed
Need asjad on minul külge modifitseeritud
Eks need asjad on põhilised mis enamus meist teeb,et auto välimus kenamaks teha!Erined tänavaliikluses tiba teistest,teeb enesetunde paremaks
Madaldus neist on ainult nii ja naa!Kellele meeldib kellele mitte!
Kohati mõnus kohati aga väga jama see madaldus!teatud kohtadesse ei pääse jnejne!
*Toonklaas
*Madaldusvedrud
*Laiad veljed
Need asjad on minul külge modifitseeritud
Eks need asjad on põhilised mis enamus meist teeb,et auto välimus kenamaks teha!Erined tänavaliikluses tiba teistest,teeb enesetunde paremaks
Madaldus neist on ainult nii ja naa!Kellele meeldib kellele mitte!
Kohati mõnus kohati aga väga jama see madaldus!teatud kohtadesse ei pääse jnejne!
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
suundade värv oleneb ju otseselt auto värvist: minu oxford green auto küll valgeid suundasid välja ei kannaks, kollased sobivad oluliselt paremini.
Seega, eks selle "tuunimise" tingivad mitu asja kokku. Kätt kellelegi ette ei paneks, aga vahest olen küll pead kinni hoidnud, kui mõni vahetab oma autol lugematu arvu vidinaid ja seda seepärast, et teistel ka on....
Seega, eks selle "tuunimise" tingivad mitu asja kokku. Kätt kellelegi ette ei paneks, aga vahest olen küll pead kinni hoidnud, kui mõni vahetab oma autol lugematu arvu vidinaid ja seda seepärast, et teistel ka on....
Selge. Tuunimise asjast on saadud nüüd viisakas ülevaade. Jääme kõik
sõpradeks ja tänan Teid arvamuse avaldamise eest
Parimat,
Siim
PS
Kui kellelgi on veel midagi lisada siis vaba voli
sõpradeks ja tänan Teid arvamuse avaldamise eest
Parimat,
Siim
PS
Kui kellelgi on veel midagi lisada siis vaba voli
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Ma arvan et toonklaas, laiad veljed, valged suunad ja madaldus pole mingi tuunimine vaid auto enda maitse järgi kohandamine ning paremaks muutmine. Üldiselt ei poolda ma ka mingit rämedat tuuningut ega spoilasid see on rohkem jaapanlaste teema.
Ning vaevalt et e36-d või e34-d kümmne aasta pärast restauraatorite suured ihaldusobjektid on.
Ning vaevalt et e36-d või e34-d kümmne aasta pärast restauraatorite suured ihaldusobjektid on.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Ega olegi restauraatorite, sest restaureerimine siis veel ära ei tasu. Küll aga on korralikud e34-d ja e36-d tõenäoliselt tõusva hinnaga juba ca 5 aasta pärast. Vaata kasvõi, mis korralikud (rõhutan korralikud) e30-d praegu maksavad (325i kupee ja 318is näiteks).indrek08 kirjutas: Ning vaevalt et e36-d või e34-d kümmne aasta pärast restauraatorite suured ihaldusobjektid on.
730iA e32 138kW 12/1992
Need on õiged neerud. Tehasest tulnud asjad 100% küljes.kimmo kirjutas:OT kuid nn tuunimise alla liigituvad ka kroomitud ribidega neerudkollerimees kirjutas:Ma olen siis ainus kelle auto pole tuunitud. http://www.hot.ee/lumia/bmw1.jpg
E 39 535 1997.a.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Kusjuures toonklaas lisaks ilule aitab ka nahksisu kaitsta päikese eest, eriti tagumisi peatugesid, mille nahk kipub päikese käes olles väga krobeliseks minema.
Üldiselt olen ma igasuguse tuunimise poolt, kuni seda on tehtud maitsekalt. Kuid "konks" on selles, et maitseka ja mittemaitseka vaheline piir on äärmiselt väike.
Üldiselt olen ma igasuguse tuunimise poolt, kuni seda on tehtud maitsekalt. Kuid "konks" on selles, et maitseka ja mittemaitseka vaheline piir on äärmiselt väike.
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6185
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST400
- Asukoht: Rae
Mõni "üksik" võibolla jah taastatakse. Rohkem lähevad kaubaks rariteetsemad asjad näiteks Baur ja osad Cabriod jne jneVeljo_V kirjutas:Sinu arust ehk mõnede silmis on erilised ja 10-20 aasta pärast....Reimers66 kirjutas:Et kõik hakkavad nagu E34 ja E36 taastama või Mis neist nii erilist nagu on ? Tavalised autod ju
Ei vaidle vastu kuid Sinu autol peaks ju ka rulood olema. Ma arvan, et nende olemasolul pole mõtet kiletada.Mirko1 kirjutas:Kusjuures toonklaas lisaks ilule aitab ka nahksisu kaitsta päikese eest, eriti tagumisi peatugesid, mille nahk kipub päikese käes olles väga krobeliseks minema.
Üldiselt olen ma igasuguse tuunimise poolt, kuni seda on tehtud maitsekalt. Kuid "konks" on selles, et maitseka ja mittemaitseka vaheline piir on äärmiselt väike.
E 39 535 1997.a.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Reimers, mõtle selle peale, millised e21-d liiklesid ringi kümmekond aastat tagasi. See oli esimene odav rullnokaauto meil siin ju.
Ja nüüd mine vaata nuga või sysi autode teemasid näiteks ja mis juttu seal aetakse.
See mis praegu on tavaline ja laialt levinud (praeguse aja rullnokaautod e34 ja e36 näiteks) on mõne aja pärast omajagu hinnatud. Paljude tolleks ajaks suureks kasvanud rullnokkade nostalgiaobjektidena kasvõi. Korralik 535i e34 on juba praegu paras haruldus, seda enam 10 aasta pärast. Samamoodi 325i e36 näiteks. Selle arengu parimaks näiteks on praegu e30, odavamaid ja läbiaetuid müüakse kommiraha eest, korralikud maksavad 10+ korda rohkem (Silweri 318is näiteks).
Ja nüüd mine vaata nuga või sysi autode teemasid näiteks ja mis juttu seal aetakse.
See mis praegu on tavaline ja laialt levinud (praeguse aja rullnokaautod e34 ja e36 näiteks) on mõne aja pärast omajagu hinnatud. Paljude tolleks ajaks suureks kasvanud rullnokkade nostalgiaobjektidena kasvõi. Korralik 535i e34 on juba praegu paras haruldus, seda enam 10 aasta pärast. Samamoodi 325i e36 näiteks. Selle arengu parimaks näiteks on praegu e30, odavamaid ja läbiaetuid müüakse kommiraha eest, korralikud maksavad 10+ korda rohkem (Silweri 318is näiteks).
730iA e32 138kW 12/1992
Raido32
Minu arvates autodeTuunimine on nagu auto isikupäraseks muutmine.
Ja kui on kvaliteetselt ja maitsekaltauto tehtud, siis andke aga minna
Ja kui on kvaliteetselt ja maitsekaltauto tehtud, siis andke aga minna
Mul küll LED puudub, aga veljed ja muud pudinad panin külge vastavalt enda maitsele ja mugavusele. Masinaid väliselt tuunin sellepärast, et muuta linnapildis silmatorkavamaks .
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
veljed on autol all seepärast, et see annab auto välimusele väga palju juurde, edevuse värk tuleb tunnistada
toonklaas seepärast, et kui tagaistmel külma libistada siis ei meeldi kui keegi autosse sisse passib, hea privaatne tunne on niimoodi...samas ei meeldi ka akvaariumiga ringi sõita, ning suvel hoiab toonklaas salongi tunduvalt jahedamana kui ilma toonita oleks
toonklaas seepärast, et kui tagaistmel külma libistada siis ei meeldi kui keegi autosse sisse passib, hea privaatne tunne on niimoodi...samas ei meeldi ka akvaariumiga ringi sõita, ning suvel hoiab toonklaas salongi tunduvalt jahedamana kui ilma toonita oleks
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306