TG on objektiivsusest sama kaugel kui siga raketistEnnR kirjutas:Teinekord selline (tõsi, humoorikas) demagoogia paneb kahtlema Top Gear'i objektiivsuses.
 Meelelahutusena seevastu töötab väga hästi
 Meelelahutusena seevastu töötab väga hästi 
 
 
See oli uus M3. Ja no eks Prius kulutabki täiega piitsutades rohkem kui samal kiirusel rahulikult kulgev M3.akibo kirjutas:teiseks, kui tahad head igapäevaautot siis BMW M3 on säästlikum kui Toyota Prius - nimelt tehti 10 ringi, kus aeti Priust täiega rõngasse ja M3 pidi Toyotaga sama kiirust hoidma. Kokkuvõttes kulutas Prius rohkem kütust kui E46 M3
 
 

Vähemalt Freud'i lipp on kõrgel hoitud.Raitz kirjutas:Maasturid tihenevas linnaliikluses ei ole maitseasi, see on üks liiklusviha eitamise tunnustest. Maasturiga sõites tekkiv turvatunne ja suurem isoleeritus teistest sõitjatest süvendab ignorantsust ja suvatunnet ümbritsevate juhtide suhtes veelgi. Liiklusprobleemi tuleb ravida psühholoogi, mitte müügimehe juures.
Tegelikult on tegu päris olulise efektiga. Võta kasvõi usa turg, kus varasemalt oli kullastandardiks liigelda veoauto mõõtu kastikate ja jeepidega. Põhilised argumendid selleks oli a) turvalisus (sest kõik sõidavad selliste monstrumitega) b) mugavus (see on tegelt BS, sest need kastimasinad on sama mugavad nagu tankid). Lumepalliefekti pani seisma ainult kasvav kütusehind.Juss kirjutas:Vähemalt Freud'i lipp on kõrgel hoitud.
Kas sa ei leia, et liikluses on palu olulisemaid asju mis mõjutavad ohutust kui 200kg lisakaalu? Sul tundub seda nn liiklusviha päris palju sees olevat.
 
  
 Sellepärast ma ootaksi mõtestatud argumente, miks peaks inimene kes kunagi dzhiibi võimalusi ei vaja, dzhiipi kasutama kui Touring ajab samuti asja ära.akibo kirjutas:Mis mind paneb imestama on hoopis see, et mõlemad tulihingelised dziibivastased on E46 Touringu roolis ja mõlemal vist isegi 330 kui ma ei eksi? Huvitav kokkusattumus

 teema kisub vägisi käest.
  teema kisub vägisi käest. Keegi eelnevalt küsis, et miks BMW valikus ei ole kõrgendatud 3-st ja 5-st touringut, mis võiks siis BMW SUV-id asendada siis mina leian, et just selline valik oleks väga vale.
  Keegi eelnevalt küsis, et miks BMW valikus ei ole kõrgendatud 3-st ja 5-st touringut, mis võiks siis BMW SUV-id asendada siis mina leian, et just selline valik oleks väga vale. muust enam rääkida ei ole.
 muust enam rääkida ei ole. aga kui soovitakse veel ohutus üksipulgi läbida siis minugi poolest. Kuigi oleme ausad, et ka see saab olema pigem emotsionaalne kui argumenteeritud!
 aga kui soovitakse veel ohutus üksipulgi läbida siis minugi poolest. Kuigi oleme ausad, et ka see saab olema pigem emotsionaalne kui argumenteeritud!