E34:puksid ja sild kontrollitud - ikka lõhub tagaosas!
E34:puksid ja sild kontrollitud - ikka lõhub tagaosas!
Probleem on päris tõsinem inumeelest....vahel tuleb pisar silma linnas sõites kui tagaosas lõhub midagi hirmsalt....ülevaatuspunktis vaadati üle- puksid korras. Sillastendis üeldi, et korras tagumine sild, aga esimeses oli paar asja.
Ühes töökojas vaadati veeel üle ja sealt öeldi ka, et sild ja puksid korras....
Milles siis probleem võib olla?
Ise hakkasin mõtlema amortisaatorite pukside peale, sest neid pole uurinud lähemalt.....amordid ise töötavad perfecto...
Ehk on kellelgi ideid???
Marco
Ühes töökojas vaadati veeel üle ja sealt öeldi ka, et sild ja puksid korras....
Milles siis probleem võib olla?
Ise hakkasin mõtlema amortisaatorite pukside peale, sest neid pole uurinud lähemalt.....amordid ise töötavad perfecto...
Ehk on kellelgi ideid???
Marco
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=45 Siit siis detail nr. 4. Sedaanil vahetamiseks tagaaknalaud maha, sealt pääsed ylemistele kinnitustele ligi, siis lased alt ka amordi lahti ja ongi pystak käes. Edasi vedru tõmmitsaga kokku ja keerad amordi ylevalt lahti ja padi käes
Touringuga kahjuks pole kokku puutunud. Ja veel looda, et padi pole amordikaela kylge kinni ussitanud, siis läheb natuke keerulisemaks e. lukksepatööks.

BMW-le kindel
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Enne kui siin diagnoose laote, tuleks nats nagu täpsemalt uurida küll, milles väljendub "lõhkumine". Mulle ei ütle senine info näiteks küll midagi et konkreetselt millelegi näpuga näidata söandaks.
Et kas see lõhkumine kostab kolinana nagu kuskilt toast või tumeda müdinana ebamäärasest kohast tagant alt või mismoodi?
Käiguvahetamisel, kiirendamisel, aeglustamisel, auklikul teel või siledal ka?
jne.
Aga enne kui inimest autot lammutama saata, sest tagaaknalaua maha kiskumine (rääkimata tagaamordi alt võtmisest) pole eriti möödaminnes tegmise töö, tuleks probleemi tuuma nats täpsustada.
Et kas see lõhkumine kostab kolinana nagu kuskilt toast või tumeda müdinana ebamäärasest kohast tagant alt või mismoodi?
Käiguvahetamisel, kiirendamisel, aeglustamisel, auklikul teel või siledal ka?
jne.
Kummis praod ei võta veel "pisarat silma" nagu teemaalgataja räägib. Selleks peaks ikka puks kummi sees puha lahti olema ja selle tuvastamiseks piisab tagaaknalaua eemaldamisest ja ülevalt poolt visuaalsest vaatlemisest.Rain530 kirjutas:Suht suure tõenäosusega tagumsied amordipadjad läbi. Kui need maha võtad, siis vaata just neid seestpoolt, seal ilmselt kummis praod sees.
Aga enne kui inimest autot lammutama saata, sest tagaaknalaua maha kiskumine (rääkimata tagaamordi alt võtmisest) pole eriti möödaminnes tegmise töö, tuleks probleemi tuuma nats täpsustada.
Viimati muutis eero, 18.06.2008 00:24 09, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
milline vedrustus sul taga on, nivoo või tavaline.
Niivoamortide puhul kasutaja veljo alles vahetas mingisugused akumulaatorid ära ja sõidutunnetus kohe teisest maailmast, Nii et selle fakti võiksid siiski välja tuua.
Niivoamortide puhul kasutaja veljo alles vahetas mingisugused akumulaatorid ära ja sõidutunnetus kohe teisest maailmast, Nii et selle fakti võiksid siiski välja tuua.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
sorry, aga olen piisavalt loll selle koha pealt, et teada mis need onLeho525tds kirjutas:milline vedrustus sul taga on, nivoo või tavaline.
Niivoamortide puhul kasutaja veljo alles vahetas mingisugused akumulaatorid ära ja sõidutunnetus kohe teisest maailmast, Nii et selle fakti võiksid siiski välja tuua.

pole ise vahetanud amorte veel...need funkavad ilusaasti...

***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
...eero kirjutas:Enne kui siin diagnoose laote, tuleks nats nagu täpsemalt uurida küll, milles väljendub "lõhkumine". Mulle ei ütle senine info näiteks küll midagi et konkreetselt millelegi näpuga näidata söandaks.
Et kas see lõhkumine kostab kolinana nagu kuskilt toast või tumeda müdinana ebamäärasest kohast tagant alt või mismoodi?
Käiguvahetamisel, kiirendamisel, aeglustamisel, auklikul teel või siledal ka?
jne.
Kummis praod ei võta veel "pisarat silma" nagu teemaalgataja räägib. Selleks peaks ikka puks kummi sees puha lahti olema ja selle tuvastamiseks piisab tagaaknalaua eemaldamisest ja ülevalt poolt visuaalsest vaatlemisest.Rain530 kirjutas:Suht suure tõenäosusega tagumsied amordipadjad läbi. Kui need maha võtad, siis vaata just neid seestpoolt, seal ilmselt kummis praod sees.
Aga enne kui inimest autot lammutama saata, sest tagaaknalaua maha kiskumine (rääkimata tagaamordi alt võtmisest) pole eriti möödaminnes tegmise töö, tuleks probleemi tuuma nats täpsustada.
Tegemist on siis ikkagi sellise heliga, mis tekib aukudest läbi sõites ja ka tugevamatel konarustel(ehk siis sinu kirjeldatud tume mydin tagaosast allpool w midagi sarnast...raske kirjeldada helisid ju:))).....
siledal kattel on tasa....ja kiirendusel ega käiguvahetusega pole ka midagi seotud...
aga vahekysimus siis selline, et aknalaua eemaldamiseks on vaja taguiste kõrvaldada või millest alustama peaks...


***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Istmepadi irdub kui esimest serva üles tõmmata.
Seljatoel on üks mutter kummaski alumises nurgas. Või olid poldid. Ja keskel käetoe juures käetoa aukude alumistes nurkades plastmutrid.
Aknalaual on esimeses servas tüüblid. Ja lauda tuleb tõmmata välja poole.
Eks sa lammuta. Kui kõik see tehtud, siis võiks keegi kellel piisavalt massi väljast autot üles-alla vedrutada, et oleks parem vaadata, mis see amordiots seal padja sees teeb
Aga amordipadi üldiselt kõlab küll teravama kolinana. Loka-loka
Seljatoel on üks mutter kummaski alumises nurgas. Või olid poldid. Ja keskel käetoe juures käetoa aukude alumistes nurkades plastmutrid.
Aknalaual on esimeses servas tüüblid. Ja lauda tuleb tõmmata välja poole.
Eks sa lammuta. Kui kõik see tehtud, siis võiks keegi kellel piisavalt massi väljast autot üles-alla vedrutada, et oleks parem vaadata, mis see amordiots seal padja sees teeb

Aga amordipadi üldiselt kõlab küll teravama kolinana. Loka-loka

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Pisarat silma ei võta jah, aga minu puhul tuli just sealt see meeletu lõhkumine tagaosas. Puks küll päris lahti polnud, aga praod olid juba niivõrd suured, et meelerahuks vahetasin need ära ja sain tagaosa jälle vaikseks. Ja praod olid just seespool, nii et nende nägemiseks tuli padi amordi küljest kõigepealt lahti võtta. Oma süü on B6 amordil, mis tagumisi amordipatju meeletul kiirusel sööb.eero kirjutas:Kummis praod ei võta veel "pisarat silma" nagu teemaalgataja räägib. Selleks peaks ikka puks kummi sees puha lahti olema ja selle tuvastamiseks piisab tagaaknalaua eemaldamisest ja ülevalt poolt visuaalsest vaatlemisest.
Teemaalgatajale jah, et kõigepealt vaata visuaalset sedapatja nii nagu eero kirjeldas, kuid pealt poolt kõik ok, siis mina soovitaks sul padja amordi küljest korra lahti ka võtta ja sissepoole vaadata.
er
kas amortisaatoritel ja sellel süsteemil võib 518 ja 525 vahel ka erinevusi olla?
panin REALOEMis 518i 1994 a nagu mul on ja pilt paistab sama, mis eeltoodud 525 oma...
peale jaanipäeva nüüd võtsin istmed ja aknalaua välja....
seal amordi otsas kummipadi maha...
siis lasin hypata ja karata taguotsa peal....
mis ma siis nägin : see pealmine mutter keskel, mille all on lai metallist seib vms....selle all siis kummipuks....autot õõtsutades tõuseb see keskmine amordi ots üles ja puksi vahele tekib päris korralik vahe...!
ma ise arvan, et sellist vahet sinna tekkima ei peaks...
aaga probleem on veel selles, et see pealmine puks on oma pesas täitsa kinni...nagu kere külge kinni jäänud...ikka täitsa kinni kohe!!!
kätte saab seda vist ainult nii, et tykid taga?
( ärge näkku lööge, kui kirjeldus on veidi ebamäärane, auto lammutamisel suht vähe kogemusi ja ei oska asjadele veel õigeid nimesid anda + tegemist on suht pühapäeva autoga)
krt piltide lisamine siia ei tulnud välja hästi...
aaga link, kus asub 4 pilti avanevast vaatest :
http://fotoalbum.ee/photos/markomaan/sets/510213
panin REALOEMis 518i 1994 a nagu mul on ja pilt paistab sama, mis eeltoodud 525 oma...
peale jaanipäeva nüüd võtsin istmed ja aknalaua välja....
seal amordi otsas kummipadi maha...
siis lasin hypata ja karata taguotsa peal....
mis ma siis nägin : see pealmine mutter keskel, mille all on lai metallist seib vms....selle all siis kummipuks....autot õõtsutades tõuseb see keskmine amordi ots üles ja puksi vahele tekib päris korralik vahe...!
ma ise arvan, et sellist vahet sinna tekkima ei peaks...
aaga probleem on veel selles, et see pealmine puks on oma pesas täitsa kinni...nagu kere külge kinni jäänud...ikka täitsa kinni kohe!!!
kätte saab seda vist ainult nii, et tykid taga?
( ärge näkku lööge, kui kirjeldus on veidi ebamäärane, auto lammutamisel suht vähe kogemusi ja ei oska asjadele veel õigeid nimesid anda + tegemist on suht pühapäeva autoga)
krt piltide lisamine siia ei tulnud välja hästi...
aaga link, kus asub 4 pilti avanevast vaatest :
http://fotoalbum.ee/photos/markomaan/sets/510213
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
ok..suured tänud!laur84 kirjutas:Taga tõmmitsaid vaja ei lähe. Lased amortdi mutri ülevalt lahti, kui amordi ots oma august lahti tuleb lased need kolm 13 suuruses mutikat ka lahti. Siis suru millegiga amorti ja vedru allapoole ning see padi peaks ise alla kukkuma. Uus asemele ja asjad uuesti kinni
kui õnnestub ,olen sle õlle sees!
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
niivokate puhul see nii lihtsalt ei käi, tuleb amort alt lahti lasta või siis teine variant on see 8 kujuline puks üheltpoolt lahti lasta, siis vajub ka piisavalt alla, aga tõmmitsatega tuleb ikkagi vedrud kokku tõmmata.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
aga ma ei tea mis amordid mul need all on....kas nivoo w midagi muud..Leho525tds kirjutas:niivokate puhul see nii lihtsalt ei käi, tuleb amort alt lahti lasta või siis teine variant on see 8 kujuline puks üheltpoolt lahti lasta, siis vajub ka piisavalt alla, aga tõmmitsatega tuleb ikkagi vedrud kokku tõmmata.
kuidas ma selle kindlaks saan teha???
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
nevooamordil on surve torud/voolikud küljes! Kõigelihtsam ülemisi pukse vahetada on tõstad auto tagaotsa lendu, võtad rattad alt, lased alumise amordipüstaku poldi lahti, kui viimane õõtsast niisama lihtsalt ei eemaldu anna kolakat õõtsale amordkinnituse lähedale, aga mitte amordile!! Kui saad amordi õõtsaküljest lahti lase kolm ülemist mutrit lahti! Kui on nevooamort, soovitan püstaku koopas vähe viltu keerata ja seal vedru kokku tõmmata, sest kui tahad neid vooliku stutsereid lahti saada, on oht, et need võivad puruneda!!!! Nii, kui vedru kokku tõmmatud lased ülemise amordistoki mutri lahti vahetad padja! Kokkupanek toimub täpselt vastupidises järjekorras!!!
Tegelikult see töö üpris möödaminnes tehtav, aint kättevõtmiseasi!!!
Tegelikult see töö üpris möödaminnes tehtav, aint kättevõtmiseasi!!!
BMW on maitseasi! Minul kahjuks, või õnnex on BMW veres!!
Amordi varrel see kinnitamise osa tundub liiga pikk olevat, mul oli esimestega sama lugu, keegi oli veetorust jupid vahele teinud, et saaks laagrisse kinni keerata need. Või pole mutter korralikult kinni, veel paistab ruumi vahel, piltide peal ei saa täpselt arugi. Piltide peal tunduvad padjad päris ilusad veel ju...
F11
teine padi oli selline, et kui kummimytsi maha võtsin otsal, siis tuli sealt seest hunnik kummipuru välja :Kalev kirjutas:Amordi varrel see kinnitamise osa tundub liiga pikk olevat, mul oli esimestega sama lugu, keegi oli veetorust jupid vahele teinud, et saaks laagrisse kinni keerata need. Või pole mutter korralikult kinni, veel paistab ruumi vahel, piltide peal ei saa täpselt arugi. Piltide peal tunduvad padjad päris ilusad veel ju...
PILT:
niiet ma ise küll ei usu, et need korralikud on, kuigi ma pole tervet veel näinud...
päeval üritan uued padjad kätte saada ja paika panna...
siis saab kohe ju teada, kas on viga neis w kolgib ikka kuskilt tundmatust kohast....
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...
Tundub suht ebamugav teemaMairoG kirjutas:Pildil näha samuti suht palju kummipuru, mis sellest puksist tulnud on, soovitan, vaheta kiiremas korras need ära, kuna E34 amordil on loll komme tulla läbi tagaistme seljatoe :S nähtud päris palju sellist asja kui need puksid läbi on :S

vahetan need täna kiiremas korrras ära...

loodan et siis on ka vaikus majas...!
sest lähen sõtta parasjagu ära kah lähiajal(väga lähiajal)
***Süsimust kaunitar(H)***
Faithfully yours, my e34...
Faithfully yours, my e34...