e39 Geneka juurest kostub vilin
e39 Geneka juurest kostub vilin
Tere probleem siis selline et asi hakkas pihta peale auto pesemist ja nüüd on isegi kuivade ilmadega vilinat kuulda, Vilin tuleb siis Geneka juurest ja ainult siis kui auto seisab kohapeal nii et Drive või Reverse sees on,kui natuke pöördeid anda kaob vilin ära,sõites ka vilinat pole,ega ka siis kui auto on kas Parkingu peal või Neutral peal. Muidugi on ka roolivõimu õli voolikute ühendused lekkivad,et korra käis mõte peast läbi ,äkki on tilk õli rihma vahele sattunud.Aga huvitavad asjad on selle juures veel sellised et kui mootor külm on ja siis drivega pidurit kohapeal all hoida siis vilinat ei ole, asi hakkab alles sooja mootoriga pihta,ja kohapeal seistes sooja mootoriga ka salongi tuled kord tuhmuvad,kord põlevad eredamalt ja sõiduajal kui aken on kinni ja vajutada korra veel akna kinnilaskmis nuppu ,tõmbab ka esituled hetkeks tuhmimaks.Ise mõtlesin et kui harjad läbi hakkavad saama,kas need võivad põhjustada vilinat. Olen ka lugenud siin foorumis rullikute kohta..aga asi on selles et auto juurde saan alles 3ndal juunil ja seniks teen uurimus tööd siin ,et milles on kõige tõenäolisem viga sellise käitumise põhjuseks, äkki on kellelgi samasugust probleemi esinenud. Autoks siis 1998a e39 528 sedaan.Aku on muidu peal BMW originaal ja markeerinu järgi oli ta vist 3-4 aastat vana, aga ma ise ei tahaks uskuda et aku seda põhjustab.Te võite mind küll imelikuks pidada,et miks ma kuhugi servisesse ei lähe aga sinna ma lähen alles siis kui mõistus täiesti otsas on või on risk autole suuremat kahju teha kui parandada,ma tahaks just seda ise remontimis rõõmu tunda. Ettetänades Ivo Mei
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Minul ntks tegi pm sama häält 528i!
Aga enese kontrolliks võtsin rihma maha ja hakkasin järjest asju katsuma,selgus,et alles hiljuti vahetatud rullik oli defektiga ja hakkas kirisema ja undama(kõige ülemine juhtrull mis geneka rihmaratta juures on!)Soovitaks ennem need üle vaadata!
Aga enese kontrolliks võtsin rihma maha ja hakkasin järjest asju katsuma,selgus,et alles hiljuti vahetatud rullik oli defektiga ja hakkas kirisema ja undama(kõige ülemine juhtrull mis geneka rihmaratta juures on!)Soovitaks ennem need üle vaadata!
Endal sama jama ja lekivad vooliku ühendus kohad pumba juures!ühel voolikul vahetasin klambri ära ja see enam ei leki!peaks teisel ka ära vahetama!IvoMei kirjutas:ok aitäh, pööran siis neile esimesena tähelepanu..aga selline küsimus ka muidu veel et kuna nagunii kapoti all nokitsema hakkan siis pidi e39 üks tüüpvigadest olema roolivõimu õli lekked..mu autol ka lekivad,kas asi on voolikutes endas või voolikute ühenduskohtades
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Väga lihtne töö!nr 32 leht võtmega lased termosiduri lahti võtad vendika ära,siis pingutus rullil käib pealt plastik kaas ära,sis võtad nr 16 padruni(v oli 17 peast ei mäleta) ja surud alla ja siss on seal üks koht kust saad tavalise kruuvari läbi lükata et rullik uuesti pingesse ei läheks!Ja saadki rihma ilusti kätte!pärast paned rihma peale tagasi,lased rulliku uuesti pingesse ja korras!IvoMei kirjutas:aa ok,aga kas see rihma mahavõtmine ja pealepanek on väga raske töö?
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
kust kohast jupid ostad?mul läksid kõik rullikud ja rihmad 1600IvoMei kirjutas:jah..nii see ongiSain juba asjade hinnad ka teada kogu kupatus mis ma vahetan,geneka rihm,rullikud ja samas ühe töö käigus ka kliima rihm,läheb kõik kokku 2000 eeki

Ja ikka üli lihtne on neid vahetada!Arvestades mõne muu autoga!
e39 Geneka juurest kostub vilin - laisk ja õige ravi
Tere,
Enda vana E36 vilises kah, rullikute ja rihma vahetus ei aidanud (kusagil võis midagi väga kõver olla nii et rihm jooksis viltu, ühte serva sõi) küll aga see kui aeg-ajalt rihma ja rulliku peale silikooni pihustada, sai 2-3 päeva ilma vilinata hakkama. Pisike purk silikooni kuus on selline laisa inimese variant.
Praegu kasutuses oleval E39'l on samuti õrn vilin, läbi on kliima üks rullik, mõnusalt logiseb ja läheb juba vahetusse.
Jutu peale et lihtne on kätte saada ma küll midagi head ei ütleks, ei ole seal midagi lihtsat E39'l võrreldes mikromootoriga E36't (318) aga võiks kindlasti ka hullem olla.
Martin
Enda vana E36 vilises kah, rullikute ja rihma vahetus ei aidanud (kusagil võis midagi väga kõver olla nii et rihm jooksis viltu, ühte serva sõi) küll aga see kui aeg-ajalt rihma ja rulliku peale silikooni pihustada, sai 2-3 päeva ilma vilinata hakkama. Pisike purk silikooni kuus on selline laisa inimese variant.
Praegu kasutuses oleval E39'l on samuti õrn vilin, läbi on kliima üks rullik, mõnusalt logiseb ja läheb juba vahetusse.
Jutu peale et lihtne on kätte saada ma küll midagi head ei ütleks, ei ole seal midagi lihtsat E39'l võrreldes mikromootoriga E36't (318) aga võiks kindlasti ka hullem olla.
Martin
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e39 Geneka juurest kostub vilin - laisk ja õige ravi
Aga mis seal E36el raskemat on? Samamoodi pead mootori vendi eest ära võtma!ülejäänud pm täpselt sama!nu ma olen enda E39sal rihmasi ja rullikuid vahetand!koos vendi eest ära võtmisega vanad rullikud küljest uued asemele,uus rihm,kondil ka uus rihm ja rullik--max 30 min!see aeg ka siis,kui uimerdan!mroots kirjutas:Tere,
Enda vana E36 vilises kah, rullikute ja rihma vahetus ei aidanud (kusagil võis midagi väga kõver olla nii et rihm jooksis viltu, ühte serva sõi) küll aga see kui aeg-ajalt rihma ja rulliku peale silikooni pihustada, sai 2-3 päeva ilma vilinata hakkama. Pisike purk silikooni kuus on selline laisa inimese variant.
Praegu kasutuses oleval E39'l on samuti õrn vilin, läbi on kliima üks rullik, mõnusalt logiseb ja läheb juba vahetusse.
Jutu peale et lihtne on kätte saada ma küll midagi head ei ütleks, ei ole seal midagi lihtsat E39'l võrreldes mikromootoriga E36't (318) aga võiks kindlasti ka hullem olla.
Martin
Eks sellel E36el vilistas rihma kuna pinguti ei pingutand korralikult rihma ära!mul oli E39saga algul sama jama,sai sis uus pinguti ostetud!
Mul sarnane mure: vilin
Konkreetselt tuleb vilin mitte generaatori, vaid selle teise, lühema rihma juurest. Võtsin kõik lahti, proovisin rullikuid, tundus et ei logise eriti. Vaatasin rihma üle, rihm korras, pole kusagilt kulunud. Panin kõik kokku tagasi. Alguses ei vilisenud, kuid paari minuti pärast hakkas jälle pihta... Lastes õli rihma peale vilin kaob!
Kas sellest võib järeldada, et pingutusrulliku vedru on väsinud?? (Ei pinguta rihma piisavalt ja rihm libiseb)
P.S. Vilin esineb märjemate ilmadega, kuivaga on pea-aegu vaikne.
Konkreetselt tuleb vilin mitte generaatori, vaid selle teise, lühema rihma juurest. Võtsin kõik lahti, proovisin rullikuid, tundus et ei logise eriti. Vaatasin rihma üle, rihm korras, pole kusagilt kulunud. Panin kõik kokku tagasi. Alguses ei vilisenud, kuid paari minuti pärast hakkas jälle pihta... Lastes õli rihma peale vilin kaob!
Kas sellest võib järeldada, et pingutusrulliku vedru on väsinud?? (Ei pinguta rihma piisavalt ja rihm libiseb)
P.S. Vilin esineb märjemate ilmadega, kuivaga on pea-aegu vaikne.
E60 525d 05a. Shadowline
Kas see hüdraulika on osa nr 3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18freddy21 kirjutas:pingutus rulliku hüdraulika väsinud lihtsalt!ei hoija rihma nii pingul kui vaj aja hakkab libistama
Kas selle vahetamine on sama kerge, kui rulliku vahetamine või vajab rohkem laamendamist? Paslju see jupp maksab?
E60 525d 05a. Shadowline
Sain vilinast lahti. Mul oli problem, millest pole veel keegi rääkinud (vähemalt ma pole sellele varem sattunud).
Kliima rihm vilises. Panin uue rihma ei vilise. Hakkasin lähemalt uurima, tuli välja et vana rihma välimine pool oli juba sile (uue rihmal on muster) ning pingutusrullik oli samuti peegelsile. Peene liivapaberiga töötlesin pingutusrulliku välispinna ära, panin vana rihma peale EI VILISE, isegi vett rihmale lisades.
Järeldus, ei tasu kiirustada pingutusrullikute vahetamisel! Kui laagrid on sees terved, siis rullik on veel töökorras, lihtsalt välispind vajab puhastamist (ta muutub siledaks ning õliseks, lihtsalt töö käigus rihm poleerib rulliku ära). Rihmad aga tasub igal juhul ära vahetada, sest kui rihm läheb sõidu ajal katki, tuleb kallim välja.
Kliima rihm vilises. Panin uue rihma ei vilise. Hakkasin lähemalt uurima, tuli välja et vana rihma välimine pool oli juba sile (uue rihmal on muster) ning pingutusrullik oli samuti peegelsile. Peene liivapaberiga töötlesin pingutusrulliku välispinna ära, panin vana rihma peale EI VILISE, isegi vett rihmale lisades.
Järeldus, ei tasu kiirustada pingutusrullikute vahetamisel! Kui laagrid on sees terved, siis rullik on veel töökorras, lihtsalt välispind vajab puhastamist (ta muutub siledaks ning õliseks, lihtsalt töö käigus rihm poleerib rulliku ära). Rihmad aga tasub igal juhul ära vahetada, sest kui rihm läheb sõidu ajal katki, tuleb kallim välja.
E60 525d 05a. Shadowline
Ise küsin, ise vastan.Zimbo kirjutas:Kas see hüdraulika on osa nr 3 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18freddy21 kirjutas:pingutus rulliku hüdraulika väsinud lihtsalt!ei hoija rihma nii pingul kui vaj aja hakkab libistama
Kas selle vahetamine on sama kerge, kui rulliku vahetamine või vajab rohkem laamendamist? Paslju see jupp maksab?
Jah pingutusmehanism on osa nr 3. Selle vahetamiseks tuleb läheneda alt. Vahetamine ei ole raske, kui on hea ligipääs. Hind on 800 EEK kanti. (B osa)
E60 525d 05a. Shadowline
Re: e39 Geneka juurest kostub vilin
Ei lähe küll päris siia teemasse aga... Kas 530d vabajooksu rullik on 70 või 80 mm läbimõõduga(ladu24-s neid kahes mõõdus) ja kas kinnituspolt on päripäeva keermega?
Re: e39 Geneka juurest kostub vilin
kui sõna sekka öelda siis mu tädipoja e39´l taoline jama,roolivõimu õli lekib samas kont ei toimi..talvel ostis masina,ei tuld selle pealegi et konti proovida, suvel selgus et see omadega pekkis..
=||= 0000
Re: e39 Geneka juurest kostub vilin
Seda võib proovida küll jah.Kuno_T kirjutas:Huvitav, miks te neid rullikuid vahetate kogu aeg? Vanasti sai laagreid enne mitu korda määritud, kui nad asendati. Kinnise laagri määrimiseks tuleb nõelaga kate maha kangutada, siis läbi laagri teine kate maha ubida, laager bensiiniga läbi pesta, kuivaks puhuda, uus laagrimmäre sisse panna (mitte väga täis toppida, et raskelt ei käiks) ja katted tagasi muljuda. Lihtne. Kui pesemise järel selgub, et laager käib krõbinaga või logiseb ülemääraselt, tuleb ta siiski asendada. Kuid need juhtumid on haruldased.