Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220 Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi
Postitus
Postitas Zimbo » 29.06.2008 18:59 12
Mure järgmine:
kontrolli käigus avastasin generaatori rihmal järgneva vigastuse:
rihma muster on ühest kohast katki, ülejäänud rihm on heas seisukorras
Kui palju mõjutab selline vigastus rihma töökindlust? Kas tasub kohe vahetada? Kui vahetada, siis parem osta A või B rihm?
Auto: E39 530d 99a.
E60 525d 05a. Shadowline
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007 Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:
Postitus
Postitas Alari. » 29.06.2008 21:27 07
kui otseselt pragusi ei ole siis ei ole hullu!
Kuigi jah mingiaeg võiks siiski ära vahetada,kuna rihm nii laguneb-viitab see sellele et hakkab ära väsima!
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750 Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Valdek » 29.06.2008 21:35 55
vaheta lamerihm välja, samas kontrolli üle rullikud ja pinguti.
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450 Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city
Postitus
Postitas priitv8 » 29.06.2008 23:17 39
Kindlasti tasub võtta originaalrihm või Conti (OEM). Samas see rihm ei maksa eriti palju.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220 Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi
Postitus
Postitas Zimbo » 30.06.2008 00:46 13
Selge, parem karta, kui kahetseda. Lähiajal vahetan mõlemad rihmad ära. (See rihm ei ole 10 a. vana - tema läbisõit on u 22000 km) Ta on katki vaid ühest kohast, aga sellest juba piisab
E60 525d 05a. Shadowline
gixxef
Huviline
Postitusi: 307 Liitunud: 04.02.2006 19:27 47
Asukoht: Rakvere
Postitus
Postitas gixxef » 30.06.2008 00:48 01
priitv8 kirjutas: Kindlasti tasub võtta originaalrihm või Conti (OEM). Samas see rihm ei maksa eriti palju.
Aga miks mitte Gates ?
eero
Huviline
Postitusi: 5634 Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:
Postitus
Postitas eero » 30.06.2008 09:43 33
gixxef kirjutas: priitv8 kirjutas: Kindlasti tasub võtta originaalrihm või Conti (OEM). Samas see rihm ei maksa eriti palju.
Aga miks mitte Gates ?
No hindasid tasuks võrrelda. Omastki valikust võin pakkuda.
Gatesi rihmad räägitakse et on liiga jäigad.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750 Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Valdek » 30.06.2008 22:23 07
eero kirjutas: gixxef kirjutas: priitv8 kirjutas: Kindlasti tasub võtta originaalrihm või Conti (OEM). Samas see rihm ei maksa eriti palju.
Aga miks mitte Gates ?
No hindasid tasuks võrrelda. Omastki valikust võin pakkuda.
Gatesi rihmad räägitakse et on liiga jäigad.
mis mõttes jäigad? Mida siis pinguti teeb?
Zimbo
Huviline
Postitusi: 220 Liitunud: 24.07.2007 09:44 32
Asukoht: Jõhvi
Postitus
Postitas Zimbo » 03.07.2008 12:18 16
Rihmad vahetatud (Conti), hiljem panen pildi ülesse, kus on näha, kuidas see "väike" vigastus lähemalt välja nägi. Vedas, et see rihm mul sõidu ajal katki ei läinud
E60 525d 05a. Shadowline