E60 Dynamic Drive and Charging Fault

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

E60 Dynamic Drive and Charging Fault

Postitus Postitas rax1106 »

Kas on kellelgi juhtund midagi taolist?

Kõigepealt viskas veateate Dynamic Drive Failure. Korra varem on ka olnud, kuid sain sellest lahti peale auto taaskäivitamist.

Aga seekord läks asi edasi, rool keeras iseenesest ennast sirgeks ja muutus täiesti kangeks. Nagu roolivõimu enam poleks - tegu muidu aktiivrooliga. Korraks viskas ka selleteemalise teate (Active Steering etc.), kuid peale taaskäivitamist seda enam polnud.

Ja viimase veateatena sain Charging Fault.

Kogu see asi toimus peale automaatpesulas käimist, mitte et see võiks miskit põhjustada, aga mainin ära. Kontrollisin pagassis tagavararatta all olevad pistikud jms. üle. Niiskust polnud. Võtsin ka aku juhtme maha, ka see ei andnud mingeid tulemusi.

Esmaspäeval lähen kindlasti kohe UM'i. Kuid uudishimust ja teadmatuses sooviks ikka miskit kuulda :) On kellelgi miskit taolist olnud?
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1535
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

Äkki sai rihm märjaks, libiseb üle, roolivõimupump (dynamic drive peaks ka selle pealt käima) ja genekas rihma pealt. Lihtsalt pakun, eks UM räägib kui on üle vaadanud
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Minul jebis 3 x roolinurga andur, mille ma lasin lõpuks ära vahetada ja siis öeldi ka, et kui ühekorra jebib, siis jäädki ainult viga kustutama. Rohkem ei oska nagu kommenteerida.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

Mulle tundub, et kuna aku laadimine kadus ära (Charging Fault), siis lülitas aju dynamic drive'i ja aktiivrooli välja. Ilmselt on need omavahel seotud ja see mingi kaitseefekt. Idrive soovitas ka kõik voolu tarbivad asjad välja lülitada, kui näitas charging fault'i. Eks homme UM'ist kuulen, kui auto sinna kuidagi saan - linnas sellise rooliga sõita tundub üsna võimatu.
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

Proovisin täna veel korra käivitada. Ikka oli Charging Fault ja Dynamic Drive Failure ja roolivõimu polnud (sellekohane veateade puudub). Kuid oli lisandunud veel mingid vead: käigukasti kohta (Transmission fault) ja ABS veateade. Ühesõnaga elektroonika on täiesti hullund.
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

Tundub, et leidsin jama põhjustaja ülesse. Väga rumal minust, et juba eile õhtul seda ei vaadanud, aga täna, lähemalt uurides, märkasin et geneka rihm on kuidagi kahtlane. Oli küll teine paigas, aga maru lõdva...ilmselt siis kuskilt altpoolt maha jooksnud või purunenud.
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1535
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

Eks ta loogiline on jah, et kui sellisel elektroonikat täis autol kaob laadimine saad sa igasugu huvitavaid lugusi kuulata:-P Aga rihma mure tundus kõige tõenäolisem antud juhul.
Ma ikka oma autol kontrollin ise aeg ajalt visuaalselt rihma (avaldan survet ja vaatan ega mõrasi pole, rihm ise odav asi, aga võib olla ebameeldiv kui hävineb). Olen ühe rendi pesooga sõites (sellel oli veepump nuka pealt ja siis lasingi ilma roolivõimu ja laadimiseta remondikohta) rihmast lahti saanud ja oma saabil oli ka kunagi äärepeal (oli keskelt pikuti pooleks, päris maha õnneks ei lennanud).
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

Auto jälle sõidukorras, rihm ise oli terve, aga purunenud oli rihma seib. UM jutude järgi järjekordne tüüpviga. Väljaminekuid kuskil 6k jagu siis...

Elektroonika jamas selle tõttu, et voolu ei saanud.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

rax1106 kirjutas:Auto jälle sõidukorras, rihm ise oli terve, aga purunenud oli rihma seib. UM jutude järgi järjekordne tüüpviga. Väljaminekuid kuskil 6k jagu siis...

Elektroonika jamas selle tõttu, et voolu ei saanud.
Rihmaseibile antakse jah ca. 150tuh. km. - nii väitis UM...endal läks samuti kuskil 152 tuh. pealt :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
rax1106
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 28.11.2007 09:37 07

Postitus Postitas rax1106 »

Ilmselt nii on, sest mul 157k ees :)
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1535
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

Mis mootorite puhul see teemaks on, ma pole kuulnud et bensukatel oleks nendega jamasi olnud.
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Alfonze kirjutas:Mis mootorite puhul see teemaks on, ma pole kuulnud et bensukatel oleks nendega jamasi olnud.
Mina uurisin UM-st "sünnitraumasi" konkreetselt 3.0d kohta.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Vasta