Millest sa aru ei saanud? Pole ju mingi kosmoseteadus, et soojemad mootorid ei suitse ega aura. Miks on müüjal vaja eelnevalt soojendada/käivitada autot? Tavaliselt ikka selleks, et oleks kindlam müük. Külmastpeast aga äkki ei saagi oma akuga käima ja külmastpeast lööb pahvaka sinist tagant välja..... äkki. Viitab vist müüja ebakindlusele. See on mu isiklik arvamus ja siiani pole see mind alt vedanud. Ja see auto võtab ka vabalt 18/100-le linnas. Mu 3,5 saab sellega hakkama, olenevalt situatsioonist. Ja minuoma on jupp maad kergem kui seitsmene.H4ck kirjutas:Äkki seletad selle kuidagi teisti lahti?kollerimees kirjutas:No ma arvan, et ta seisab paljuski tänu oma hinnale seal. Värvil pole tõesti midagi häda ju. Ja need tulekesed juurde, ei sobi sellele autole mitte. Müüja poolt eelnevalt soojendatud auto viitab müüja hirmule käivitumisele ja muude anomaaliatele. Sellised asjad teevad isiklikult mind ettevaatlikuks.
E38 head ja vead
E 39 535 1997.a.
Nujah, ma käisin seda autot nii vaatamas, kui mootor külm oli, hästi läks käima ja hääl oli ka ilus puhas...kollerimees kirjutas:Millest sa aru ei saanud? Pole ju mingi kosmoseteadus, et soojemad mootorid ei suitse ega aura. Miks on müüjal vaja eelnevalt soojendada/käivitada autot? Tavaliselt ikka selleks, et oleks kindlam müük. Külmastpeast aga äkki ei saagi oma akuga käima ja külmastpeast lööb pahvaka sinist tagant välja..... äkki. Viitab vist müüja ebakindlusele. See on mu isiklik arvamus ja siiani pole see mind alt vedanud. Ja see auto võtab ka vabalt 18/100-le linnas. Mu 3,5 saab sellega hakkama, olenevalt situatsioonist. Ja minuoma on jupp maad kergem kui seitsmene.H4ck kirjutas:Äkki seletad selle kuidagi teisti lahti?kollerimees kirjutas:No ma arvan, et ta seisab paljuski tänu oma hinnale seal. Värvil pole tõesti midagi häda ju. Ja need tulekesed juurde, ei sobi sellele autole mitte. Müüja poolt eelnevalt soojendatud auto viitab müüja hirmule käivitumisele ja muude anomaaliatele. Sellised asjad teevad isiklikult mind ettevaatlikuks.
BMW E28 524td
Rocal Mare keskusest ja Saku Suurhallist teiselpool teed Keilapoole
samas on veel Statoil, ringipeal ja Keila pool K-rauaace
yldiselt kui tartu mnt. mööda tuled siis keerad ülemiste keskuse juurest vasakule ja paned koguaeg otse kui ringtee tuleb teises linna otsas.
samas on veel Statoil, ringipeal ja Keila pool K-rauaace
yldiselt kui tartu mnt. mööda tuled siis keerad ülemiste keskuse juurest vasakule ja paned koguaeg otse kui ringtee tuleb teises linna otsas.
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
16 peaks vabalt hakkama saama ja seda normaalsel sõidul, mitte penskarit sõites.H4ck kirjutas:4.4 jep...
no kui 16, siis pole hullu. Ja Soomes on suured teed kah, peaks veel vähem võtma, võrreldes Tartuga.
eks see oleneb muidugi paljudest asjaoludest, auto olukorrast, kütusest jne.
endal 750, tangin ainult 98´t ja sõidan 95% linn ja 5% maantee ning hetkel keskmiseks 15,8 (tõsi, ummareid saan vähe). penskarit ka ei sõida, pigem naudin kogu raha eest v12 urinat.
edu auto soetamisel

Ei oska ikka sõita, vaatan uurin, aga äitäh sellegipoolest--kala-- kirjutas:Rocal Mare keskusest ja Saku Suurhallist teiselpool teed Keilapoole
samas on veel Statoil, ringipeal ja Keila pool K-rauaace
yldiselt kui tartu mnt. mööda tuled siis keerad ülemiste keskuse juurest vasakule ja paned koguaeg otse kui ringtee tuleb teises linna otsas.

BMW E28 524td
Nojah..eks ma üritan ka rahulikult sõita...gaasi ei kipu enam vajutama, pole vajadust enam, see aeg on möödas juba...E34'aga sai seda tehtud..ei paku pinget enamwanamees kirjutas:16 peaks vabalt hakkama saama ja seda normaalsel sõidul, mitte penskarit sõites.H4ck kirjutas:4.4 jep...
no kui 16, siis pole hullu. Ja Soomes on suured teed kah, peaks veel vähem võtma, võrreldes Tartuga.
eks see oleneb muidugi paljudest asjaoludest, auto olukorrast, kütusest jne.
endal 750, tangin ainult 98´t ja sõidan 95% linn ja 5% maantee ning hetkel keskmiseks 15,8 (tõsi, ummareid saan vähe). penskarit ka ei sõida, pigem naudin kogu raha eest v12 urinat.
edu auto soetamisel
BMW E28 524td
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Kui mugavuse all elektrilisasid silmas pidada siis ma arvan, et alternatiive on küll. Ning sõidumugavuses on samuti konkurente - nt võrreldes E34-ga on E38 oma käitumiselt suht sarnane. Küll natuke ujuvam kuid siiki.ändi kirjutas:liiter siia sinna ei muuda midagi aga jupid ei ole jah kõige odavamad kuigi midagi üle mõistuse ka pole.sama raha eest teist nii mugavat ja heade sõiduomadustega autot ei leia.
Ausalt öeldes mulle meeldib see värv...neeger99 kirjutas:Vabandan juba ette lolli küsimuse pärast, aga miks just kindlasti see auto, eriti veel siis kui sulle auto värvitoon ei ole kõige meeldivam! E38 turg on hetkel päris lai ja selle raha eest peaks saama juba faceliftiga masina!
Räägin seda lihtsalt selleks et ise mitu autot niimodi kiiruga ostnud ja hiljem auto välimuse muutmine omale meelepäraseks on palju kallimaks maksma läinud! Väikse otsimise peale võib leida päris huvitava masina, sest e38 ei ole el aknad ja peeglid lisad need ju standardis,on palju huvitavamaid asju, näiteks pakett aken jne... Aga jõudu ja edu siis...
ainult, et katalysaatorid on läbi..klõbiseb puterdab nii mis vähe pole
Homme kell 10 vahetusse

BMW E28 524td
Re: E38 head ja vead
Lugedes su viimast ja esimest posti, ei ole sul küll mingit ettekujutust sellest, et mida sa tahad.H4ck kirjutas:Nii siis, kuni järgmise nädalani on mul aeg otsustada, kas osta sõbralt E38 740 4.4 V8 210kW 12/1996a
Nimelt see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Värv on nõme, aga äkki tuledega jne annab kuidagi ilusaks teha :/
Tahaks teada, mis on põhiasjad, mis purunevad E38'el?
Põhimõtteliselt peaks E38 vastupidavam olema, kui näiteks E30 või E34, kui normaalselt sõita?
Oleks väga tänulik, kui keegi kirjutaks siia midagi..
Kõik jutud on teretulnud!
Äitäh,
Steven!
Kuula mida teised ka räägivad ja ära palun sellest autost mingit pedemajakat küll tee.
E 39 535 1997.a.
jah, just eile huvipäast uurisin auto24st 740 ja alates 55k kunii 96k oli päris korralikke autosid müüki pandud. inimestel hakkab raha otsa saama vaikselt ja juba hakkab odava hinnaga häid autosid saama. isegi ootan ja uurin maad vaikselt, ple lihtsalt mõtet kiirustada kuna turg ainult laieneb iga päevaga just suure mootoriga autodel. ise omanud erinevaid autosid ja enamus ka ostetud just kiirustades ning lolli peaga ja hiljem vääga kahetsetud, et lühidalt mina oleks valinud midagi muud sinu asemel... saaksid odavama raha eest kindlasti paremas kooras ja ilusama 740 kui see konkreetne auto!
saksast saab 4k euroga väga ilusaid selliseid, tuleb õigel ajal silm peal hoida.
aga ok be cool ja edu Sulle igatahes
saksast saab 4k euroga väga ilusaid selliseid, tuleb õigel ajal silm peal hoida.
aga ok be cool ja edu Sulle igatahes

Isegi Leedust võib õnnestuda. Samas ma võtaks kõigepealt vin koodi ja saaks mingi ülevaate sellest autost äkki. Samas on minujaoks arusaamatu kuidas nii vähe sõitnud autol on katid läbi. Minuoma on kogu elu Eesti soolaseid teid mõõtnud ja kattidel pole häda midagi. Seitsmesed on tavaliselt järelturul odavamad kui viiesed aga see hind lubaks osta ka viiese ja uuema kui see seitmene. V8 mootor ei tohiks üldse puterdada. Pane käivale motole veeklaas peale ja sealt ei loksu midagi üle. Kui sellel autol on tõesti kõik need vead siis isiklikult mina jätaks kindlast selle ostmata. Kui müüjakse juba sellises korras autot siis võib ka arvata, et seda pole korralikult hooldatud ja see võib omada palju varjatuid vigu.
Aga mis see minuasi joriseda on. Kui meeldib, siis edu!
Aga mis see minuasi joriseda on. Kui meeldib, siis edu!
E 39 535 1997.a.
Katid lähvad umbe, kui auto seisab kaua...kollerimees kirjutas:Isegi Leedust võib õnnestuda. Samas ma võtaks kõigepealt vin koodi ja saaks mingi ülevaate sellest autost äkki. Samas on minujaoks arusaamatu kuidas nii vähe sõitnud autol on katid läbi. Minuoma on kogu elu Eesti soolaseid teid mõõtnud ja kattidel pole häda midagi. Seitsmesed on tavaliselt järelturul odavamad kui viiesed aga see hind lubaks osta ka viiese ja uuema kui see seitmene. V8 mootor ei tohiks üldse puterdada. Pane käivale motole veeklaas peale ja sealt ei loksu midagi üle. Kui sellel autol on tõesti kõik need vead siis isiklikult mina jätaks kindlast selle ostmata. Kui müüjakse juba sellises korras autot siis võib ka arvata, et seda pole korralikult hooldatud ja see võib omada palju varjatuid vigu.
Aga mis see minuasi joriseda on. Kui meeldib, siis edu!
BMW E28 524td
H4ck kirjutas:Katid lähvad umbe, kui auto seisab kaua...kollerimees kirjutas:Isegi Leedust võib õnnestuda. Samas ma võtaks kõigepealt vin koodi ja saaks mingi ülevaate sellest autost äkki. Samas on minujaoks arusaamatu kuidas nii vähe sõitnud autol on katid läbi. Minuoma on kogu elu Eesti soolaseid teid mõõtnud ja kattidel pole häda midagi. Seitsmesed on tavaliselt järelturul odavamad kui viiesed aga see hind lubaks osta ka viiese ja uuema kui see seitmene. V8 mootor ei tohiks üldse puterdada. Pane käivale motole veeklaas peale ja sealt ei loksu midagi üle. Kui sellel autol on tõesti kõik need vead siis isiklikult mina jätaks kindlast selle ostmata. Kui müüjakse juba sellises korras autot siis võib ka arvata, et seda pole korralikult hooldatud ja see võib omada palju varjatuid vigu.
Aga mis see minuasi joriseda on. Kui meeldib, siis edu!



E 39 535 1997.a.