Heitgaaside tase
Heitgaaside tase
Tere juhtus selline asi et sai täna käidud ülevaatus punktis ning seal heitgaaside testimisel oli katastroof sellises punktis nagu oli kütuse põlemisel tekkivad jäägid(tähiseks lehel oli CH) ,näit oli 2 korda lubatust kõrgem. Äkki keegi oskaks aidata kust viga otsida? ses suhtes ülevaatuse läbiviia üttles et
seda võib tekitada nii mitu asja et ta ei julge midagi soovitada:S
autoks E36 320 -94a
Ette tänades!
seda võib tekitada nii mitu asja et ta ei julge midagi soovitada:S
autoks E36 320 -94a
Ette tänades!
Viimati muutis imm, 01.07.2008 19:41 56, muudetud 1 kord kokku.
CH viitab üldiselt õli põlemisele mootoris. Põhjustada võivad üldjuhul klapisääre tihendid ja kulunud kolvigrupp või veel õlirõngad. Kui summutis oleks augud siis oleks hapniku (O) tase liiga kõrge. Võimalik, et seda põhjustab ka liiga rikas segu ja põlemine on silindrites osaline. Sellisel juhul on kütuse kulust märgata, et see on suur.
E 39 535 1997.a.
Re: ülevaatusel.
Ma mäletan, kui ma eelmine aasta käisin:)imm kirjutas:Tere juhtus selline asi et sai täna käidud ülevaatus punktis ning seal heitgaaside testimisel oli katastroof sellises punktis nagu oli kütuse põlemisel tekkivad jäägid(tähiseks lehel oli CH) ,näit oli 2 korda lubatust kõrgem. Äkki keegi oskaks aidata kust viga otsida? ses suhtes ülevaatuse läbiviia üttles et
seda võib tekitada nii mitu asja et ta ei julge midagi soovitada:S
autoks E36 320 -94a
Ette tänades!
Co ja CH olid lubatust ikka kordi suurem...Ma ei mäleta, aga numbrid oli 6,5 ja 8,5, ei mäleta, mis mis oli.
Siis vaataja soovitas säreverre minna ning järgmisel päeval oli korras auto, ülevaatuselt läbi ja asja. Ei kujuta ette ka, mis seal tehti aga hästi tehti.
Soovitan ka säreverre helistada ning aeg kinni panna, saad 100% korda.
Minule ei ütle sõna särevere küll midagi. Aadress või telefoninumber oleks vast abivajajale parem variant.
Lamda andur ei või seotud olla sellega?
Lamda andur ei või seotud olla sellega?
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Üldjuhul viitab see kõrge HC kulunud mootorile. Võid pääseda ainult kütuse etteande reguleerimisega, aga ära väga selle peale lootma jää.
Katt on mõeldud HC, CO ja NOX gaaside sidumiseks. Katis ilmselt viga ei ole, kuna siis oleks kõikide nende eelmainitud gaaside sisaldus heitgaasides suur. Pigem lambda... kui seegi.
Mine diagnosti! Niisama võibki oletama jääda. Meil siin foorumis küll pädevaid kaaskannatajaid, kes töö ära teevad.
Katt on mõeldud HC, CO ja NOX gaaside sidumiseks. Katis ilmselt viga ei ole, kuna siis oleks kõikide nende eelmainitud gaaside sisaldus heitgaasides suur. Pigem lambda... kui seegi.
Mine diagnosti! Niisama võibki oletama jääda. Meil siin foorumis küll pädevaid kaaskannatajaid, kes töö ära teevad.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Käisin ka ülevaatusel ja kukkusin pmst sama asja pärast läbi. Nädala pärast diagnostis sai CH uuesti mõõdetud ja kõik oli ideaalne. Minul oli asi siis lihtsalt selles, et kat ei olnud piisavalt kuumaks aetud (vahe eelmiste näitudega oli ~10x!) Ülevaatuspunkt oli 20km kaugusel ja selle ajaga kat töösoojaks ei saanud...diagnosti sõitsin 35km ja pidevalt aeglustades-kiirendades
Eks oma osa mängis ka see, et vahetult enne ülevaatust auto seisis mingi 10 minti....oleks pidanud seal ka vist tuuritama.

Mul oli täpselt samuti ja siiani ei suuda kuidagi ennast uskuma sundida, et korras auto nii käituma peab (seda öeldi mulle UM'is). M52 2.0MSW kirjutas:Käisin ka ülevaatusel ja kukkusin pmst sama asja pärast läbi. Nädala pärast diagnostis sai CH uuesti mõõdetud ja kõik oli ideaalne. Minul oli asi siis lihtsalt selles, et kat ei olnud piisavalt kuumaks aetud (vahe eelmiste näitudega oli ~10x!) Ülevaatuspunkt oli 20km kaugusel ja selle ajaga kat töösoojaks ei saanud...diagnosti sõitsin 35km ja pidevalt aeglustades-kiirendadesEks oma osa mängis ka see, et vahetult enne ülevaatust auto seisis mingi 10 minti....oleks pidanud seal ka vist tuuritama.
Huvitav mis aparaadiga need ülevaatajad seda HC, CO ja NOX-d mõõdavad?Minu kodu lähedal ülevaatuspunktis ei ole ka just kõige uuem tehnika.Sellist jama ma küll pole kuulnud,et ülevaatusel on HC, CO ja NOX paigast ära selle pärast,et kati temperatuur on liiga madal.Pannakse ju termomeetriline varras mootori õlivanni ehk karterisse ja see aparaat mida nemad siin kasutavad ei hakka ennem töölegi kui mootoriõli pole piisavalt soe (oli vist 80 kraadi).Ja kui see juba näitab,et miskit on korrast ära siis on ka pärast saja kilomeetri läbimist HC, CO ja NOX paigast ära.Imelik värk.Ma saadaks hea meelega need ülevaatajad teadmiste kontrolli.Või laseks neil kordusülevaatuse oma taskust maksta.
EDU!
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Noh, käisin ka juuni keskel ülevaatusel ja algul ehmatasin ka ära, et gaasid paigast! Siis ta tuuritas, õnneks küll mitte meeletult, siis ikka veel natuke ja tekkisid tabloole andmed, mida ootasime. Kui kanalisse läks, ütles- nojah, sul ju 2 katti, ime pole, et nii kaua soojenesid. Muidu mul punktini sõita paar kilti, mootori temp oli küll juba normis, aga katid, tuleb välja, veel mitte! 

Trionic kirjutas:Ega asjata osadel viiestel-seitsmestel(suurte mootoritega) kat`id elektriküttega ole.Ikka selleks,et katalüütilise reaktsiooni tekkimiseks vajalik miinimum 300 kraadi võimalikult kiiresti saavutada.


Esimest korda käisin, võrus, seal heitgaasi näitajad paigast ära.
Siis läksin otepääle, öeldi, et seal lebomad tegelased ja seal kõik paigas (otepää vahemaa ca 40-50km, võru punktini a'la 1km)
Jälle teadmiste pagas suurenes.