E34 touringu nivoo amortide vahetus tavaliste vastu?
E34 touringu nivoo amortide vahetus tavaliste vastu?
Et kui sooviks vahetada e34 tagumised nivoo amordid tavaliste vastu siis,kas piisab amortide ,vedrude ja amordi patjade vahetusest?
Ja mida ette võtta nende torudega?Kas lihtsalt pimedad ette?
terv.
Ja mida ette võtta nende torudega?Kas lihtsalt pimedad ette?
terv.
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Endal suht värskelt tehtud, täitsa piisab loetletud detailide vahetusest. Torudest: Kui muidu torud ok võid tagasilla all regulaatorist väljatuleva toru lihtsalt kinni panna. Kui torud mädad mõistlik eest esirataste tagant algavad kõhu all jooksvad kaks pikka metallist õlitoru lahti lasta ja eest pumbast tulevad ja nende külge kinnituvad torud omavahel ühendada. Ehk siis õlitoru ühendada otse tagasivoolu. Mina kasutasin selleks E34 siduritoru, millel olid sobivad otsad ja paras pikkus (20cm peaks juba jaguma). Ilmselt peaks sobima ka suvaline piduritoru.
Mind ennast aitas selline pdf fail:
http://www.bavauto.com/Assets/inst_page ... imKits.pdf
Mind ennast aitas selline pdf fail:
http://www.bavauto.com/Assets/inst_page ... imKits.pdf
BMW E34 525i touring
Maksna läks minul juppide hinna, kuna ise vahetasin. Minu lugu oli järgmine:
algselt hakkas lekkima üks kõhualune toru, tellisin Um-ist siis selle ja tagasivoolu ära ootasin kolm nädalat sain torud kätte. Vana toru stuts oli nii ära roostetanud et originaal 11 võtmega polnud midagi teha. Sai siis ots välja puuritud. Auto korras sain kaks päeva sõita, edsi väljapuurimisega oli liigutanud natuke regulaatorisse minevat voolikut, nüüd hakkas selle metalltoru osa ja regulaatorisse mineva stutsi vahelt öli jooksma ja juba nii palju et autoga sõita polnud võimalik. Regulaatorisse minevat stutsi lahti saaada polnud võimalik, ainuke lahendus regulaator maha ja kolm sinna minevat voolikut uued. UMist kuskil oli vist 2000 EEKi + oodata neid järgmised kolm nädalat. Juurde siis veel uued hüdroakud kui nii suureks remondiks nagunii läheb. Ma kaalusin jupp aega seda varianti ja otsustasin et panen hetkel tavaamordid alla ja kui kunagi rohkem raha ja aega nikerdada võibolla taastan ka nivoosüsteemi, kuna amordid olid korralikud. Ma elan maal ja ei saa kuidagi autot kuuks ajaks seisma panna juppide ootuseks, pealegi kui oleks tekkinud veel üllatusi siis oleks sinna ilmselt lisandunud veel järgmised paar nädalat.
algselt hakkas lekkima üks kõhualune toru, tellisin Um-ist siis selle ja tagasivoolu ära ootasin kolm nädalat sain torud kätte. Vana toru stuts oli nii ära roostetanud et originaal 11 võtmega polnud midagi teha. Sai siis ots välja puuritud. Auto korras sain kaks päeva sõita, edsi väljapuurimisega oli liigutanud natuke regulaatorisse minevat voolikut, nüüd hakkas selle metalltoru osa ja regulaatorisse mineva stutsi vahelt öli jooksma ja juba nii palju et autoga sõita polnud võimalik. Regulaatorisse minevat stutsi lahti saaada polnud võimalik, ainuke lahendus regulaator maha ja kolm sinna minevat voolikut uued. UMist kuskil oli vist 2000 EEKi + oodata neid järgmised kolm nädalat. Juurde siis veel uued hüdroakud kui nii suureks remondiks nagunii läheb. Ma kaalusin jupp aega seda varianti ja otsustasin et panen hetkel tavaamordid alla ja kui kunagi rohkem raha ja aega nikerdada võibolla taastan ka nivoosüsteemi, kuna amordid olid korralikud. Ma elan maal ja ei saa kuidagi autot kuuks ajaks seisma panna juppide ootuseks, pealegi kui oleks tekkinud veel üllatusi siis oleks sinna ilmselt lisandunud veel järgmised paar nädalat.
BMW E34 525i touring
Asi endal läbi elatud ca. nädal tagasi. Kuna sa siis 530 soetatud, millel üks pool tunduvalt kõrgem kui teine siis kaalusin pisut, et mis teha. Nii saigi otsus tehtud tavaliste kasuks. Nivood mõlemad maha. Eest juhipoolt rattatagant õlitoru ringlusesse ( kasutatud piduritoru lüli. Hind 35 eeku.. Ja jäi esimese korraga pidama
) Uute vedrude ja amortide komplektid kokku ja alla. Esimese hooga kinni ei hakanud keerama. Ja sai õieti tehtud. Vajus natuke läbi. Uuesti alt ära ja MB puksid vahele. Sobis. Ise igati rahul. Ajakulu ca. 4 tundi kuna vahepeal oli vaja UM´ist seibid tuua.
Ja kogu kupatuse maksumus peaaegu 7000 eeku.

Ja kogu kupatuse maksumus peaaegu 7000 eeku.
koostöös peitub jõud! E34 530 V8 Touring
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: E34 touringu nivoo amortide vahetus tavaliste vastu?
Mul selline küsimus, et mis juhtub kui õli ringlusesse panna ja amordid/vedrud vanad jätta ?
Mida halba võib juhtuda amortidega ?
Mida halba võib juhtuda amortidega ?
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- Rihostern
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 21.03.2013 17:11 49
- Peamine sõiduk: BMW 525TDS E34
- Kontakt:
Re: E34 touringu nivoo amortide vahetus tavaliste vastu?
Kas vedrud ja padjad on vaja ka kindlasti välja vahetada?