E34 diisel survepump
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
E34 diisel survepump
Tervitus!
äkki keegi teeks lollile väikese teoreetilise õppetunni:
nimelt 524td peale survepumba äravõtmist ei saa käima,
*kuidas peab diisliga käituma, et kütus korralikult üles saada?
*mismoodi kindlaks teha millise nurga all pumba hammasratas peab olema kui ei ole märke(mul küll on, aga tahaks teada, märk on ikka geneka taga peidus?)
auto pika käiamise peale korraks läheb tööle, hirmus kolin ja mürin pumbas, järelikult siis pump vales hambas eks...
ootan nõu targematelt...
äkki keegi teeks lollile väikese teoreetilise õppetunni:
nimelt 524td peale survepumba äravõtmist ei saa käima,
*kuidas peab diisliga käituma, et kütus korralikult üles saada?
*mismoodi kindlaks teha millise nurga all pumba hammasratas peab olema kui ei ole märke(mul küll on, aga tahaks teada, märk on ikka geneka taga peidus?)
auto pika käiamise peale korraks läheb tööle, hirmus kolin ja mürin pumbas, järelikult siis pump vales hambas eks...
ootan nõu targematelt...
Bayerische Motoren Werke
Ootaks isegi targemate abi.Omal küll töötab kuid süütenurk ei ole vist päris õige.Mootoris on kuidagi liiga kõva plagin.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
524td läheb paremini käima ja pump saab kiiremini täis kui starteriga ketramise ajal gaasipedaal hoida põhjas (ka vaikselt liigutada)
Nagu ma aru sain siis: kui mootor teeb ebaloomuliku MB w124 häält siis viga võib seisneda selles et on valesti pandud nukkvõll ja väntevõll..... vähemalt mul oli korra nii. hea et ainult üks hammas valesti.
Ja esimesed 5min tööd peale remonti teeb mootor päris lärmakat häält- kuid pärast hakkab aina vaiksemalt töötama.
Enne igasugust rihma mahavõtmist (keti ) oleks parem kas või ehitusnoaga teha kriipse ja täkkeid igale poole (võib ka markeriga) - see aitab pärast kokkupanemisel..
Nagu ma aru sain siis: kui mootor teeb ebaloomuliku MB w124 häält siis viga võib seisneda selles et on valesti pandud nukkvõll ja väntevõll..... vähemalt mul oli korra nii. hea et ainult üks hammas valesti.
Ja esimesed 5min tööd peale remonti teeb mootor päris lärmakat häält- kuid pärast hakkab aina vaiksemalt töötama.
Enne igasugust rihma mahavõtmist (keti ) oleks parem kas või ehitusnoaga teha kriipse ja täkkeid igale poole (võib ka markeriga) - see aitab pärast kokkupanemisel..
Mul ongi vist see teema,et vänt ja nukk ei ole paigas.Kuna mul pole ka seda hammasrihma katet kus peal märk peaks olema siis sai rihm nii suht tunde järgi peale pandud.Ja seda "originaal pulka" mul ka polnud millega fikseerida nii pump kui vänt siis sai kasutatud igasugu muid polte.Muidu masin töötab ja sõidab,kuid teeb suhteliselt kõvat lärmi ning ka tõmme pole see mis peaks.
Loodan,et leidub keegi foorumis kes on ise rihma ära vahetanud ja oskab kirja panna kuidas asi täpsemalt peab käima.
Tänud ka minu poolt ette ära öeldud.
Loodan,et leidub keegi foorumis kes on ise rihma ära vahetanud ja oskab kirja panna kuidas asi täpsemalt peab käima.
Tänud ka minu poolt ette ära öeldud.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
kõige õigem ikka esimene pihusti maha võtta, kolb surnud seisu-see kindlam kui märkide järgi mida ei leia ka veel:D,vaikeboa kirjutas:Mul ongi vist see teema,et vänt ja nukk ei ole paigas.Kuna mul pole ka seda hammasrihma katet kus peal märk peaks olema siis sai rihm nii suht tunde järgi peale pandud.Ja seda "originaal pulka" mul ka polnud millega fikseerida nii pump kui vänt siis sai kasutatud igasugu muid polte.Muidu masin töötab ja sõidab,kuid teeb suhteliselt kõvat lärmi ning ka tõmme pole see mis peaks.
Loodan,et leidub keegi foorumis kes on ise rihma ära vahetanud ja oskab kirja panna kuidas asi täpsemalt peab käima.
Tänud ka minu poolt ette ära öeldud.
nukkvõllil peavad olema esimese silindi nukad üleval, silmajärgi panedki - nuka otsas ka kandiline, selle järgi kõige parem
aga vut probleem selles et pumpa ei oska õigeks panna, keegi kuskil seletas, et peab esimsese pihusti toru lahti keerama ja siis pumpa keera ning näed millal pritsib, aga see krt ei ole eriti täpne just?
ikka ootame targemaid pumba asjus...
minul jah rihma vahetus oli selle pärast, et vana läks pooleks, klapid ja asjad korda tehtud kõik, muidu oleks vana rihma peale kindlasti märgid teinud ja hambad teisele rihmale ka märkinud ja üle lugenud...
Bayerische Motoren Werke
Ise mõtlesin ka sellist asja läbi teha,et nii tõesti kõige kindlam ü.s.s. kindlaks määrata.Pumba saab fikseerida poldiga mille paned läbi rihmaratta suurema augu pumba korpusesse umbes kell 7.
Eks peab proovima kuidas välja kukub.
Eks peab proovima kuidas välja kukub.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
pihustitorud said õigesti ikka??
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
nujah, käima ta mul pika käiamise peale läheb, aga kolin sees, kui hoian nii 1500pöörde peal siis ei kolisegi ja gaasi maha lasen sureb kohe ära, küllap vist ikka pumba hammas mööda, proovisin kaks hammast varasemaks ja hilisemaks ikka sama, hääles muutust pole
kas kellelgi kogemust kus märk olema peab http://raikomar.ee/bmw/3.png kas on õige ikka? ja teine pool rihmarattal pumbal
kas kellelgi kogemust kus märk olema peab http://raikomar.ee/bmw/3.png kas on õige ikka? ja teine pool rihmarattal pumbal
Bayerische Motoren Werke
Õige küttepumba märk on see.Ajad M10 poldi läbi rihmaratta suurema augu ja vastus on selle koha peal pumbakorpuse sees. http://www.album.ee/node/15917289/50116671
Aga olen isegi seda pumpa keeranud nii ühele poole kui teisele poole ja ikka töötab.
Aga olen isegi seda pumpa keeranud nii ühele poole kui teisele poole ja ikka töötab.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
asi edeneb vist, poole pöörde pealt masin töötab ja klõbin ka väiksem, täna enam ei olnud aega mõllatavaikeboa kirjutas:Õige küttepumba märk on see.Ajad M10 poldi läbi rihmaratta suurema augu ja vastus on selle koha peal pumbakorpuse sees. http://www.album.ee/node/15917289/50116671
Aga olen isegi seda pumpa keeranud nii ühele poole kui teisele poole ja ikka töötab.
mida tähendab armatuuris roheline ringikujuline nool näitab kella käimise suunas, enne pole seda olnud...
Bayerische Motoren Werke
See roheline tuluke peaks tähendama seda,et selle tule süttides võid starterit anda.Külma mootoriga sütib eelsoojendus küünalde tuli ja peale selle roheline ringike.Kui DDE arvab,et mootor on soe siis süttib kohe ainult roheline ringike mis lubab starterit anda.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
roheline tuli süttib koos eelsüüteküünaldega ja ilma nendeta ka, kohe kui süüde sees, täna tuli see tuli jah, enne pole olnudvaikeboa kirjutas:See roheline tuluke peaks tähendama seda,et selle tule süttides võid starterit anda.Külma mootoriga sütib eelsoojendus küünalde tuli ja peale selle roheline ringike.Kui DDE arvab,et mootor on soe siis süttib kohe ainult roheline ringike mis lubab starterit anda.
Bayerische Motoren Werke
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
conversator kirjutas:nujah, pekäima ta mul pika käiamise ale läheb, aga kolin sees, kui hoian nii 1500pöörde peal siis ei kolisegi ja gaasi maha lasen sureb kohe ära, küllap vist ikka pumba hammas mööda, proovisin kaks hammast varasemaks ja hilisemaks ikka sama, hääles muutust pole
kas kellelgi kogemust kus märk olema peab http://raikomar.ee/bmw/3.png kas on õige ikka? ja teine pool rihmarattal pumbal
soovitan otsida viga pumba metallvoolikutes- tundub seletuse järgi et probleem pihusti avanemisel... Kui pihusti ei saa piisavat survet koos piisava kütusega siis tekib mootorisse räme toksimine... või siis pihusti liiva ja tolmu täis näiteks remondi käigus sattus....
teine viga nagu ennem pakkusin siis nukkvõll ja väntvõlli märgid (üks hammas valesti).
ja ega muud ei saa olla - süüdet võid keerata ja tuleb sisse ainult krigin ja ehk väike mineku muutus- suur midagi ei muuda...
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
Mitte ei taipa,millised need õiged märgid siis oleks nii vändal kui nukal?Hoorattas peaks olema auk kuhu saab poldi toppida (kas automaadil ka sama?) ja nukka esimesed nukad V-kujuliselt üles.Minul aga esimese rihmaratta ja hooratta märgid kokku ei lähe.Kui saan poldi hoorattasse siis esimene märk paigast ära ja vastupidi.Danil523 kirjutas:
teine viga nagu ennem pakkusin siis nukkvõll ja väntvõlli märgid (üks hammas valesti).
ja ega muud ei saa olla - süüdet võid keerata ja tuleb sisse ainult krigin ja ehk väike mineku muutus- suur midagi ei muuda...
Kas aga selline võimalus on ka olemas,et nukk on pool pööret vända suhtes valesti.Teoreetiliselt ju võimalik kuna vänt teeb kaks ringi aga nukk ainult ühe.Aga kas praktikas on see võimalik?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
muidugi on nii, ühe ringi peal ei lähe vänt ja nukk kokku teisel läheval, aga nende märkidega võid mööda panna, võta esimene pihusti maha ja surnud seisu kolb ning siis nukal v kujuliselt esimese silindri omadvaikeboa kirjutas:Mitte ei taipa,millised need õiged märgid siis oleks nii vändal kui nukal?Hoorattas peaks olema auk kuhu saab poldi toppida (kas automaadil ka sama?) ja nukka esimesed nukad V-kujuliselt üles.Minul aga esimese rihmaratta ja hooratta märgid kokku ei lähe.Kui saan poldi hoorattasse siis esimene märk paigast ära ja vastupidi.Danil523 kirjutas:
teine viga nagu ennem pakkusin siis nukkvõll ja väntvõlli märgid (üks hammas valesti).
ja ega muud ei saa olla - süüdet võid keerata ja tuleb sisse ainult krigin ja ehk väike mineku muutus- suur midagi ei muuda...
Kas aga selline võimalus on ka olemas,et nukk on pool pööret vända suhtes valesti.Teoreetiliselt ju võimalik kuna vänt teeb kaks ringi aga nukk ainult ühe.Aga kas praktikas on see võimalik?
Bayerische Motoren Werke
Jah automaatdil on täpselt sama auk ja sama kohapel hoorattas.kas automaadil ka sama?)
Ma ei tea kas ja kuidas ja kui palju aitavad kuid tegin paar pilti kiiruga sellest ka kehv kvaliteet.
http://www.album.ee/album/30035020/50116839
Ei leidnud küll õigeid tifte üles kuid ettekujutuse peaks saama.
Punase ringiga tähistatud need kohad.
Polt hoorattas.
Nukkvõlli esimese silindri nukad V kujuliselt (üles poole).
Kõrgsurvepumba hammasrattase polt.
Pane seda rihma kuidas tahad aga lagin on ikkagi taga.Kas keegi oskab öelda kes on Pärnumaal selline pädev mees kelle juurde võiks selle probleemiga pöörduda.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
Panin kõik kokku nii nagu peab,esimene kolb ü.s.s.,nuka nelikant kaanega paraleelselt nii et esimesed nukad V-kujuliselt üleval,pumba rattasse polt... aga ikka plagiseb.Täpselt selline tunne,et süüde vale s.t. varane!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Väntvõll fikseeritakse hoorattast, plokis starteri all on üks auk, kust tuleb üks õige jämedusega pulk sisse tõugata(ei mäleta kui jäme) ja keerad mootorit ringi seni, kui pul läheb hooratta auku. Siis paned nukkvõlli kaks esimest nukki V-asendisse ja kõrgsurvepump fikseeri 10mm pulgaga. Ajad rihma peale ning pingutad ära. Mul hakkas tööle nii igatahes. 

Veel siis selline küsimus.Panin uue rihma peale aga pingutaja rullik on peaaegu lõpus väljas.Kas see on ikka normaalne,et uue rihmaga kohe pingutaja lõppu välja läheb?
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
Tuleb vist ikka uue aku peale panustada.Praegusel vastupidavust küll aga kiirust jääb väheseks.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM