e36 kupee 2,8
proovisin ära originaal filtri, sport paneel filtri(õlitatava) originaal filtri kastis, koonusfiltri millel oma eraldatud ala tihenditega..
Originaal filter-- panin välistemp anduri sinna filtri kasti, vahetult enne filtrit. Sõites näitab 32 kraadi, õues mingi 22

Uurisin seepeale nati filtrikasti ja käega katsudes sain aru, et see esimene õhukanal mis sealt radika kõrvalt paisupaagi juurest lähedalt mööda otse filtrikasti läheb on kuum. Kuum jahutusvedelik paagis kütab seda sisse minevat õhku, lisaks on veel õhusiibril minumeelest ju küte (see ka kuum). Üleüldiselt on filtri kast soe tänu kapoti alusele. Kastis on servasi ja õhk ei liigu otse filtrile pähe, näiteks filtrini tulev õhk lendab vastu kasti seina ja siis kõrvale minnes jõuab filtri alasse, ei saa aru kas see tehtud sellepärast et vesi või midaiganes ei satuks otse filtrisse, aga füüsikalises mõttes on igasugune kanali keerukus takistus, pluss see õhuvõtu kanal läheb kitsaks ja siis uuesti laiaks ise sealjuures nii kohvreeritud
Kui teha kuuma isolatsioon kasti kanalile ja ühele kasti küljele? Modida/vahetada kanaleid et nad siledamad oleksid
? Siibri küte eemaldada?
Sport paneel filter-- sama lugu
Koonus filter-- tegin talle plastikust oma kasti, kummitihenditega kapoti vastu ja kohvreeritud toruga talle alt esibamperi juurest piduri jahutus kanali kõrvalt eraldi jaheda õhu, jätsin lisaks veel vana filtri kasti õhuvõtu kanali, temp andur oli koonuse esi otsas keskel. Näitas 24 sõites 21 õues. 3 kraadi vahe. Plastik polnud kuuma isolatsiooniga... Siin sama lugu, on arusaada et see radika paisupaak kohe seal kõrval kuumutab neid kaste vaheseinu jne.
Koonusega on hääl super, sport paneelil sama hääl mis originaaliga. Koonuse häda see, et kui vaja tänava otsalt "tänapäeva liiklusesse" pääseda teeb jubedat lärmi niiet kõik lapsed ja loomad jooksevad peitu + mõned nõrganärvilised kaa..

Aga mina vähemalt tunnen et 1 käik käib koonusega kiiremini läbi, teine ka, kolmandat pole proovinud..

Tuttav räägib, et see hääl paneb ettekujutama, võtsin arvesse... aga ikkagi. Ahjaa, et seistes tõuseb neil kõigil temp ülesse ainult koonus oma kasti ja õhuvõtuga õnnestus mul kõige väiksem tempi erinevus välise õhu ja sisse mineva vahel. Hea oleks neid proovida tegelt dünos aga ma ei tea palju selline asi maksab ja kus seda teha saaks. Sport sumpa sellist häält nagu koonus ei paku, sport summuti ju löriseb ja ümiseb madalatel pööretel, koonus aga teeb kõrgetel pööretel kisa, siis kui seda vaja
Ja antud masinal on juba originaalis CAI, saab oma külma õhu esivõre vahelt
See minu arvamus kõik siin, ärge peksma hakake mind..
