Siin vahetasin küttefiltri, kontrollisin paagis oleva etteande pumba tööd, käisin küttevoolikud kõik üle - panin osa voolikuid uusi, ja uued klambrid.
Paremaks pole midagi läinud. Tundub, et kõrgsurve pump avaldab soovi töölepingut lõpetada.
Kuna pole varem BMW-d näppinud siis sooviks teadjamate meeste kommentaare ja õigustatud kriitikat. Siiani pole veel oma 8 aastase sõidukogemuse jooksul kordagi ühtegi oma autot serviisi vedanud. Olen ise edukalt hakkama saanud. Nüüd puhkus tulekul ja siis plaan pump ära vahetada.
Plaan siis selline:
1. Pump ja pihustid maha:
* Realoem-i piltide pealt ei saa hästi aru, kui pilbasteks tuleb kiskuda, et pump kätte saada. Ketiga pole varem suuri kogemusi olnud (ainult mosse ja siksi ketti olen pannud, rihmadega pole kunagi probleeme olnud) Kellel selles vallas kogemusi võiks natuke kirjeldada, et kuidas kiiremini paremini seda teha.
2. Pihustitele uued pead sisse (üks tuttav saab selle ära teha ja iidses stendis enamvähem paika.)
3. Kuna pumpa on juba mõningast elektrit sisse pandud, siis see iidne stendikasutamisvõimalus ei tule enam kasuks: siit nüüd siis järgmine küsimus. Kuidas tuleks soodsam, kasulikum: kas otsida kuskilt natuke paremini toimiv komplektne pump ja see peale panna või viia pump kuskile diislikeskusesse remonti. ( niipalju veel infoks, et auto suht väsinud, eelarve väike ja ei plaani selle autoga oma järelejäänud elu sõita)
4. Siis kui toimiv pump leitud ja peal, kuskile diislikeskusesse, kus pandaks siis nurgad ja asjad juba täpselt paika.
Kui kellelgi on võimalus ja soov mu toreda sõiduvahendi pump remonti-taastamisse võtta, siis ei ära häbenege pakkuda.
Kui kellegi teab, kust võiks hankida (ja millise orienteeruva hinna eest) sellise enamvähem pandava pumba võiks samuti teada anda.
- Olen siin foorumis lugend, et 2,5td(s) pumbad on erinevad: real-oem näitab pumba numbriks 13512244539 (või on see number mingi muu number ja õige number on pumba küljes?)
Ärge siis mind väha maha tehke.
Vana bmw on elustiil, mitte sõiduvahend
