BMW 7-seeria '2009 F01
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6167
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST400
- Asukoht: Rae
See käikukang oleks võinud ikkagi roolikülge jääda Sinna keskele ta ei sobi eriti sellisele autole. s- klassil on ka ju roolisamba küljess valits mis sobib sinna väga hästi. Muidugi eelmise 7mese E65 vist ? On sisu ikka väga kena ja eriti veel spidomeetrite valgused
Aga eks peab uue mudel ära ootama ja siis tekivad uued arvamused ma arvan.
Aga eks peab uue mudel ära ootama ja siis tekivad uued arvamused ma arvan.
tagauks on jõkralt suur võrreldes esimesega
http://www.autoweek.nl/newsimages.php?i ... p=1&d=&ref
http://www.autoweek.nl/newsimages.php?i ... p=1&d=&ref
Tegemist on ilmselt pikendatud keremudeliga Li.lauri91 kirjutas:tagauks on jõkralt suur võrreldes esimesega
http://www.autoweek.nl/newsimages.php?i ... p=1&d=&ref
Võimalikiiv6l kirjutas:Tegemist on ilmselt pikendatud keremudeliga Li.lauri91 kirjutas:tagauks on jõkralt suur võrreldes esimesega
http://www.autoweek.nl/newsimages.php?i ... p=1&d=&ref
- Raul_A
- Huviline
- Postitusi: 927
- Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
- Peamine sõiduk: BMW 735iA
- Telefon: 358406813770
- Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo
kui tehas lubas ametlikud pildid tänaseks, siis kas reedel ilmunud pildid ei või olla järjekordne "spy foto" või läbikukkumine, ehk näidatakse, milline oleks see auto peaaegu tulnud.
imelik on just see, et tehas avaldab pildid lubatust varem. seda pole vist nagu väga juhtunud varem.
p.s. tuli peale e38-t porno ja on ka see porno. uued bemmid üldse ei istu millegi pärast. vb 10 aasta pärast meeldivad....
R.
imelik on just see, et tehas avaldab pildid lubatust varem. seda pole vist nagu väga juhtunud varem.
p.s. tuli peale e38-t porno ja on ka see porno. uued bemmid üldse ei istu millegi pärast. vb 10 aasta pärast meeldivad....
R.
jaaHah
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Esiots meenutab liig suurte neerudega E90-t minu meelest. RAMi ja F- seeria Fordidega seda ikkagi võrrelda ei saa, neil, eriti RAMil on suur iluvõre ammu välja kujunenud ja eks selle ilu on maitse asi. Kui ta just ilus ei ole, siis ülbe küll, vähemalt minu meelest.
Aga usun, et kui uus seitsmene välja ükskord tuleb, harjume sellega üsna kähku ära, vähemalt selles mõttes, et uutest autodest pole palju mudeleid, mis ohhetama ja ahhetama panevad.
See aeg jäi 90.-ndate aastate algusse, kui mingi auto ohkima pani
Aga usun, et kui uus seitsmene välja ükskord tuleb, harjume sellega üsna kähku ära, vähemalt selles mõttes, et uutest autodest pole palju mudeleid, mis ohhetama ja ahhetama panevad.
See aeg jäi 90.-ndate aastate algusse, kui mingi auto ohkima pani
Täitsa nõus. Liikuva peal näeb jukka väga hea välja. Mulle need neerud meeldivad.Alfonze kirjutas: Liikuva pildiga on täitsa ilus auto, eks harjumise asi, aga ma usun, et enamus inimesi sõidaks sellega ja naudiks.
Lisaks neerude asetus, kuju, kõrgused võrreldes tuledega, tulede servad jne meenutab mulle CS'i küll. Eks road going versioonid ongi conceptidest alati lahjemad.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
uudisnupuke koos mõnede video-linkide ja kõrge resolutsiooniga piltidega olemas ka AutoNet'is: http://www.autonet.ee/uudised/bmw/7-series-38426.html
ütleks et .. pole paha
ütleks et .. pole paha
V8
Meenutab esimesena seda tegelast videos, pole ime kui seda autot kärsaks kutsuma hakatakse. See valge oleks päris hot toonklaasi, mustade neerudega ja shadowline liistuga.
http://www.youtube.com/watch?v=n4sQunZ9 ... re=related
Viimati muutis iiv6l, 07.07.2008 18:28 40, muudetud 1 kord kokku.
Mulle tundub, et see auto on ikkagi valmis, muidu ta ju kodulehel ja podcastis väljas ei oleks?
http://www.bmw.de/de/de/insights/news/c ... MW7er.html
http://www.bmw-tv.de/tv/speziale/080706 ... _aera.html
PS ma olen kindel, et see CS disain jäeti mingi muu, kui 7 seeria jaoks.
http://www.bmw.de/de/de/insights/news/c ... MW7er.html
http://www.bmw-tv.de/tv/speziale/080706 ... _aera.html
PS ma olen kindel, et see CS disain jäeti mingi muu, kui 7 seeria jaoks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 406
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Lootsin midagi sellist, paistab hulka huvitavam. A pole sellel nüüdselgi midagi viga. Esituled on igavad. Ja kellad oleks võinud ikka klassikalised jääda. Muu on üpris hea.
Aga ma pakun siiski, et E65/E66 jäävad pikaks ajaks oma bravuurika ja KickAss välismuse pärast väga paljude lemmikuteks. E67/E68 on juba lahjemad.
All good things come to those who wait.
E67 on ju E65 Protection ja E68 Hydrogen7.
Minu meelest näevad nad täpselt samasugused välja, nagu E65/E66?
PS uus F01 on ka 7-ste foorumisse juba mudelina üles pandud. Siit leiab ka mõningaid tehniliste andmete võrdlusi:
http://www.7-forum.com/modelle/f01/
Pressiteade ja selle juurde käiv galerii on ka vaatamist väärt!
Minu meelest näevad nad täpselt samasugused välja, nagu E65/E66?
PS uus F01 on ka 7-ste foorumisse juba mudelina üles pandud. Siit leiab ka mõningaid tehniliste andmete võrdlusi:
http://www.7-forum.com/modelle/f01/
Pressiteade ja selle juurde käiv galerii on ka vaatamist väärt!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
kui võrrelda praegust ja tulevast 750Li 'd, siis ikka edasiminekut on ..
270kW vs 300 kW
490Nm vs 600 Nm (sama, mis praegusel V12-l)
6,0 s vs 5,3 s - 0-100 kmh (kiirem kui praegune V12 (5,6))
kütusekulu on sama (11,4), Co2 natuke langenud .. auto kaal on laias laastus sama - 1,9 tonni.
hind on natuke tõusnud 1,33M vs 1,46M (94kEUR) .. disla maksab samamoodi milli tuuri, nagu praegunegi ..
270kW vs 300 kW
490Nm vs 600 Nm (sama, mis praegusel V12-l)
6,0 s vs 5,3 s - 0-100 kmh (kiirem kui praegune V12 (5,6))
kütusekulu on sama (11,4), Co2 natuke langenud .. auto kaal on laias laastus sama - 1,9 tonni.
hind on natuke tõusnud 1,33M vs 1,46M (94kEUR) .. disla maksab samamoodi milli tuuri, nagu praegunegi ..
Viimati muutis TarmoV12, 08.07.2008 11:52 01, muudetud 1 kord kokku.
V8
- TanelE34
- Klubiliige
- Postitusi: 908
- Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
- Peamine sõiduk: BMW Alpina B5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
http://www.7-forum.com/modelle/f01/tech ... ?id1=181#1TarmoV12 kirjutas:kui võrrelda praegust ja tulevast 750Li 'd, siis ikka edasiminekut on ..
270kW vs 300 kW
490Nm vs 600 Nm (sama, mis praegusel V12-l)
6,0 s vs 5,3 s - 0-100 kmh (kiirem kui praegune V12 (5,6))
kütusekulu on sama (11,4), Co2 natuke langenud .. auto kaal on laias laastus sama - 1,9 tonni.
hind on natuke tõusnud 1,33M vs 1,46M (94kEUR) .. disla maksab samamoodi milli tuuri, nagu praegunegi ..
Silma jäi, et mootori töömaht on vaid 4395cccm?
Ikka vabalthingava mootoriga tegemist?
EDIT: ja 740i on 3L R6 mootoriga
http://www.7-forum.com/modelle/f01/tech ... ?id1=179#1
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
vurridega ikka mõlemadTanelE34 kirjutas:http://www.7-forum.com/modelle/f01/tech ... ?id1=181#1
Silma jäi, et mootori töömaht on vaid 4395cccm?
Ikka vabalthingava mootoriga tegemist?
EDIT: ja 740i on 3L R6 mootoriga
http://www.7-forum.com/modelle/f01/tech ... ?id1=179#1
750 moto peaks olema sama twin-turbo, mis X6 Xdrive50i -le pannakse ..
V8
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 406
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
E67/E68 all mõtlesin seega ikkagi E65/E66/E67/E68 FL varianti.veekaheksa kirjutas:
Lootsin midagi sellist, paistab hulka huvitavam. A pole sellel nüüdselgi midagi viga. Esituled on igavad. Ja kellad oleks võinud ikka klassikalised jääda. Muu on üpris hea.
Aga ma pakun siiski, et E65/E66 jäävad pikaks ajaks oma bravuurika ja KickAss välismuse pärast väga paljude lemmikuteks. E67/E68 on juba lahjemad.
MY BAD.
All good things come to those who wait.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
BMW paigaldas uue 7-eri tutvustamiseks Moskvasse, Punasele Väljakule kaheteist meetri kõrguse liivakella, mis oli täidetud tuhandete läikivate kuulikestega. Kui "liiv" tasapisi alla valgus, paljastus publikule maailma suurima liivakella seest BMW uus lipulaev.
Siin ka video, kus Chris Bangle asja kommenteerib:
http://www.youtube.com/watch?v=xBY2hefCgtw
Siin ka video, kus Chris Bangle asja kommenteerib:
http://www.youtube.com/watch?v=xBY2hefCgtw