E34 Automaatkast+õlivahetus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Suletud
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

E34 Automaatkast+õlivahetus

Postitus Postitas Herra »

Tuhlasin siin foorumis ringi ja sellist küsimust ei suutnud leida. Küsimus järgmine: Kas tohib teha niimoodi, et kisun automaatkasti õlivanni maha, lasen kogu õli välja(lugesin, et muidu jääb enamus vana õli sisse) puhastan õlivanni sodist puhtaks, monteerin vanni tagasi, vahetan filtri ja valan õli sisse. Kas üldse tohib nii teha? Kui palju sellisel juhul tuleks õli varuda. :D
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

millisest hulgast hakkab ülemäärane sodi?
Mingi hulk on seda kindlasti. eriti vaneaml masinal.
Kui viitsimist on siis igaljuhul tasub nii teha nagu Herra plaanis teha.
Viimati muutis Ragnar, 22.04.2008 15:08 29, muudetud 1 kord kokku.
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Herra »

Kast on korras ja töötab, kas nii raske on aru saada, mida ma teha tahan ja kuskile riisirakettide töökotta ma teda eladeski ei vii. Siiamaani on kõiki töid teind UM ja nii ka jääb. Ei näe nö. õlivahetusel mõtet, kui pool vana õli ikka sinna jääb. Ma ei saa aru kust sa aru said, et kast rikkis on(niisama targutad või?) Kust mina tean palju seal sodi on X-Ray silmad on mul või? Pole midagi veel teind ja ilmselt ma seda ise ka ei tee. Küsimus endine, kas nii saab teha, või ei saa ja kas sellel on mõtet või ei?
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

vana õli jääb ikkagi märkimisväärselt palju sisse.
Täielikult saad vahetada ainult koos kasti ja konverteri mahavõtmisega.
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2423
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TarmoV12 »

ilma karterit eemaldamata saab kätte umbes kolmandiku vanast õlist, karteripõhja eemaldamisega pisut üle poole. variant b-ga tekib siis võimalus puhastada karteripõhi ja magnetid metallipurust ning muust sodist, tasub vahetada nii õlifilter kui karteripõhja tihend. nagu Ragnar ütles, saab loomulikult kõige põhjalikuma tulemuse kasti maha- ja laialivõtmisega.
E38 750-i kasti sai lisada karteri mahavõtmisega 8,5 liitrit uut õli.. Herra E34 kohta ei oska öelda, täpsusta palun mudel ja aasta..
V8
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Herra »

tegu on 93.a. 525i-ga M50 mootor ja 5-käiguline käima(kasti seerianumbrit tõesti ei tea.) Ühesõnaga selge, kasti maha võtma ei hakka aga karteri kisub maha küll, nüüd peab veel uurima kus seda tehakse. Kas UM-i pakutav ESSO käimaõli on hea? Ja keegi võiks palun öelda palju ma teda sealt ostma peaks, et aitaks kuna nemad sellist tööd ei tee. :cry:
Viimati muutis Herra, 22.04.2008 15:33 04, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Sul siis 5HP18
sinna läheb ka 10+ liitrit, millest ilma saad vahetada umbes 7-8 nagu Tarmo ütles.
Ise käisin kunagi filtrit vahetamas Tartus Favora õlipoe juures asuvas
töökojas. Seal hakatuseks keerati mul T-25'ga mitmel poldil kandid maha.
Siis tõin ise lähedalt polest Tx-27. Hea, et oli veel endale enne interneti abiga selgeks tehtud kogu protseduur. Said kõik täitmise nüansid ka silmas peetud.
Põhimõtteliselt pole ise seda raske teha aint tõstuk kuluks ära.

ESSO õli läheb sulle aint siis kui kastil vastav silt. Osadesse läheb ka tavaline D III atf.
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Herra »

Ühesõnaga kui kasti karter ära kistakse, siis sinna uut õli läheb ca 8L?Küsiks veel ära sellise asja: kus kohas kasti peal on kirje, mis õli mul kastis on? Ise ponnistama ei taha eriti hakata, muidu keeran üldse midagi tuksi :D
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

loe siit, äkki veel küsimusi
lk2 hakkab õlidest kirjutatama
http://www.ssfs.si/4letnik/Mehanski_pogoni/katalog.pdf
Herra
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 02.07.2005 03:07 03
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Herra »

Ole tänatud Ragnar :!: Teema võib minupärast lukku keerata. :lol:
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Jätkame SIIN teemas.
Suletud