Kiidan BMW juhte.
Lasen ise kah üle, alati.
Ja siis endamoodi mõtlen, et tagumine kindlasti mõtleb, et "mida Sa nüüd teed ?, mis ajast BMW inimesi üle laseb".
Aga mina lasen. Mõni tõmbleb küll taga, aga mind ei huvita. Kui jalakäija tahab üle saada, siis tuleb lasta. Ja väga paljud jalakäijad tänavad kätt tõstes, mis teeb tuju heaks.
Ja siis endamoodi mõtlen, et tagumine kindlasti mõtleb, et "mida Sa nüüd teed ?, mis ajast BMW inimesi üle laseb".
Aga mina lasen. Mõni tõmbleb küll taga, aga mind ei huvita. Kui jalakäija tahab üle saada, siis tuleb lasta. Ja väga paljud jalakäijad tänavad kätt tõstes, mis teeb tuju heaks.
See hea teema jah... Mis puudutab liikluskultuuri, siis paar aastat tagasi seda marki autot soetades mõtlesin ka, et huvitav kas nüüd liigitun momentaanselt rullnokkade klubisse. Tegin proovi mõned korrad ja kasutasin liikluses närvilist sõidustiili (tõmblemised, vahele süstimised jne.)- momentaanselt võeti teiste poolt ka vastav hoiak (mis on ka õige) st. võisid und näha, et keegi sind laseb vahele reastuda. Teine katsemeetod- sõidad rahulikult ja pole olnud eriti probleemi, et ei lasta vahele. Mõnel üksikul juhul. Siinkohal väikesed tänusõnad Tarmole (klubiliige siiski), kes ei pidanud paljuks, et lasta mind kõrvalteelt vahele Suur Karjast Pärnu mnt. välja keerates. Tore näha, et klubiliikmed viisakad on.
Eks jõmme ja muidu närvilisi kodanike satub igat marki autode rooli, aga ise katsun BMW lippu hoida nii kõrgel kui võimalik. Iga vähegi pädevam huviline (foorumi külastaja/ BMW sõber) rääkimata klubiliikmetest võiks liikluses oma eeskujuga väikse panuse anda. Kahtlemata paljud seda teevadki. Aga ainult nii on võimalik, et hetkel valitsev hoiak selle margi suhtes paremuse poole muutub.
Eks jõmme ja muidu närvilisi kodanike satub igat marki autode rooli, aga ise katsun BMW lippu hoida nii kõrgel kui võimalik. Iga vähegi pädevam huviline (foorumi külastaja/ BMW sõber) rääkimata klubiliikmetest võiks liikluses oma eeskujuga väikse panuse anda. Kahtlemata paljud seda teevadki. Aga ainult nii on võimalik, et hetkel valitsev hoiak selle margi suhtes paremuse poole muutub.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Õige tähelepanek UPS.
Ma olen pikemat aega juba mõelnud, et miks räägitakse meie nii kohutavast liikluskultuurist. Ma isegi ei mäleta millal oleks tunne olnud, et kultuur on null.
Oma tutvusringkonda vaadates räägivad need olematust liikluskultuurist, kelle autos on mul nende manöövrite pärast häbi sõita.
Ma olen pikemat aega juba mõelnud, et miks räägitakse meie nii kohutavast liikluskultuurist. Ma isegi ei mäleta millal oleks tunne olnud, et kultuur on null.
Oma tutvusringkonda vaadates räägivad need olematust liikluskultuurist, kelle autos on mul nende manöövrite pärast häbi sõita.
F11
Mina tahaks tänada kõiki juhte! 
Minuarust on üleüldine pilt liikluses just autojuhtide viisakuse koha pealt paranenud, kui mõned üksikud oinad välja jätta. Pigem jätab soovida just teede olukord ja liikluskorraldus. Ma saan aru, et teede lappimine on kallis ja aeganõudev tegevus, ning leivaisade rahakottide augud on suuremad, kui augud teedes, aga vähemalt teekatte märgistus võiks korralik olla. Mõne rsitmiku peal on väga raske aru saada, kus sõitma peab, eriti kui võõras kohas oled.

Minuarust on üleüldine pilt liikluses just autojuhtide viisakuse koha pealt paranenud, kui mõned üksikud oinad välja jätta. Pigem jätab soovida just teede olukord ja liikluskorraldus. Ma saan aru, et teede lappimine on kallis ja aeganõudev tegevus, ning leivaisade rahakottide augud on suuremad, kui augud teedes, aga vähemalt teekatte märgistus võiks korralik olla. Mõne rsitmiku peal on väga raske aru saada, kus sõitma peab, eriti kui võõras kohas oled.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
aise kirjutas:ma olen harjunud teed "võtma" kuna heast tahtest keegi vahele ei lase ja ootama ka ei hakka.
Ma pigem ei hakka suruma - milleks inimesi BMW peale veel rohkem tigedaks ajada. Ma võin ju selle mitte-vahelelaskja taha ka reastuda, las istub seal autos oma ego otsas edasi. Ei tunne ma ennast vahele pressides mingit võidurõõmu ega ka tema taha reastudes mingit kaotusvalu. Vahet pole, meeter ees või tagapool.AARE530 kirjutas:aise suhtumisega olen sama meelt- kui vahele ei lasta, siis trügin, konkreetselt trügin. Eriti hea oli see suurega
Indrek
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Teinekord ka täiesti sirge tee pealchulo kirjutas:Mõne rsitmiku peal on väga raske aru saada, kus sõitma peab, eriti kui võõras kohas oled.

Näiteks Narva Mnt-l suunaga linna poole, vahetult enne Lost Continenti keeravad sõiduread natuke paremale tänu trammiteele ja bussitaskule. Samas kui tuled ise mööda trammiteed (mis on lubatud) ja hakkad vaikselt paremale nihkuma, siis tullakse teisest reast tänu joonte puudumisele otse ja hea on, et seal keegi veel matsu ei ole pannud. Ise sõidan sealt iga kord kolmandas reas (ehk trammiteel), kuna vaja sealt vasakpööre teha ning siis vaatadki ainult parempoolset peeglit, mitte nina ette, kuna iga hetk võib keegi teisest reast otse kolmandasse tulla..
Viimati muutis Henri., 11.07.2008 16:23 02, muudetud 1 kord kokku.
See koht mul praktiliselt maja ees. Olen see aasta seal juba 2 pauku ise näinud.Näiteks Narva Mnt-l suunaga linna poole, vahetult enne Lost Continenti keeravad sõiduread natuke paremale tänu trammiteele ja bussitaskule.
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kuna alati kui ma teed jalakäijale annan siis vaatan kohe ka tahapeeglisse (haabersti ringil kus jalakäijate rida on olen näinud vähemalt 3 pauku tagant sisse) ja kahjuks liiga palju on peeglist näha kurja pilku järgnenud autost.
Liigagi tihti on juhtunud ka nii, et sa oled juba seisma jäänud ja siis sinu taga olev auto teeb manöövri kõrvalt ja paneb täiega edasi
iga kord mõtlen laste peale kes seisma jäänud auto puhul üritavad kiiresti jooksuga teed ületada...
Mis vaheletrügimisse puutub siis olen vahest seda ka ise teinud ja skeem on alati üks olnud- sa hakkad vahele keerama (nähes, et ruumi on) ja siis juht kes sind vahele peaks laskma teeb kõik, et sa jumala eest sinna vahele ei saaks- sina oled nagu töll keset sõidurada ja takistad tänu sellele teiste liiklust- aga selleks on autol signaal mis sellised mittearvestavad juhid tavaliselt korrale kutsub!
Samas on positiivne see, et seoses meie pealinna keskväljaku remondiga on ka juhid esialgu teiste suhtes viisakamad ja lasevad kõrval teelt tulevaid juhte läbi
Tänased elamused: 1 naisterahvas Bora roolis sõitis peale minupoolt draamateatri ees jalakäijale ületamise võimaluse loomist mulle kõrvale ja vaatas mind pilguga "ma tapan su ära"
Kentmani tänaval seisma jäädes vaatas üks härra üllatunud mulle otsa, siis vaatas mu auto taha ja mööda teed edasi (ühesuunaline liiklus
) ja peanoogutusega tänades ületas tee
- siinjuures peale minu ühtegi autot ei olnud!
Nafta tänaval samuti üksi liigeldes peatusin aegsasti enne ülekäigurada. Paarikesest meespool ületas tee kohe. Jäin seisma ca 6 m enne ülekäigu rada ja siis pidi noormees teiselpool teed veel oma neiule kätega selgeks tegema, et nüüd võib teed ületada.
Liigagi tihti on juhtunud ka nii, et sa oled juba seisma jäänud ja siis sinu taga olev auto teeb manöövri kõrvalt ja paneb täiega edasi

Mis vaheletrügimisse puutub siis olen vahest seda ka ise teinud ja skeem on alati üks olnud- sa hakkad vahele keerama (nähes, et ruumi on) ja siis juht kes sind vahele peaks laskma teeb kõik, et sa jumala eest sinna vahele ei saaks- sina oled nagu töll keset sõidurada ja takistad tänu sellele teiste liiklust- aga selleks on autol signaal mis sellised mittearvestavad juhid tavaliselt korrale kutsub!
Samas on positiivne see, et seoses meie pealinna keskväljaku remondiga on ka juhid esialgu teiste suhtes viisakamad ja lasevad kõrval teelt tulevaid juhte läbi

Tänased elamused: 1 naisterahvas Bora roolis sõitis peale minupoolt draamateatri ees jalakäijale ületamise võimaluse loomist mulle kõrvale ja vaatas mind pilguga "ma tapan su ära"

Kentmani tänaval seisma jäädes vaatas üks härra üllatunud mulle otsa, siis vaatas mu auto taha ja mööda teed edasi (ühesuunaline liiklus


Nafta tänaval samuti üksi liigeldes peatusin aegsasti enne ülekäigurada. Paarikesest meespool ületas tee kohe. Jäin seisma ca 6 m enne ülekäigu rada ja siis pidi noormees teiselpool teed veel oma neiule kätega selgeks tegema, et nüüd võib teed ületada.

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Minu tähelepanekud on olnud sellised:
Taksojuht--> Ära mitte loodagi
Bussijuht --> Terve suur buss tema ego täis
Naisjuht --> Nina püsti ja käed jalad tööd täis (loe) Parem ei sega.
Kilisev kolisev ront --> Parem ootan veel
Tutikas malli auto --> Parem las läheb mööda (on erandeid)
Keskmise hinnaklassis Sõiduk --> On lootus!!! Tõstan tänutäheks käe ja saan ka peateele välja.
See kehtib eranditult, peaaegu. Rekkamehi üldiselt austan aga parema ülevaate saamiseks tuleks teada, et mis sõiduautot ta omab. Ja rekkamehed pole mitte tavalise C-kategooria sõidukiga kabatransad vaid ikka suurte haagistega autode peal. Neid transamehi ei salli ma tavaliselt ka mitte. Pargivad oma sõidukid nii, et neil mugavam oleks. Samas on kõigil kauplustel olemas kauba vastuvõtu kohad ja need pole mitte kaupluse peaukse ees.
Taksojuht--> Ära mitte loodagi
Bussijuht --> Terve suur buss tema ego täis
Naisjuht --> Nina püsti ja käed jalad tööd täis (loe) Parem ei sega.
Kilisev kolisev ront --> Parem ootan veel
Tutikas malli auto --> Parem las läheb mööda (on erandeid)
Keskmise hinnaklassis Sõiduk --> On lootus!!! Tõstan tänutäheks käe ja saan ka peateele välja.
See kehtib eranditult, peaaegu. Rekkamehi üldiselt austan aga parema ülevaate saamiseks tuleks teada, et mis sõiduautot ta omab. Ja rekkamehed pole mitte tavalise C-kategooria sõidukiga kabatransad vaid ikka suurte haagistega autode peal. Neid transamehi ei salli ma tavaliselt ka mitte. Pargivad oma sõidukid nii, et neil mugavam oleks. Samas on kõigil kauplustel olemas kauba vastuvõtu kohad ja need pole mitte kaupluse peaukse ees.
E 39 535 1997.a.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
No eks ta täpselt nii olegi, kuna ise sõidan seal iga päev, siis tean väga täpselt kus kohas on esimene, teine või kolmas rida ja ka teises reas sõites ei vaju esimeses ega kolmandas reas liiklejatele otsa.. Aga see nõuabki seda, et tead täpselt kus need jooned enne olid ja äärmist tähelepanelikkust, et juhid, kes ei tea, kust jooned läksid, sulle sisse ei sõidaks.UPS kirjutas:Ma mõtlesin, et ma olen Narva mnt.`l ainus, kes ei saa aru kus kohas ta nüüd täpselt teel liikleb. Viltuse katusega kirkikust kuni järgmiste foorideni kaob minul küll orientatsioonitaju ära... Iga päev seal muidugi ei sõida ka. Sõidukogemust mingi 13a juba
Üldjuhul pole seal signaali andnud isegi siis kui väga räigelt teiselt kolmandasse peaaegu küljepealt sisse sõidetakse, kuna see on täiesti mõistetav, et iga inimene seal reatunnetust ei oma.
Jah, täpselt. Lõuna- Eestis pilt peaaegu sama. BMW juhid on just eriti viisakad üksteise suhtes. Hiljaaegu oli juhus, kus suunaga Tartust Võru poole sõitis üldliiklusvoolust veidi aeglasemalt üks touring E 36, mis vedas enda järel haagist. Tüüp oli nii viisakas, et vilksas suunatulega igale möödatahtjale, et "võid minna." Minagi möödusin temast, tänutäheks parem-vasak-parem suunatuli. Lõpetuseks tema veel vilgutas kaugtuledega. Armas-armas
Loodame üheskoos, et rullnoka mentaliteet saab ühel heal päeval välja juuritud
Terv, Janar.

Loodame üheskoos, et rullnoka mentaliteet saab ühel heal päeval välja juuritud

Terv, Janar.
ma vilgutan mitte-bmw roolis ka tuledega...
ja mis jalakäijaid puudutab, siis ise jalgsi käies võtan pidevalt enne ülekäigurada hoo maha, et auto mööda saaks sõita. eriti veel kui on mingi suurem masin.
mitte sellepärast, et ma kardaks
aga mul on palju lihtsam seisma jääda ja see auto mööda lasta. kui vaja üle saada, siis seisan sebra peale ja ootan kuni mõni seisma jääb.
ise lasen jalakäijaid üle alles siis kui ta juba ülekäigu raja juures passib. kui alles sinnapoole teel on, siis on suht savi ja isegi ei tõsta pidurdamiseks jalga. võibolla ehk gaasi juurde just
samas kui on näha, et paar sammu veel sebrani ja ise enne üle ei jõua, siis muidugi lasen üle. kui seljataga rohkem autosid on, siis lasen vbla kergemalt.
ja mis jalakäijaid puudutab, siis ise jalgsi käies võtan pidevalt enne ülekäigurada hoo maha, et auto mööda saaks sõita. eriti veel kui on mingi suurem masin.
mitte sellepärast, et ma kardaks

ise lasen jalakäijaid üle alles siis kui ta juba ülekäigu raja juures passib. kui alles sinnapoole teel on, siis on suht savi ja isegi ei tõsta pidurdamiseks jalga. võibolla ehk gaasi juurde just

minu arust on ka justnimelt ÄGE sõita täiesti reeglite kohaselt linnas, eriti kui ma sõitsin vana haininaga. Jääd juba kuskil kuskil 5m enne kõnniteed juba autopeaaegu seisab.. natukene veereb edasi ja vaatad kuidas paar vanamemme üle läheb. Samas täpselt sama nagu keegi siin juba mainis, et ise jalakäiana annan alati autole eesõiguse, see tähendab et keeran selja tee poole vms et ta ei vaevuks seisma jääma ja muidugi eriti suuremate elukate puhul.
Väga mõnus selliseid teemasid lugeda
Väga mõnus selliseid teemasid lugeda

-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 28.06.2006 21:41 43
- Peamine sõiduk: BMW 530i E60
- Asukoht: Jälgimäe
- Kontakt:
Muidugi enamus klubilisi ja ka paljud foorumlased siin on oma käitumisega eeskujuks liikluses. Arusaam linnaliiklusest hakkab inimestele lihtsalt kohale jõudma, et kiirustada ei ole mõtet, närvitseda-sõimata pole mõtet, näpuga vibutada pole mõtet jne. Ise olen võibolla et liigagi viisakas. Aga jah Aare530 ülemine post oli väga õige mõtega, et tee üks väike heategu ja su päev muutub tõesti päikeselisemaks.
Rahu kõigile
Rahu kõigile

53 036 056 Jan
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Üks soovitus kõigile, kes seda teemat loevad- katsuge nats oma aega planeerida (saan aru, et just Tallinna kiires elus on see vbl natuke raske)- kui see õnnestub, siis on tõeliselt mõnus sõita tegelikult, ise teen samuti (mul on muidugi siin selles suhtes hea, et kui ma Eestis olen, siis mul ei olegi peaaegu kunagi kuskile kiire- Eestis olles on minu jaoks kõik päevad laupäevad
).
Lihtsalt sõidad rahulikult, käsi aknast väljas, lased inimesi üle, vaatad autosid ja liiklust, näitad suunda, vahel juhtud vbl ummikusse ka, aga mind isiklikult see ei häri , kui kiire ka pole- seda rohkem saad vaadata inimesi, kes samuti ummikus istuvad
Noh, ühesõnaga, võimalikult palju kasutada võimalust, et olla täiesti chill
Kui inimesed suudaksid rohkem neid pisikesi nõuandeid järgida, kasvaks seesama teema ka tunduvalt pikemaks- just BMW juhtide kiitmise koha pealt

Lihtsalt sõidad rahulikult, käsi aknast väljas, lased inimesi üle, vaatad autosid ja liiklust, näitad suunda, vahel juhtud vbl ummikusse ka, aga mind isiklikult see ei häri , kui kiire ka pole- seda rohkem saad vaadata inimesi, kes samuti ummikus istuvad

Noh, ühesõnaga, võimalikult palju kasutada võimalust, et olla täiesti chill

Kui inimesed suudaksid rohkem neid pisikesi nõuandeid järgida, kasvaks seesama teema ka tunduvalt pikemaks- just BMW juhtide kiitmise koha pealt

Ei taha küll ilusat arutelu rikkuda kuid eile õhtul pidin häbi pärast läbi asfaldi vajuma.Sõna otseses mõttes.
Oli mu sõber kodus käimas,kes omale saksast naise leidis ja nüüd juba 16 aastat saksas elab.Läksin siis mina talle Pärnu järgi,et ta oma juurde tuua.Kell oli kusagil üheksa kanti õhtul kui Pärnust Pärnu-Jaagupi poole startisime.Jõudsime Nurme silla ületada mui märkasime teeääres seismas BMW autotehase toodangut.Kolm meest seisid auto kõrval ja tühjendasid end mõnuga,laskmata teistest liiklejatest end segada.Noh juhtub ikka mõtlesin.Saime siis mõnusalt juttu puhudes Aresse ja ... Väljasõidul sama lugu kuid seal kaks põievaludes vennikest oma hädadega võitlemas.Sõber hakkas naerma ja küsis,et mis teil siin toimub.Olin lihtsalt vakka ja ei vastanud talle midagi.Umbes paari kilomeetri pärast,Parisselja bussipeatuses jälle BMW ja juba neljakesi lasevad asfaldile nii,et vahutab.
Õnneks P-Jaagupi polnud enam kaugel.Lootsin juba pääsemisele sest meie küla vahel küll nii ei tehta.Ja ega ma ei eksinud.
Õhtul aga napsuklaasi juures tuli teema uuesti päevakorrale.Kerkis küsimus,kas endisaegsed "rullnokad" (oli temagi kunagi "rullnokk" kes pidevalt LE-ga pahuksis) on nüüd omale ostnud/liisinud viiesed s.t. vahetanud kesta aga sisu on ikka sama?Ma ei osanud midagi muud vastata kui seda,et ära tee järeldusi ainult mõnda isendit nähes.
Igatahes häbi oli mul küll piisavalt.Täna päeval oli vähemalt tee enam-vähem puhas kui väljaarvata üks LT numbrit kandev Mazda 6.
Eks tehke ise omad järeldused aga ma arvan,et kui kohe kuidagi ei saa siis metsatukk varuks ja jooksuga sinna.Igal kümnel juhul viisakam!
EDU!
Oli mu sõber kodus käimas,kes omale saksast naise leidis ja nüüd juba 16 aastat saksas elab.Läksin siis mina talle Pärnu järgi,et ta oma juurde tuua.Kell oli kusagil üheksa kanti õhtul kui Pärnust Pärnu-Jaagupi poole startisime.Jõudsime Nurme silla ületada mui märkasime teeääres seismas BMW autotehase toodangut.Kolm meest seisid auto kõrval ja tühjendasid end mõnuga,laskmata teistest liiklejatest end segada.Noh juhtub ikka mõtlesin.Saime siis mõnusalt juttu puhudes Aresse ja ... Väljasõidul sama lugu kuid seal kaks põievaludes vennikest oma hädadega võitlemas.Sõber hakkas naerma ja küsis,et mis teil siin toimub.Olin lihtsalt vakka ja ei vastanud talle midagi.Umbes paari kilomeetri pärast,Parisselja bussipeatuses jälle BMW ja juba neljakesi lasevad asfaldile nii,et vahutab.
Õnneks P-Jaagupi polnud enam kaugel.Lootsin juba pääsemisele sest meie küla vahel küll nii ei tehta.Ja ega ma ei eksinud.
Õhtul aga napsuklaasi juures tuli teema uuesti päevakorrale.Kerkis küsimus,kas endisaegsed "rullnokad" (oli temagi kunagi "rullnokk" kes pidevalt LE-ga pahuksis) on nüüd omale ostnud/liisinud viiesed s.t. vahetanud kesta aga sisu on ikka sama?Ma ei osanud midagi muud vastata kui seda,et ära tee järeldusi ainult mõnda isendit nähes.
Igatahes häbi oli mul küll piisavalt.Täna päeval oli vähemalt tee enam-vähem puhas kui väljaarvata üks LT numbrit kandev Mazda 6.
Eks tehke ise omad järeldused aga ma arvan,et kui kohe kuidagi ei saa siis metsatukk varuks ja jooksuga sinna.Igal kümnel juhul viisakam!
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
nohh eks see teema ole nagu ole, ju me kõik ole nii linnas kui maanteel teinud trikke ja kergelt huligaanitsenud, usun et igas liiklejas on natukene viisakust teiste suhtes, kõik oleneb pigem meeleolust (tööl ülemus lõugab, või kodus pahandused jne) ega siis mõnikord tõesti ei viitsi, ei teed anda ega kedagi mööda lasta kui trügima hakataxse.
Ise pean maanteel pigem jälgima seda et üldise paanilise sõiduviisiga kaasa ei lähe, on olnud juhtumeid kus pedaal hakkab maru tihti põhja käima, kuna kõik teised kupatavad ja egas siis isegi maha ei taha jääda ja lõpp ongi selline, et oled 2 h sõitnud väga närvilist sõitu, sooritanud igasugu möödasõite nii ohtlike kui ka vähem ohtlike ning linnapiiril seisad ikka sama autoga kõrvuti foori taga kellest 150 km tagasi mööda kimasid
Ja muidugi oleneb ka masinast milles istud, oma kunaguse cupeega ja 108 kw-ga eriti ei söandanud maurata, kuid nüüdsed 169 kw teevad sõidu mõnusamaks kuid ka kindlasti ohtlikumaks, seega hoiame kõik kainet mõistust ja olgem viisakad, kasvõi....... mõnikord
Ise pean maanteel pigem jälgima seda et üldise paanilise sõiduviisiga kaasa ei lähe, on olnud juhtumeid kus pedaal hakkab maru tihti põhja käima, kuna kõik teised kupatavad ja egas siis isegi maha ei taha jääda ja lõpp ongi selline, et oled 2 h sõitnud väga närvilist sõitu, sooritanud igasugu möödasõite nii ohtlike kui ka vähem ohtlike ning linnapiiril seisad ikka sama autoga kõrvuti foori taga kellest 150 km tagasi mööda kimasid

Ja muidugi oleneb ka masinast milles istud, oma kunaguse cupeega ja 108 kw-ga eriti ei söandanud maurata, kuid nüüdsed 169 kw teevad sõidu mõnusamaks kuid ka kindlasti ohtlikumaks, seega hoiame kõik kainet mõistust ja olgem viisakad, kasvõi....... mõnikord

BLOND!!!!!!paluks mitte ärrituda :-)
Ma pean tänama rullnokki, sest nende tekitatud imago on minust just sellise juhi teinud nagu ma olen. Tänu sellele näitan alati suunda, tänan inimesi, aitan mööduda, hoian pikivahet, lasen inimesed üle tee, pargin millimeetri täpsuselt, viin sõidukiiruse kokku tee- või keskkonna oludega jne. Sellise ülevõimendatud viisakusega käitumiseni olen jõudnud läbi ilmtobedate kihutamiste, ohtlike olukordade tekitamise jms lolluste kaudu. Nii on see vist paljudel juhtudel. Olen päris paljudel kordadel adrenaliinist tilkuvana kiirustanud kuhugi ning need juhud ei ole küll alati halvasti lõppenud, aga tihti kõhtu õõnsaks tegeva ja südametunnistust kriipiva ohtliku olukorraga. Samas näen paljusid juhte tegemas selliseid asju, mida minu loomus poleks ka varem kunagi aksepteerinud.
Täna hommikul nägin mitu ristmikut järjest oma tahavaatepeeglist ühte crv-juhti tõmblemas. Mingil hetkel ta möödus hooga minust ning jäi toppama kellegi aeglasema taha. Ise sõitsin suhteliselt rahulikult ohutult ning sõiduradasid valides kalkuleerivalt. Hakkasin talle järgi jõudma ja tema piinad olid nii suured, et paar meetrit enne mind tegi manöövri. Kuna see on tõmblejate käitumises nii tavaline, siis oskasin oodata, aga ei teadnud, et ta selle nii täpseks jätab. Igatahes ehmusin ning pidurit vajutades hakkas brake assist tööle. Seepeale võttis oma ritta tagasi, andsin törtsu signaali ning möödudes vaatas mujale ja haigutas (minu jaoks märk, et ta ei ole viisakas ning teistega arvestav). Rahunes maha, aga mitte kauaks. Paar kilomeetrit hiljem nägin teda jälle tormamas. Kuna reastumise aeg oli just paras, nägin, et ta kiirendab. Kuna vahemaa temaga oli ohutu, siis tegin manöövri umbes 10 m enne teda, mis ei olnud kaugelt võrreldav tema manöövri ohtlikkusega. Seepeale läks tüüp sigahulluks ja tagant peeglist paistis, et oma sõnadega tappis mind oma viisteist sekundit. Tagasitegemine oli vale, aga muigamistväärt magus. Naljakas, et ta nagu oli ära unustanud omaenda käitumise. Ei salli selliseid liikluses. Edaspidi üritan oma pahameelt muud moodi maha laadida.
Minu arvates näiteks evode ja subaarikute juhtide südametunnistust piinab seesama küsimus. Tõenäosus on suur, et ringrajal või kruusateel võimete piire otsiv autospordihuviline liikleb tänaval viisakalt. Kas ta võtab taolistest üritustest osa, on enamjaolt juba tema auto pealt näha.
Tundub, et antud teema paitab justnimelt nende juhtide hinge, kes on oma viisaka sõiduga pikemat aega üritanud meedias kajastuvat mainet parandada. Me teame juba ammu, et keskmine bmw juht on silmapaistvalt viisakas nii analoogse kui teistsuguse margi vastu. Tänu kõikidele teistele viisakatele juhtidele!
Täna hommikul nägin mitu ristmikut järjest oma tahavaatepeeglist ühte crv-juhti tõmblemas. Mingil hetkel ta möödus hooga minust ning jäi toppama kellegi aeglasema taha. Ise sõitsin suhteliselt rahulikult ohutult ning sõiduradasid valides kalkuleerivalt. Hakkasin talle järgi jõudma ja tema piinad olid nii suured, et paar meetrit enne mind tegi manöövri. Kuna see on tõmblejate käitumises nii tavaline, siis oskasin oodata, aga ei teadnud, et ta selle nii täpseks jätab. Igatahes ehmusin ning pidurit vajutades hakkas brake assist tööle. Seepeale võttis oma ritta tagasi, andsin törtsu signaali ning möödudes vaatas mujale ja haigutas (minu jaoks märk, et ta ei ole viisakas ning teistega arvestav). Rahunes maha, aga mitte kauaks. Paar kilomeetrit hiljem nägin teda jälle tormamas. Kuna reastumise aeg oli just paras, nägin, et ta kiirendab. Kuna vahemaa temaga oli ohutu, siis tegin manöövri umbes 10 m enne teda, mis ei olnud kaugelt võrreldav tema manöövri ohtlikkusega. Seepeale läks tüüp sigahulluks ja tagant peeglist paistis, et oma sõnadega tappis mind oma viisteist sekundit. Tagasitegemine oli vale, aga muigamistväärt magus. Naljakas, et ta nagu oli ära unustanud omaenda käitumise. Ei salli selliseid liikluses. Edaspidi üritan oma pahameelt muud moodi maha laadida.
Minu arvates näiteks evode ja subaarikute juhtide südametunnistust piinab seesama küsimus. Tõenäosus on suur, et ringrajal või kruusateel võimete piire otsiv autospordihuviline liikleb tänaval viisakalt. Kas ta võtab taolistest üritustest osa, on enamjaolt juba tema auto pealt näha.
Tundub, et antud teema paitab justnimelt nende juhtide hinge, kes on oma viisaka sõiduga pikemat aega üritanud meedias kajastuvat mainet parandada. Me teame juba ammu, et keskmine bmw juht on silmapaistvalt viisakas nii analoogse kui teistsuguse margi vastu. Tänu kõikidele teistele viisakatele juhtidele!
-
- Huviline
- Postitusi: 505
- Liitunud: 31.10.2007 09:26 54
- Peamine sõiduk: BMW e39 530d
- Asukoht: Tartu
Kui vastutuleval BMW-l tuled ei põle või oli teel politsei, siis vilgutan. Muudele mitte. Politsei puhul vaatan, kui mõni muu margi esindaja tuleb vastu veidi suurema kiirusega, siis ikka vilgutan. Reastumisel lasen vahele enamjaolt kõiki. BMW-dele vahest rohkemgi.
Ükspäev juhtus selline lugu, et sõitsin siis sõbraga mööda Tartu linnatänavat, luuk oli lahti ja muusika just ei kisendanud aga vaikselt ta ka ei mänginud. Ma olen lihtsalt selline inimene, kes kuulab muusikat suts kõvemini. Aga mitte alati, vahel makk täitsa kinni. Igatahes märkasin teeääres kahte poissi ja tüdrukut. Ühtäkki keeras tüdrukul kupli all korralikult ära BMW nägemisest ja ta karjus, et "Mul on bemmil uued kummid" Ma ei osanudki midagi tarka vastu karjuda. Hiljem mõtlesin et oleks võinud signaali lihtsalt anda.
Ja pealegi, kumme võib apteegist osta.
Fucking rullnoka välimääraja.
Ükspäev juhtus selline lugu, et sõitsin siis sõbraga mööda Tartu linnatänavat, luuk oli lahti ja muusika just ei kisendanud aga vaikselt ta ka ei mänginud. Ma olen lihtsalt selline inimene, kes kuulab muusikat suts kõvemini. Aga mitte alati, vahel makk täitsa kinni. Igatahes märkasin teeääres kahte poissi ja tüdrukut. Ühtäkki keeras tüdrukul kupli all korralikult ära BMW nägemisest ja ta karjus, et "Mul on bemmil uued kummid" Ma ei osanudki midagi tarka vastu karjuda. Hiljem mõtlesin et oleks võinud signaali lihtsalt anda.
Ja pealegi, kumme võib apteegist osta.

Fucking rullnoka välimääraja.

selle fraasi kuulmiseks ei pea mõnel juhul isegi autoga sõitma
piisab kui mainida sõna BMW.
aga eks lolle ikka leidub. järgmine kord võiks vastu lehvitada
ma kuskil seda kirjutanud juba, aga mingi toyota vms vend näitas mulle keskmist sõrme ükskord kui talle täiesti normaalselt ette sõitsin (ümber reastusin). vilgutasin ohutulesid vastu

aga eks lolle ikka leidub. järgmine kord võiks vastu lehvitada

ma kuskil seda kirjutanud juba, aga mingi toyota vms vend näitas mulle keskmist sõrme ükskord kui talle täiesti normaalselt ette sõitsin (ümber reastusin). vilgutasin ohutulesid vastu

Ma sellistele närvihaigetele lihtsalt rõõmsalt lehvitanud. Küllalt olnud igasuguseid situatsioone, nendest siin kirjutamine läheks väga pikale. Tagasi tegema minnes pole me situatsiooni põhjustajast just väga palju targemad. Aga lehvitamist soovitan proovida, töötab hästi selliste puhul
.

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Sellest loogikast ma muidugi aru ei saa. Teise margiga sõitjad polegi inimesed? Üldse olen viimaselajal täheldanud, et vilgutamisega politseist märku andjaid on väga väheks jäänud. Ise vilgutan alati ja kõigile, kui põhjust on.Kui vastutuleval BMW-l tuled ei põle või oli teel politsei, siis vilgutan. Muudele mitte.
Ma vilgutan peaaegu alati kui vastutulijal tuled ei põle - politsei puhul mitte kunagi. Normaalsel liiklejal pole vaja politseid karta.mike1 kirjutas:Üldse olen viimaselajal täheldanud, et vilgutamisega politseist märku andjaid on väga väheks jäänud. Ise vilgutan alati ja kõigile, kui põhjust on.
Indrek
said naelapeale pihta. mu vend (evo 4 omanik) just ütles mulle sellise lause, et kui saad ennast rinkal välja elada, siis pärast täiega naudid linnavahel rahulikku ja viisakat sõitu ja absoluutselt ei huvita mingid tõmblejad ümberringi (kõigil ju vaja kohe oma autot hakata tõestama kõrval). nii et kellel kalduvus linnavahel kõvatajate peale närvi minna, soovitan Saugat proovidaRaitz kirjutas: Tõenäosus on suur, et ringrajal või kruusateel võimete piire otsiv autospordihuviline liikleb tänaval viisakalt. Kas ta võtab taolistest üritustest osa, on enamjaolt juba tema auto pealt näha.

Kui pöörad näo päikese poole, jäävad varjud seljataha.
E53 X5 4,6is
E53 X5 4,6is