
ehk julgustab ka õlitaset jälgima ja sellega auto seisukorra eest hoolt kandma

ja kui keegi omal suure kulu probleemi lahendab, siis saaks siia ühte kohta kõik kirja panna
Õlivarda kriipsude vahe = 1liiter
õli tüüp * kulu läbisõidule * auto mudel * aasta * mootor
mul endal:
Castrol 5w40 (täissünt) * ~700ml/9000+km * e36 * 1992 * 2.5i
(karterituulutusklapil oli mul veel enamus ajast tihend läbi ja see koht oli õline ka).
vahetasin õli kuna talvel külma mootoriga klõbises paar minutit ja tahtsin mahapestud soga välja lasta. poolsündi tulemused saab ~10k km pärast teada.
lisaks veel vajaliku õlikoguse kohta:
http://www.e34.de/vin/index.php
suur õlikulu võib tulla vist päevi näinud klapikambrikaane tihendist, karterituulutusklapist/selle tihendist või siis klapisääre tihenditest? miskit veel? teadjamad ehk aitavad.
(eks diagnostika selgitab täpsemalt, aga võiks üldisemalt kirja panna).
mõned postid veel, mis leidsin:
Raivo kirjutas:Lihtsalt täpsustuseks, imo oli kas 1.2-1.5L tehase lubatud norm Audi V8 mootoritele.diislijoodik kirjutas:Bemmi tehas lubab õlikuluks kuni 1,2l/1000km peale, seega isegi kui ta kütusele lisaks õli kütteks kasutab, pole midagi kobiseda, kui ta sinna piiri sisse jääb
Bemmile meenub miskit 0.7L
ACEA klassifikatsioonid:Arti kirjutas:2,8 mootoril on mitmeid võimalusi kuhu see õli kaob. Esiteks vaata üle karterituulutuse vaakumklapp (UM ca. 800 EEK) ja tavaliselt on ka õlivarda toru tuulutus kinni.
Kui need asjad korda tehtud või üle vaadatud, siis võid edasi otsida. Kompressioonide mõõtmine ei teeks ka muidugi paha.
http://www.eava.ee/opiobjektid/mto/auto ... sioon.html