EBK BMW Cup 2008 III etapp - ESTRING - 26.07.2008
EBK BMW Cup 2008 III etapp - ESTRING - 26.07.2008
Eesti BMW Klubi Cup 2008 III etapp
Üritus saab toimuma laupäeval - 26.07.2008.a.
Osalemine maksab EBK liikmetele 350.- ning mitteliikmetele 400.-
Tasumine sularahas kohapeal.
LUGEGE PALUN REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
*** Umbkaudne ajakava:
14.00-14.45 Registreerumine, samal ajal on rada avatud registreeritud osalejatele tutvumiseks
14.45 Osalejate koosolek
15.00 Stardib A klass, jooksvalt läheme üle B ja V klassile
16.15 Paus u. 15 min
16.30 Stardib II voor
17.45 Võistlussõitude lõpp
17.45-18.15 Vaba rada osalejatele
18.15 Autasustamine
* ajakava on optimistlik. St. et üritus võib pikemaks venida kuna sõltume ka Honda klubist kes kasutab rada hommikul.
KES PLAANIVAD OSALEDA, KASUTAGE PALUN EELREGISTREERIMIST JA SAATKE E-MAIL: silwer (ätt) starline ee!!!
Maili palun kindlasti märkida:
- foorumi kasutajanimi
- õige nimi
- auto mark ja mudel
- kubatuur ja võimsus
- rehvitüüp (T - Tänavarehv; TS - Tänavalegaalne slikk; S - Võistlusslikk)
JA KINDLASTI KA VÕISTLUSKLASS: A; B või V (V = kõik muud autod mis ei käi A ja B klassi REEGLITE alla).
* Klassi määramiseks palun lugege REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
** Eelregistreerimise nimekirja alusel moodustakse stardijärjekord.
Vaja ka kolme-nelja abilist. Üks laseb autosid rajale, teine loeb ringe + näitab finishi lippu, kolmas aitab ajavõtu korraldamisega ja neljas valvab raja tagumises osas et lapsed ja koduloomad rajale ei pääseks.
Vabatahtlikud võiksid endast märku anda, muidu peame "vabatahtlikke" sunniviisiliselt määrama...
Seekordne üritus on ilma ikaanita ehk siis samas vormis nagu olid viimased Opentrack üritused.
Tasub lugeda rajajuhendit: http://opentrack.pri.ee/rajajuhend.html
Autode parkimine on boksialas (joonise ülaservas):
Raja õppimiseks võib kasutada arvutimängu: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48614
Hetkel on lahtine veel ühes ühes voorus sõidetav ringide arv. Võib olla teeme rohkem kiireid ringe kui tavapärased kolm aga see oleneb sellest palju tuleb osalejaid.
Registreerunud:
1. Aaro; Aaro Tuulik; BMW 318i E30; 2,5 125kw; TS; B
2. AndresS; Andres Simuland; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; T või TS; A
3. Silwer; Silver; BMW 325i E30; 2,8 175kw; TS; B
4. Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S; V
5. Ruut; Ruut Rätsepp; BMW 320i E30; 2,0 92kW; TS; A
6. maxx333; Mario Laretei; Bmw 316 E30; 2,7 (95kw); T; B
7. Mihkel(Kops); Mihkel Jakobson; BMW 320i E30; 2,0 95kw; T; A
8. raimo_r; Raimo Ruus; BMW M3 E30; 2,3 147kW; S; V
9. Sergei Ivasik; BMW 323ti E36; 2,5 125kw; T; B
10. maxo; Marko Opmann; BMW M3 E36; 3,2 236kW; T; B
11. MESHUGGAH; Nikita Tsasovskih; E36 325; 2,5 150kw; T; B
12. Kristina Komarova; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
13. Ilja Jermakov; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
14. Janek; Janek Olop; BMW 320D sedaan; 2,0 100kw; TS; A
15. Risto Mäesalu; BMW 320D touring; 2,0 110kw; T; A
16. JANEK; Janek Gridin; VOLVO S60R; 2,5T 220kW; T; V
17. Konstantin Vedennikov; BMW M5 E34 3,6; 232kW; S; V
18. Sergei Ignatjev; BMW M5 E39; 4.9 294kW; T; B
19. Sergei Kulp; BMW 850CSI; 5.4 240kW; TS; B
20. Jaanus K; Jaanus Kond; BMW E36 325; 2,8 141kw; TS/T; B
21. Valdek; Valdek Eesalu; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; TS; A
22. tanele28; Tanel Vann; BMW 316i compact E36; 1,9 77kW; T; A
23. kaarmaster-jaan; Jaan Süld; BMW 320i E30; 2,0 97,5kW; T; A
24.
25.
------------------
Abilised:
1. Ajavõtt - Hendrik
2. Start - Indrek_M
3. Finish -
4. Arvuti - Maris
5. Raja tagumise osa julgestus - siim .j
PS! Kiiver kaasa ja tulekustuti autosse, loomulikult korralikult kinnitatuna!
Üritus saab toimuma laupäeval - 26.07.2008.a.
Osalemine maksab EBK liikmetele 350.- ning mitteliikmetele 400.-
Tasumine sularahas kohapeal.
LUGEGE PALUN REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
*** Umbkaudne ajakava:
14.00-14.45 Registreerumine, samal ajal on rada avatud registreeritud osalejatele tutvumiseks
14.45 Osalejate koosolek
15.00 Stardib A klass, jooksvalt läheme üle B ja V klassile
16.15 Paus u. 15 min
16.30 Stardib II voor
17.45 Võistlussõitude lõpp
17.45-18.15 Vaba rada osalejatele
18.15 Autasustamine
* ajakava on optimistlik. St. et üritus võib pikemaks venida kuna sõltume ka Honda klubist kes kasutab rada hommikul.
KES PLAANIVAD OSALEDA, KASUTAGE PALUN EELREGISTREERIMIST JA SAATKE E-MAIL: silwer (ätt) starline ee!!!
Maili palun kindlasti märkida:
- foorumi kasutajanimi
- õige nimi
- auto mark ja mudel
- kubatuur ja võimsus
- rehvitüüp (T - Tänavarehv; TS - Tänavalegaalne slikk; S - Võistlusslikk)
JA KINDLASTI KA VÕISTLUSKLASS: A; B või V (V = kõik muud autod mis ei käi A ja B klassi REEGLITE alla).
* Klassi määramiseks palun lugege REEGLEID: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=51832
** Eelregistreerimise nimekirja alusel moodustakse stardijärjekord.
Vaja ka kolme-nelja abilist. Üks laseb autosid rajale, teine loeb ringe + näitab finishi lippu, kolmas aitab ajavõtu korraldamisega ja neljas valvab raja tagumises osas et lapsed ja koduloomad rajale ei pääseks.
Vabatahtlikud võiksid endast märku anda, muidu peame "vabatahtlikke" sunniviisiliselt määrama...
Seekordne üritus on ilma ikaanita ehk siis samas vormis nagu olid viimased Opentrack üritused.
Tasub lugeda rajajuhendit: http://opentrack.pri.ee/rajajuhend.html
Autode parkimine on boksialas (joonise ülaservas):
Raja õppimiseks võib kasutada arvutimängu: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=48614
Hetkel on lahtine veel ühes ühes voorus sõidetav ringide arv. Võib olla teeme rohkem kiireid ringe kui tavapärased kolm aga see oleneb sellest palju tuleb osalejaid.
Registreerunud:
1. Aaro; Aaro Tuulik; BMW 318i E30; 2,5 125kw; TS; B
2. AndresS; Andres Simuland; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; T või TS; A
3. Silwer; Silver; BMW 325i E30; 2,8 175kw; TS; B
4. Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S; V
5. Ruut; Ruut Rätsepp; BMW 320i E30; 2,0 92kW; TS; A
6. maxx333; Mario Laretei; Bmw 316 E30; 2,7 (95kw); T; B
7. Mihkel(Kops); Mihkel Jakobson; BMW 320i E30; 2,0 95kw; T; A
8. raimo_r; Raimo Ruus; BMW M3 E30; 2,3 147kW; S; V
9. Sergei Ivasik; BMW 323ti E36; 2,5 125kw; T; B
10. maxo; Marko Opmann; BMW M3 E36; 3,2 236kW; T; B
11. MESHUGGAH; Nikita Tsasovskih; E36 325; 2,5 150kw; T; B
12. Kristina Komarova; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
13. Ilja Jermakov; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
14. Janek; Janek Olop; BMW 320D sedaan; 2,0 100kw; TS; A
15. Risto Mäesalu; BMW 320D touring; 2,0 110kw; T; A
16. JANEK; Janek Gridin; VOLVO S60R; 2,5T 220kW; T; V
17. Konstantin Vedennikov; BMW M5 E34 3,6; 232kW; S; V
18. Sergei Ignatjev; BMW M5 E39; 4.9 294kW; T; B
19. Sergei Kulp; BMW 850CSI; 5.4 240kW; TS; B
20. Jaanus K; Jaanus Kond; BMW E36 325; 2,8 141kw; TS/T; B
21. Valdek; Valdek Eesalu; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; TS; A
22. tanele28; Tanel Vann; BMW 316i compact E36; 1,9 77kW; T; A
23. kaarmaster-jaan; Jaan Süld; BMW 320i E30; 2,0 97,5kW; T; A
24.
25.
------------------
Abilised:
1. Ajavõtt - Hendrik
2. Start - Indrek_M
3. Finish -
4. Arvuti - Maris
5. Raja tagumise osa julgestus - siim .j
PS! Kiiver kaasa ja tulekustuti autosse, loomulikult korralikult kinnitatuna!
Viimati muutis Silwer, 25.09.2011 22:32 23, muudetud 17 korda kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Tegelikult ei ole üldse vaja karta seda rada ilma ikaanita. Viimastel Opentrackidel oli näha et seda kiiret kurvi läbiti ilma ikaanita aeglasemalt kui ikaaniga raja puhul...
Ka mina oma autoga olen seal enne kurvi gaasi järgi andnud kuna mõistus lihtsalt ei luba sealt täiega läbi tulla. Reaalselt võttes peaks auto ja rehv olema selleks võimelised küll.
A klassi autodele peaks kiirust just sedavõrd palju vähem olema et normaalse rehvi korral kiiret kurvi ilusasti läbida ilma pidurdamiseta ja gaasi mahalaskmiseta.
Ja pealegi teeme alguses harjutamise mille käigus kõik saavad rada rahulikult proovida. Ega see siis mingi mõisa peale võidusõit ei ole...
Ka mina oma autoga olen seal enne kurvi gaasi järgi andnud kuna mõistus lihtsalt ei luba sealt täiega läbi tulla. Reaalselt võttes peaks auto ja rehv olema selleks võimelised küll.
A klassi autodele peaks kiirust just sedavõrd palju vähem olema et normaalse rehvi korral kiiret kurvi ilusasti läbida ilma pidurdamiseta ja gaasi mahalaskmiseta.
Ja pealegi teeme alguses harjutamise mille käigus kõik saavad rada rahulikult proovida. Ega see siis mingi mõisa peale võidusõit ei ole...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Idee poolest võin abiline olla. Kui saan oma auto sellel nädalal kätte, siis olen oma autoga kohal. Kui ei saa, siis vajan küüti.Silwer kirjutas:Hetkel on veel lahtised järgmised positsioonid:Indrek_M kirjutas:Mida teha vaja on?Tauri kirjutas:mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!
- Start -
- Finish -
- Arvuti -
Mida see arvuti osa endast kujutab?
Indrek
Arvuti osa - registreerimisel tasutud summade exceli tabelisse märkimine ja hiljem aegade toksimine tabelisse.
Aga kui osalejate arv jääb sedavõrd väikseks nagu ta on siis vist ei ole ka mõtet meil arvutit ja printerit kaasa vedada, vaid teha see töö üldse paberi ja pliiatsiga ära.
Aga kui osalejate arv jääb sedavõrd väikseks nagu ta on siis vist ei ole ka mõtet meil arvutit ja printerit kaasa vedada, vaid teha see töö üldse paberi ja pliiatsiga ära.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Üritus toimub isegi kolme osalejaga...
Kiirete ringide arv ühes voorus on 6. Lisaks siis soojendusring ja jahutusring. Voore on vähemalt kaks. Kui ajaliselt jõuame siis teeme kolm vooru. Otsus selle kohta tuleb esimese vooru lõpus.
Marise abi kasutakski just aegade märkimisel - teeme seda ilma arvutita ja naistel reeglina ilusam (arusaadavam) käekiri...
Kiirete ringide arv ühes voorus on 6. Lisaks siis soojendusring ja jahutusring. Voore on vähemalt kaks. Kui ajaliselt jõuame siis teeme kolm vooru. Otsus selle kohta tuleb esimese vooru lõpus.
Marise abi kasutakski just aegade märkimisel - teeme seda ilma arvutita ja naistel reeglina ilusam (arusaadavam) käekiri...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
no eelregamine ju veel käib, ning osalejaid võib tulla ka rohkem.
Võimalik, et tulen ka läbi, rohkem kui ühe bmw või mõne muu autoga, aga momendil veel vara regada.
Võimalik, et tulen ka läbi, rohkem kui ühe bmw või mõne muu autoga, aga momendil veel vara regada.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Nagu selgus siis lähem mu auto keretöödega esmaspäevani, seega vajan küüti.Indrek_M kirjutas:Idee poolest võin abiline olla. Kui saan oma auto sellel nädalal kätte, siis olen oma autoga kohal. Kui ei saa, siis vajan küüti.Tauri kirjutas:mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!
Liigub keegi üritusele Tallinnast/Jürist ning omab autos ühte vaba kohta?
Indrek
Selgus,et olen siiski 100% kohal,kui miski tehniline koll segama ei tule
Ega ei ole jah mõisa peale sõit...aga no ikka tahaks ju teada milleks ise ja auto võimelised on ja kus jooksevad piirid...igaüks vast seda kogenud
Ega ei ole jah mõisa peale sõit...aga no ikka tahaks ju teada milleks ise ja auto võimelised on ja kus jooksevad piirid...igaüks vast seda kogenud
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Kas tänavarehv liiga süldiks ei muutu kuue kiire ringiga. Sõber proovis eelmine aasta cup'i lõpus mõned ringid sõita - kaks esimest ringi olid ok, peale seda hakkas "jäärada". Lisaks saavad pidurid ühe ringiga mitu korda rohkem vatti kui Raplas.Silwer kirjutas:Kiirete ringide arv ühes voorus on 6. Lisaks siis soojendusring ja jahutusring. Voore on vähemalt kaks. Kui ajaliselt jõuame siis teeme kolm vooru. Otsus selle kohta tuleb esimese vooru lõpus.
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Ma võin ka su peale võtta. Eks sa ise otsusta kumb "piinakamber" sulle rohkem meelt mööda on kas Silveri või minu.Indrek_M kirjutas:Nagu selgus siis lähem mu auto keretöödega esmaspäevani, seega vajan küüti.Indrek_M kirjutas:Idee poolest võin abiline olla. Kui saan oma auto sellel nädalal kätte, siis olen oma autoga kohal. Kui ei saa, siis vajan küüti.Tauri kirjutas:mainiks ka, et abikäsi oleks vaja!
Liigub keegi üritusele Tallinnast/Jürist ning omab autos ühte vaba kohta?
Minu nr.: 53 405 725
Ma sõitsin eelmisel aastal peale Cupi lõppu ca 10 kiiret järjest. Ma ei mäleta, et auto käitumises oleks nende ringide jooksul midagi drastiliselt muutunud - tänavarehv ja keskmisest veidi parem esipiduriklots. Muidugi rehvil ja rehvil on vahe, nagu ka piduriosadel.Mihkel(Kops) kirjutas:Kas tänavarehv liiga süldiks ei muutu kuue kiire ringiga. Sõber proovis eelmine aasta cup'i lõpus mõned ringid sõita - kaks esimest ringi olid ok, peale seda hakkas "jäärada". Lisaks saavad pidurid ühe ringiga mitu korda rohkem vatti kui Raplas.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kuna täna ütles teeninduskoja meister kuldsed sönad: "Paistab, et kuumus on meile kõigile liiga teinud ... pean silmas töömehi", siis ei saa ma autot enne järgmist nädalat kätte ja ... eelistaks sinu piinakambritMihkel(Kops) kirjutas:Ma võin ka su peale võtta. Eks sa ise otsusta kumb "piinakamber" sulle rohkem meelt mööda on kas Silveri või minu.
Minu nr.: 53 405 725
Silveri auto korvistmesse minu tagumik ilma siniste puusakontideta viimati sisse ei mahtunud
Indrek
Eks oleneb raja temperatuurist - eelmisel suvel oli ilm Raplas +28C vist ja nii mõnigi sai rehvide välisservadest lahti ... Rapla muidugi on teise iseloomuga rada ka. Lihtsalt hakkas kuumaga rehv lagunema.ruut kirjutas:Ma sõitsin eelmisel aastal peale Cupi lõppu ca 10 kiiret järjest. Ma ei mäleta, et auto käitumises oleks nende ringide jooksul midagi drastiliselt muutunud - tänavarehv ja keskmisest veidi parem esipiduriklots. Muidugi rehvil ja rehvil on vahe, nagu ka piduriosadel.Mihkel(Kops) kirjutas:Kas tänavarehv liiga süldiks ei muutu kuue kiire ringiga. Sõber proovis eelmine aasta cup'i lõpus mõned ringid sõita - kaks esimest ringi olid ok, peale seda hakkas "jäärada". Lisaks saavad pidurid ühe ringiga mitu korda rohkem vatti kui Raplas.
Indrek
Sellega on see asi et kui keegi tunneb poole peal et rehvid ja pidurid on juba kutud siis võib kohe ka rajalt maha sõita ja minna maanteele pidureid jahutama (peale seda kui ajavõtu andurid on autolt eemaldatud). Loeb ju ühe parima ringi aeg mitte kuue ringi aeg kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Stardijärjekord:
1 AndresS; Andres Simuland; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; T või TS; A
2 Valdek; Valdek Eesalu; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; TS; A
3 Janek; Janek Olop; BMW 320D sedaan; 2,0 100kw; TS; A
4 Ruut; Ruut Rätsepp; BMW 320i E30; 2,0 92kW; TS; A
5 Risto Mäesalu; BMW 320D touring; 2,0 110kw; T; A
6 tanele28; Tanel Vann; BMW 316i compact E36; 1,9 77kW; T; A
7 Mihkel(Kops); Mihkel Jakobson; BMW 320i E30; 2,0 95kw; T; A
8 kaarmaster-jaan; Jaan Süld; BMW 320i E30; 2,0 97,5kW; T; A
9 Silwer; Silver; BMW 325i E30; 2,8 175kw; TS; B
10 Ilja Jermakov; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
11 MESHUGGAH; Nikita Tsasovskih; E36 325; 2,5 150kw; T; B
12 Sergei Ignatjev; BMW M5 E39; 4.9 294kW; T; B
13 maxo; Marko Opmann; BMW M3 E36; 3,2 236kW; T; B
14 Aaro; Aaro Tuulik; BMW 318i E30; 2,5 125kw; TS; B
15 Jaanus K; Jaanus Kond; BMW E36 325; 2,8 141kw; TS/T; B
16 Sergei Kulp; BMW 850CSI; 5.4 240kW; TS; B
17 maxx333; Mario Laretei; Bmw 316 E30; 2,7 (95kw); T; B
18 Sergei Ivasik; BMW 323ti E36; 2,5 125kw; T; B
19 Kristina Komarova; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
20 Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S; V
21 raimo_r; Raimo Ruus; BMW M3 E30; 2,3 147kW; S; V
22 Konstantin Vedennikov; BMW M5 E34 3,6; 232kW; S; V
23 JANEK; Janek Gridin; VOLVO S60R; 2,5T 220kW; T; V
1 AndresS; Andres Simuland; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; T või TS; A
2 Valdek; Valdek Eesalu; BMW 318iS E30; 1,8 109kW; TS; A
3 Janek; Janek Olop; BMW 320D sedaan; 2,0 100kw; TS; A
4 Ruut; Ruut Rätsepp; BMW 320i E30; 2,0 92kW; TS; A
5 Risto Mäesalu; BMW 320D touring; 2,0 110kw; T; A
6 tanele28; Tanel Vann; BMW 316i compact E36; 1,9 77kW; T; A
7 Mihkel(Kops); Mihkel Jakobson; BMW 320i E30; 2,0 95kw; T; A
8 kaarmaster-jaan; Jaan Süld; BMW 320i E30; 2,0 97,5kW; T; A
9 Silwer; Silver; BMW 325i E30; 2,8 175kw; TS; B
10 Ilja Jermakov; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
11 MESHUGGAH; Nikita Tsasovskih; E36 325; 2,5 150kw; T; B
12 Sergei Ignatjev; BMW M5 E39; 4.9 294kW; T; B
13 maxo; Marko Opmann; BMW M3 E36; 3,2 236kW; T; B
14 Aaro; Aaro Tuulik; BMW 318i E30; 2,5 125kw; TS; B
15 Jaanus K; Jaanus Kond; BMW E36 325; 2,8 141kw; TS/T; B
16 Sergei Kulp; BMW 850CSI; 5.4 240kW; TS; B
17 maxx333; Mario Laretei; Bmw 316 E30; 2,7 (95kw); T; B
18 Sergei Ivasik; BMW 323ti E36; 2,5 125kw; T; B
19 Kristina Komarova; BMW M3 Compact; 3,2 236kw; T; B
20 Jaan Tatikas; Eiki Lill; BMW M3 E30; 2,3 147kw; S; V
21 raimo_r; Raimo Ruus; BMW M3 E30; 2,3 147kW; S; V
22 Konstantin Vedennikov; BMW M5 E34 3,6; 232kW; S; V
23 JANEK; Janek Gridin; VOLVO S60R; 2,5T 220kW; T; V
Viimati muutis Silwer, 25.09.2011 22:30 47, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence