kuidas selgitada välja viga?
kuidas selgitada välja viga?
auto teeb kiiruse muutudes müra.. suht nagu trollibuss, tegu e36 318ia 92 aastaga. KAS hakkab õhtale minema differ? või tagalaagrid? või käigukast hoopistükis või on kardaanil midagi mäda? ise välistaks rattalaagrid, sest lokse ei tundu autot loksutades olevat ja kurvides see heli ei muutu minuarust. esimene mõte oli, et tagadiffer, saaksin kasutatu ostetud, üks kaasforumlane pakkus mulle, aga ei taha vale jubinat ka osta. kas stendides tuvastatakse ära, misasi sellist mölinat sõidu ajal teeb? heli tuleb ikkagi ütleks, et tagaotsast sõiduajal, kiiruse muutudes muutub ka lärm.. kuskil 110 pealt kaob peaaegu ära.. või siis ma lihtsalt ei kuule. sooviks kiiret abi.
ette tänades
Tõnu
ette tänades
Tõnu
edasi viib 112 Baierni traavlit
:BMW e36 318iA

- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Kui rattalaager läbi oleks siis sõites ühelepoole keerates peaks rohkem undama ja teiselepoole keerataes peaks vaiksem olema või siis üldse ei kostu!differ peaks teatud kiirustejuures minuteada undama(nn sünkroniseeriv heli,nt sõbra mersul oli 90-110km/h vahel differ undas)!Kui käigukast undaks siis just teatud pööretega iga käik undaks ??!
ei rehvimüra pole, ma arvan, sest hakkas suht äkitselt ja ma tükk aega nende papudega sõitnud, teekattest ei paista olenevat.. kurvidest ka mitte, kui gaasi korra järgi lasen, siis nagu muutub korraks.. keegi andis nõu, et prooviks sedasi, et kiirendan 130 peale üles, lasen gaasi lahti, siis kiirendan uuesti üles, lükkan kangi D pealt N peale kui erinevust pole, on laagrid, kui erinevus on, on differ.. vastab tõele?
edasi viib 112 Baierni traavlit
:BMW e36 318iA

- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Ma just paar posti üleval seletasin rattalaagri kohta!ühelepoole sõiduajal keerates undab rohkem ja teiselepoole keerates on vaiksem v puudub üldse!tondiste kirjutas:ei rehvimüra pole, ma arvan, sest hakkas suht äkitselt ja ma tükk aega nende papudega sõitnud, teekattest ei paista olenevat.. kurvidest ka mitte, kui gaasi korra järgi lasen, siis nagu muutub korraks.. keegi andis nõu, et prooviks sedasi, et kiirendan 130 peale üles, lasen gaasi lahti, siis kiirendan uuesti üles, lükkan kangi D pealt N peale kui erinevust pole, on laagrid, kui erinevus on, on differ.. vastab tõele?
aga kui kergelt tagarattad ringi peavad käima kui ükshaaval tungiga üles tõstan? palja käega on raske keerata, rattavõtmega paras keerata :S on see normaalne automaatkasti puhul? on võimalik, et kruusateel sõites said laagrid kruusatolmu vms ja nüüd streigivad? samas väga vaiksel pööramisel mingit raginat kl pole.. aga täitsa ilma hääleta rattad all ringi ei käi.. raskelt käivad ja kahinat ikka teevad.. pole ikka veel aimugi, kas viga siis diffris või **** laagrites, katsusin, mingit märkimisväärset vibra küll vedrudes pole kui ratast keerata.. kui siis midagi õige õige minimaalset
edasi viib 112 Baierni traavlit
:BMW e36 318iA
