Tulede reguleerimine e34?
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
Tulede reguleerimine e34?
Probleem siis selles, et üks tuli näitab kuuse latvasid, aga regullida ei saa, sest see regulaatori jubin pidi peetis olema. 
Milline on lahendus? Kas seda regullimise osa saab / tasub ka eraldi otsida / osta, või tuleks ette uued tuled osta?
Ja üldiselt on mul jäänud mulje, et BMWdel ikka head tuled on, aga minu "proua" silmavaade on ikka üsna tuhm - eriti vihmase ilmaga pimedas. Muilles asi olla võib?
			
			
									
									Milline on lahendus? Kas seda regullimise osa saab / tasub ka eraldi otsida / osta, või tuleks ette uued tuled osta?
Ja üldiselt on mul jäänud mulje, et BMWdel ikka head tuled on, aga minu "proua" silmavaade on ikka üsna tuhm - eriti vihmase ilmaga pimedas. Muilles asi olla võib?
isegi mu ema sõidab BMWga
						a) ristpea kõrgusregulaatori võlli otsas on ümaraks keeratud, see on tavaline. Mina võtsin ta lahti ja saagisin sinna uue lõhiku, seekord - kruvikale.
b) Hella tuli? latern lahti ja seest puhtaks nii reflektor kui lääts. muidugi kui reflektori peal veel midagi alles on! ja seda ei tohi ühegi keemilise asjaga puhastada, kroomikiht on sinna peale ainult aurustatud ja mõne mikromeetri paksune. Boschil peaks metallreflektorid olema, mis tugevamad.
			
			
									
									b) Hella tuli? latern lahti ja seest puhtaks nii reflektor kui lääts. muidugi kui reflektori peal veel midagi alles on! ja seda ei tohi ühegi keemilise asjaga puhastada, kroomikiht on sinna peale ainult aurustatud ja mõne mikromeetri paksune. Boschil peaks metallreflektorid olema, mis tugevamad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
						540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Läätse ja reflektori puhastamise illustratsiooniks üks link:
http://www.e34.de/tips_tricks/scheinwer ... nigung.pdf
On küll saksa keeles, kuid pildid päris korralikud.
Mul endal tuli isegi täiesti uute tulede läätsed üle käia (rasvased näpujäljed olid peal )
 )
Ja Osram SilverStar +50% pirnid ka abiks!
			
			
									
									
						http://www.e34.de/tips_tricks/scheinwer ... nigung.pdf
On küll saksa keeles, kuid pildid päris korralikud.
Mul endal tuli isegi täiesti uute tulede läätsed üle käia (rasvased näpujäljed olid peal
 )
 )Ja Osram SilverStar +50% pirnid ka abiks!
Mul oli ka just nii, et asi nii kinni roostetanud, et kruvi ei käinud sees ringi, vaid kogu see plast jama seal keerles...Nu kirjutas:Mul need regullimis poldid ise käivad ringi küll
aga seal ümber on selline must plastmass asjandus mis peaks
liikuma vastavalt sellele kuidas polti keerata.
Ühel tulel on need katki ja seega kruti palju tahad, tuli ei liigu.
selle peale seadsingi sammud UMi poole ja selgus, et need ei maksnudki teab mis palju ja ostsin uued.
Paigaldades määrisin nad ilusti ära, et rooste ei läheks ja ma usun, et lähima paari aasta jooksul mul tulede reguleerimisega rohkem probleeme ei teki.
See, et su tibuke sulle teed ei näita on täiesti kindlalt see luubitolm...
Ka mina ei näinud ei märke ega politseid 
 
Aga seda pedeeff faili oleks keegi varem ju võinud näidata 
   
 
Mina kilplase poeg, kiskusin autol nina laiali, kuna arvasin, et lihtsam ligi pääseda kui tule koos raamiga eemaldan 
 
Ja ma tegin seda korda kolm järjest sest pargitule pirn otsustas kogu aeg lahkuda sealt pulga otsast ja tule sisse kukkuda 
 
Mina puhastasin tulesid nii:
1. Stange maha eest- see pisike asi tuli kergelt maha 
 
2. See neerude hoidja- selle ära saamine oli juba suurem paaritumine 
 
3. Plastik iluvõre- selle oleks mu õde isegi kätte saanud 
 
4. Tuleraami kruvid lahti - lasin lima vahele ja ootasin...ootsain kaua 
 
5. Luuptuli lahti - need kruvid seal pedeeff failis näidatud
ja siis on juba kõik selge mis edasi saama hakkab mina võtsin kapist siidisalli mille ma jõuludeks sain ja nühkisin sellega särama
  mina võtsin kapist siidisalli mille ma jõuludeks sain ja nühkisin sellega särama  
 
Hea, et ei osanud neid luubikruve sealt otsida ja terve nina laiali kiskusin 
 
Aga samas ega mul seal just megapalju ruumi ei ole, et kruvikaga vehkida 
  
Kõige lõbusam muidugi oli asjaolu, et pargipirnike oli sinna tule sisse kukkunud ja kohe oli sinna pulka uus surutud aga ka see ei põlenud 
 
Juhe oli katki ja mina va Blond märkasin seda alles peale seda kui olin nina 3* lahti kiskunud ja 3* kokku pannud 
 
Varem oli nii, et kui tuled unustasin maha võtta autost lahkudes siis nad jäid ilusti särama...
Aga nüüd kui pargid korda tehtud jäävad ainult nemad põlema, lähituled surevad koos mootoriga
			
			
									
									Ka mina ei näinud ei märke ega politseid
 
 Aga seda pedeeff faili oleks keegi varem ju võinud näidata
 
   
 Mina kilplase poeg, kiskusin autol nina laiali, kuna arvasin, et lihtsam ligi pääseda kui tule koos raamiga eemaldan
 
 Ja ma tegin seda korda kolm järjest sest pargitule pirn otsustas kogu aeg lahkuda sealt pulga otsast ja tule sisse kukkuda
 
 Mina puhastasin tulesid nii:
1. Stange maha eest- see pisike asi tuli kergelt maha
 
 2. See neerude hoidja- selle ära saamine oli juba suurem paaritumine
 
 3. Plastik iluvõre- selle oleks mu õde isegi kätte saanud
 
 4. Tuleraami kruvid lahti - lasin lima vahele ja ootasin...ootsain kaua
 
 5. Luuptuli lahti - need kruvid seal pedeeff failis näidatud
ja siis on juba kõik selge mis edasi saama hakkab
 mina võtsin kapist siidisalli mille ma jõuludeks sain ja nühkisin sellega särama
  mina võtsin kapist siidisalli mille ma jõuludeks sain ja nühkisin sellega särama  
 Hea, et ei osanud neid luubikruve sealt otsida ja terve nina laiali kiskusin
 
 Aga samas ega mul seal just megapalju ruumi ei ole, et kruvikaga vehkida
 
  
Kõige lõbusam muidugi oli asjaolu, et pargipirnike oli sinna tule sisse kukkunud ja kohe oli sinna pulka uus surutud aga ka see ei põlenud
 
 Juhe oli katki ja mina va Blond märkasin seda alles peale seda kui olin nina 3* lahti kiskunud ja 3* kokku pannud
 
 Varem oli nii, et kui tuled unustasin maha võtta autost lahkudes siis nad jäid ilusti särama...
Aga nüüd kui pargid korda tehtud jäävad ainult nemad põlema, lähituled surevad koos mootoriga

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
						leidsin üles ka arve...serxx kirjutas:Neid kruvisid on eraldi saada jah.
Ei pea ostma komplekti, võid võtta ainult vajamineva.
kruvi küljes on ka need plastmass junnid, mis kinnituvad tule ja raami külge.
lühemad maksid natuke alla 50 krooni, 40midagi...
ja pikad, need mida saab kapoti alt keerata natuke üle 50, 50 midagi...
lähitulede jaoks vajalikud kaks pikka ja kaks lühikest maksid siis kokku 227 krooni UM-is
ja täpsustuseks, et kruvi küljes on siiski ainult see plast junn, mille sisse ta keermega läheb.
seda poolt, kuhu muna läheb ei ole, kuid sellega ei juhtu ka mitte midagi.
Seal pee-dee-effiski soovitatakse reflektor lihtsalt tagantpoolt lahti keerata (3 kruvi nats vabastada ja pöörata), mitte kogu kupatust eest ära lammutada. Aga V8 puhul ei saa vasakul pool sinna ühegi kruvikaga ligi, sest piduri peasilinder ja -võim istuvad seal tihedalt taga.
			
			
									
									Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
						540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
R6 530i ega seal tuleb ka üht teist ära loopida  
 
Minu riistal lendas kohe allatuult: klaasipesuvedeliku paak ja signa. valjukõvendi;P
siis sain ligi aga blond nagu ma olen teen asju ikka tagurpidises järjekorras 
 
Ma olin juba otsa hambutuks lõhkunud ja kokku pannud, peale seda alles vaatasin, et oi saab ka nii 
 
Kahju, et pildimasinat ei olnud, oleks saanud head pildid...
Auto oli paar nädalat minu käes olnud ja juba nina laiali 
 
eelmine omanik oleks kreebsu saanud 
  
Sry OT
			
			
									
									 
 Minu riistal lendas kohe allatuult: klaasipesuvedeliku paak ja signa. valjukõvendi;P
siis sain ligi aga blond nagu ma olen teen asju ikka tagurpidises järjekorras
 
 Ma olin juba otsa hambutuks lõhkunud ja kokku pannud, peale seda alles vaatasin, et oi saab ka nii
 
 Kahju, et pildimasinat ei olnud, oleks saanud head pildid...
Auto oli paar nädalat minu käes olnud ja juba nina laiali
 
 eelmine omanik oleks kreebsu saanud
 
  
Sry OT

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
						Kuna endal ka v8, siis ei hakanudki seestpoolt üritama. Aga esialgu olin optimistlik, et saab ilma stange mahavõtmiseta hakkama, sest neerude raam peab ära tulema mingeid plastikclipse pika (~25cm) ja peenikese kruvikaga kapoti tagant tulede juurest läbi aukude vajutades. 
Pärast tundidepikkust üritamist avastasin, et neerude raam oli altpoolt eelmise omaniku poolt plekikruvidega kinni keeratud (ilmselt oli jõuga lahti kistud ja need plastikclipsid ära lõhutud) ja nendele kruvidele pääses ligi ikka ainult stanget maha võttes...
			
			
									
									
						Pärast tundidepikkust üritamist avastasin, et neerude raam oli altpoolt eelmise omaniku poolt plekikruvidega kinni keeratud (ilmselt oli jõuga lahti kistud ja need plastikclipsid ära lõhutud) ja nendele kruvidele pääses ligi ikka ainult stanget maha võttes...

Kui sa keerad lahti need kolm kruvi mis on punasega ära märgitud sellel lingil http://www.e34.de/tips_tricks/scheinwer ... nigung.pdf
teisel lehel.
Siis peaks tulema välja ainult tule südamik e.luubiosa aga tule asend peaks jääma samaks
			
			
									
									teisel lehel.
Siis peaks tulema välja ainult tule südamik e.luubiosa aga tule asend peaks jääma samaks

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
						 
				


