e34 524td tahhokas ei tööta enam
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
e34 524td tahhokas ei tööta enam
OKei tahhokas vahelduva eduga on saba andnud, vahepeal töötas siis miski pooltundi ei töötanud ja siis hakkas jälle tööle, nüüd täiesti vaikus majas, miski reedel kiskusin laiali ja vaatasin,te juhe polnud korralikult ühendatud, lükkasin selle korralikult pessa tagasi ja klambri kah ning voilaa töötas kuni siis laupäeva õhtuni. Spidoplokki ei taha ära vahetada sest läbisõiton mul äge ees hetkel . Olen kuskilt kuulnud miskitest "akudest" et kui need välja vahetada siis peaks asi uuesti toimima hakkama? Oskab keegi miskit pakkuda?
E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kui, siis ainult väga ürgsel Low-kombil. Kõik redesign-kellad on ilma akudeta!lauri91 kirjutas:On ikka küll. Kuskil spidobloki küljes nad on Selleks vaja see pulkadeks võtta.vaikeboa kirjutas:E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
Aga 524td võib piisavalt ürgne olla küll
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ei tea küll mis aastal teema algataja masin tehasest välja vuras,kuid minu "ürgsel" 524td aastast 1991 Low-kombil küll akusid armatuuris ei ole.Kui aga tahad vahetada kellade plokist tahhokat siis mul täitsa olemas.priitv8 kirjutas:Kui, siis ainult väga ürgsel Low-kombil. Kõik redesign-kellad on ilma akudeta!lauri91 kirjutas:On ikka küll. Kuskil spidobloki küljes nad on Selleks vaja see pulkadeks võtta.vaikeboa kirjutas:E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
Aga 524td võib piisavalt ürgne olla küll
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Just kui lugesin aga aastat ega muud küll välja ei lugenud,aga see selleks.toivoku kirjutas:mul 89 aasta masin kui keegi viitsis teemat lugeda ja ainuke lisa on konditsioneer akand vändaga jne . Et siis milles kala võib olla ja kas saab juurde pookida inult tahhoka vms, täna avastasin ka sealt tahhoka tagant miskise kiibi mis oli väääga kuum.
Mul sama,ainuke lisa oli kont kuid nüüdseks juba ka el.aknad.Kui kellad lahti kisud siis saab näidikuid kõike eraldi vahetada.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Võimalik, ma enda oma pole lammutanud, kuid tuttav nokitses selle kallal...oli ka 524.priitv8 kirjutas:Kui, siis ainult väga ürgsel Low-kombil. Kõik redesign-kellad on ilma akudeta!lauri91 kirjutas:On ikka küll. Kuskil spidobloki küljes nad on Selleks vaja see pulkadeks võtta.vaikeboa kirjutas:E34-l pole armatuuris mingit akut.Vähemalt minu omal küll mitte.Armatuuri taga on kiip ja see võib olla otsad andnud.
Aga 524td võib piisavalt ürgne olla küll
http://home.comcast.net/~fongman1/repai ... epair.html ehk on probleem kuivanud elektrolüütides? Autodel on iga juba selline, et varsti võiks seda tüüpi vigasid oodata.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT