Küsimus mootori erksuse kohta. 90.a 525 e34
Küsimus mootori erksuse kohta. 90.a 525 e34
Tere. Oman 90.a 525 e34-ja Küsimus siis järgmine. Minu teada bmw mootod muutub erksaks kuskil 3500 pöörde peal.
Aga minu masinal alles 4500.Enne seda uimane nagu tigu.
Millest see võib tulla?
Mootor iseenesest käib ilusti ja slindrites surve aste kaa ilusti 14.bar
Teine küsimus veel palju võib maksta samale isendile siduri surve laager ja ketas.
Vabandan et 2 küsimust samas kohas.
Aga minu masinal alles 4500.Enne seda uimane nagu tigu.
Millest see võib tulla?
Mootor iseenesest käib ilusti ja slindrites surve aste kaa ilusti 14.bar
Teine küsimus veel palju võib maksta samale isendile siduri surve laager ja ketas.
Vabandan et 2 küsimust samas kohas.
Minumeelest e34 kerega 5 seeria bmw'd hakkavadki alles elama kusagil 4000rpm juures
Ise oman ka 1989 e34 525 bmw'd ja sellel hakkab ka minek kusagil 4100 rpm juures. Kuigi ise pole tallaja siis minumeelest bmw'd ei pea üldse nii piinama kuigi vahest on hea kui bmw hakkab alles minekut tegema kõrgematel pööretel kuna palju autod hakkavad siis ära koolama aga bmw on alles kõik parim ees 


- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
hehsild kirjutas:Asi ei ole mitte mootori piimamises.Vaid kujuta nüüd ette et sõidad maanteel mingi 90km/h ja tahad ees olevast autost kiirelt mööduda. muutoril kilovatte nii et tapab aga sina pead panema selleks 3 või 4 käigu. kuidagi naeruvaaäne. Siis võin sama hästi 1.6 vectra osta.


Ega kui minagi mööda sõitu teen siis teen kickdowni(mul automaat),siis lükkab ka sisse 90km/h juures 3nda ja teeb kohe väga kiire mööda sõidu!
Kas 5.nda käiguga 100 sõites on pöörded 3000 peal?randos kirjutas:Nuh ei tea, mina küll enda 525-ga käiku ei pea möödasõidul vahetama. Sajaga kulgedes natuke lisaks vajutades saab edukalt ja nobedalt möödasõitu sooritada. 100km/h sõites on pöörded umbes 3000 juures ja piisab täisesti, et 5. käik möödasõiduks vajaliku koguse kiirendaks.

Ei oska öelda mis numbritega ülekanne mul on,aga minul küll 100 sõites pöörded nii kõrged pole. minul kuskil 2100-2200 pööret. 3000 pöörde juures on mu kiirus 130km/h. Kujutage nüüd ise seda nalja ette, et sõidad kuskil 2100 pööret ja hakkad mööda minekut tegema. Auto hakkab elu näitama 4500 pöörde juures.Nu mida asja ma sellest bensiinist siis valan sinna paaki nii sama kui suur mootor ja edasi ei lähe.
Kuidas katalisaatorit kontrollida.
Kuidas katalisaatorit kontrollida.
Proovi nõrgema mootori autoga 2100 pöörde juures möödaõitu teha, siis näed, et ikka mootoritel on vahe sees, sest nõrgema mootoriga ei saagi 5 käiguga möödasõitu teha(ainult siis kui hakkad kaugelt hoogu võtma). 2,5 peaks ikka sikutama küll autot(minul on igatahes nii, et kui sabas teha möödasõitu 90km/h liikuvast bussist, siis 5 käiguga olles on bussininaga kohati olles natuke umbes 125 sees juhul kui täisgaasiga möödasõitu teha).sild kirjutas:Ei oska öelda mis numbritega ülekanne mul on,aga minul küll 100 sõites pöörded nii kõrged pole. minul kuskil 2100-2200 pööret. 3000 pöörde juures on mu kiirus 130km/h. Kujutage nüüd ise seda nalja ette, et sõidad kuskil 2100 pööret ja hakkad mööda minekut tegema. Auto hakkab elu näitama 4500 pöörde juures.Nu mida asja ma sellest bensiinist siis valan sinna paaki nii sama kui suur mootor ja edasi ei lähe.
Kuidas katalisaatorit kontrollida.
Mina ei tea kahjuks ühtegi autot, millel on madalatel pööretel sama minek nagu 4500 pöörde juuresAuto hakkab elu näitama 4500 pöörde juures

Kui hakkad juba bensiini vaatama, siis soovitan teise automargi valida, sest vajutades on kõik bmw'd väga janulised:DNu mida asja ma sellest bensiinist siis valan sinna paaki nii sama kui suur mootor ja edasi ei lähe.
Käige lihtsam variant: käi diagnostikas ära

- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Käi diagnostikas. Mul endal sama teema, mulle väideti alguses et lisaõhk ja kat umbes. Katid läksid minema, suure õhulõdviku vahetasin ka ära.
Teist korda käisin, siis öeldi et õhulugeja vigane.
Nüüd pean uuesti õhulugeja ära vahetama.
Möödasõitu tahad ohtutult teha siis raudnael 3. käiguga hetkel.
Vahetame õhulugeja ära ja siis vaatame uuesti edasi
Teist korda käisin, siis öeldi et õhulugeja vigane.
Nüüd pean uuesti õhulugeja ära vahetama.
Möödasõitu tahad ohtutult teha siis raudnael 3. käiguga hetkel.
Vahetame õhulugeja ära ja siis vaatame uuesti edasi

Mõõtsin hommikul täpselt üle, tulemuseks siiski 100km/h juures 2600 pööret, 3000 andis kiiruseks 115km/h.randos kirjutas:...100km/h sõites on pöörded umbes 3000 juures...
Aga tulemuse parandamiskes soovitan sul üle vaadata kõik õhuvooliku, et ei oleks pragusid ega mingeid mõranenud kohti. Kindlasti vaata üle õhulugeja lõdvik.
Aga kiireim tee lahenduseni diagnostika! (minu autol see ei kehtinud)