AC Mile 2008 - 16. August, Haapsalu lennuväli
- indro
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 31.01.2003 02:34 14
- Peamine sõiduk: Audi
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
AC Mile 2008 - 16. August, Haapsalu lennuväli
Aeg on käes, registreerimine võistlusele AC Mile 2008 on avatud, kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.mile.audiclub.ee/
Käesoleval aastal selgitatakse esmakordselt kolme lõppkiirusvõistluse tulemuste põhjal välja Eesti kiireimad tänavaautod.
1. etapp - One Mile Challenge, 08.06.2008
2. etapp - Speedest 1000 EUR race, 19.07.2008
3. etapp - AC Mile, 16.08.2008
Igal etapil saavad klasside 8 paremat punkte süsteemis 10-8-6-5-4-3-2-1. Kokkuvõttes igas klassis kolme enim punkte saanud võistlejat autasustatakse hooaja lõpus diplomi ja karikaga ning võimaluse korral ka auhindadega sponsoritelt. Võrdse punktisumma korral lähtutakse parimate kohtade arvust, st. kellel on rohkem esimesi, teisi jne. kohti.
Käesoleval aastal selgitatakse esmakordselt kolme lõppkiirusvõistluse tulemuste põhjal välja Eesti kiireimad tänavaautod.
1. etapp - One Mile Challenge, 08.06.2008
2. etapp - Speedest 1000 EUR race, 19.07.2008
3. etapp - AC Mile, 16.08.2008
Igal etapil saavad klasside 8 paremat punkte süsteemis 10-8-6-5-4-3-2-1. Kokkuvõttes igas klassis kolme enim punkte saanud võistlejat autasustatakse hooaja lõpus diplomi ja karikaga ning võimaluse korral ka auhindadega sponsoritelt. Võrdse punktisumma korral lähtutakse parimate kohtade arvust, st. kellel on rohkem esimesi, teisi jne. kohti.
- indro
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 31.01.2003 02:34 14
- Peamine sõiduk: Audi
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Top Speed Cupi punktiseis on hetkel järgmine.
A - KLASS
1. Andrei Shabalin - 20
2. Grigori Astanovski - 14
3. Stanislav Borosko - 10
4. Mihkel Tomingas - 6
5. Imre Paadik - 5
6. Taavi Toomara - 5
7. Raivo Ridala - 4
8. Valters Sulcs - 4
B - KLASS
1. Henri Puhmas - 18
2. Reiko Rosenthal - 12
3. Tarmo Sild - 10
4. Heikki Timonen - 8
5. Janis Jegers - 5
6. Andre Raud - 5
7. Ants Ainson - 4
8. Toomas Tammsalu - 4
C - KLASS
1. Roul Liidemann - 16
2. Levo Laumets - 16
3. Maksim Zolotajov - 10
4. Jussi Kautto - 6
5. Virgo Rikk - 5
6. Jane Melts - 5
7. Renata Jevstafjeva - 4
8. Markel Voit - 4
A - KLASS
1. Andrei Shabalin - 20
2. Grigori Astanovski - 14
3. Stanislav Borosko - 10
4. Mihkel Tomingas - 6
5. Imre Paadik - 5
6. Taavi Toomara - 5
7. Raivo Ridala - 4
8. Valters Sulcs - 4
B - KLASS
1. Henri Puhmas - 18
2. Reiko Rosenthal - 12
3. Tarmo Sild - 10
4. Heikki Timonen - 8
5. Janis Jegers - 5
6. Andre Raud - 5
7. Ants Ainson - 4
8. Toomas Tammsalu - 4
C - KLASS
1. Roul Liidemann - 16
2. Levo Laumets - 16
3. Maksim Zolotajov - 10
4. Jussi Kautto - 6
5. Virgo Rikk - 5
6. Jane Melts - 5
7. Renata Jevstafjeva - 4
8. Markel Voit - 4
Ma käpp kui väga ei saja. 225 rehvi vast 205 vastu vahetama lihtsalt sõidu ajaks ei hakka. Üritan siin Cartestis oma väände ja võimsuse graafikut dyno omaga sarnaseks saada, et oleks teada mis pöörete peal optimaalne 5dale käigule vahetada. Hetkel annab sellise numbri nagu 5740rpm, seda siis 206 km/h juures.
see haige teema jah 
krt.. enda arust siin ostad bmw ja tolle kere kõige suurema võimaliku mootoriga.. ja siis lähed mingi AUDI (-pole auto) klubi võistlusele ja seal pole isegi mitte ettur,vaid vilt selle all
nutune...aaaaga.. vähemalt hoiame kokku ja saboteerime neid 500+ hp pille,eks
suhkrud ja värgid kaasa

krt.. enda arust siin ostad bmw ja tolle kere kõige suurema võimaliku mootoriga.. ja siis lähed mingi AUDI (-pole auto) klubi võistlusele ja seal pole isegi mitte ettur,vaid vilt selle all

nutune...aaaaga.. vähemalt hoiame kokku ja saboteerime neid 500+ hp pille,eks

suhkrud ja värgid kaasa

e39 540i + zaz 968M
Tegin praeguse seisuga väikse listi ja see et 4,4 mootor C klassi peksupoiss on, ei peaks kellelegi üllatusena tulema 
750+hj
600 hj
235+hj 519
516 hj
516 hj
500+hj
485 hj
450 hj
404 hj
350 hj
333 hj (parim 286 tagarattast)
311 hj
286 hj
280 hj
265 hj
261 hj
Usun paljud listis toodud madalama otsa turbopillid on mingi võrra rohkemate hobustega kui kirja pandud (chip, väljalase, filtrid jne pole kindlasti stock). Aga selline on elu ja ega isegi tavalise M5ga poleks ka siin palju laiata midagi
Ok mis ma ikka jahun, ära õlivarrast kaema, head ilma lootma ja rehve pumpama 

750+hj
600 hj
235+hj 519
516 hj
516 hj
500+hj
485 hj
450 hj
404 hj
350 hj
333 hj (parim 286 tagarattast)
311 hj
286 hj
280 hj
265 hj
261 hj
Usun paljud listis toodud madalama otsa turbopillid on mingi võrra rohkemate hobustega kui kirja pandud (chip, väljalase, filtrid jne pole kindlasti stock). Aga selline on elu ja ega isegi tavalise M5ga poleks ka siin palju laiata midagi


M5 oli ikka E34 puhul kas 3,6 või 3,8 R6 ja E39 puhul 5l V8. Sa mõtled ilmselt E34 540i -d. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_BMW_engines
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
3600cmŗ ja 3800cmŗ on ju vähem kui 4000cmŗ ehk siis B klass.Minu andmetel vanemad M5-d peaks olema ilma turbotaAlfonze kirjutas:M5 oli ikka E34 puhul kas 3,6 või 3,8 R6 ja E39 puhul 5l V8. Sa mõtled ilmselt E34 540i -d.

Ja ka E34 540 peaks olema B klass veel,kuigi sellisega medalikohale küll enam ei pressi,M5-ga oleks ehk lootust veel

E39 540-ga on jah jama,et C klass ja viimased arvatavasti.
E70 4.8i /// E93 335i
ilm.ee Haapsalu prognoos, mis täna hommikul avaldati just eriti lubav pole. Samas võimalus olemas, et millalgi peale lõunat vihmasadude vahel saab korraks rajal uisutamas ära käia.
Edit: vaatan tagaveolisi autosi minust nõrgemaid C klassis praktiliselt pole ja ilm on selgelt nelivedu soosiv. Pole väga imestada kui päeva lõpus A8st'ki nõrgem kiirus tuleb
Edit: vaatan tagaveolisi autosi minust nõrgemaid C klassis praktiliselt pole ja ilm on selgelt nelivedu soosiv. Pole väga imestada kui päeva lõpus A8st'ki nõrgem kiirus tuleb

siis tuleb vist lõppkiirusvõistluse asemel pikk driftimine.. vähemalt saab lõbus olema 
mis veel head seal on.. kui rada märg,siis vihmarehvidel kindlasti parem tulemus..samas on veel see ülieht,et saju korral pole näiteks 500+hp suurt midagi peale hakata
endalgi tõmbab ju näiteks 3nda pealt 4ndat lülitades papu ringi 6000rpm pealt..mis veel mingitest haigetest 8 liitrisest turbokompressornitrotwinwebbwercam V24st rääkida 
aga noh.. loodame siiski,et mereäärne koht - tuul puhub ehk suurema saju kuskile jõgeva jõgedesse ja bmw klubi saab kõik at least 300km/h tulemused (A)

mis veel head seal on.. kui rada märg,siis vihmarehvidel kindlasti parem tulemus..samas on veel see ülieht,et saju korral pole näiteks 500+hp suurt midagi peale hakata


aga noh.. loodame siiski,et mereäärne koht - tuul puhub ehk suurema saju kuskile jõgeva jõgedesse ja bmw klubi saab kõik at least 300km/h tulemused (A)
e39 540i + zaz 968M