E39 ei käivitu hästi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

murka390 kirjutas:No kui tihti juhtub, et uus pump ka kohe rikkis on ? :S
hmm krt see jäi 3 silmavahele, et sul uus pump.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre731 »

No kui tihti juhtub, et uus pump ka kohe rikkis on ?[/u][/i]
Pump sul paagis häält teeb?

Juhul kui ei siis pumba juhtimine vigane, eeldusel, et uus pump on ikka UUS mitte vähekasutatud "uus"??

Pumbale vool jõuab kohale (ja mass)... kaitsmed f17 ja f54, relee vigane, juhtimine läbi dde??
Kasutaja avatar
murka390
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 27.07.2008 23:49 33
Asukoht: Tartu, Rakvere

Postitus Postitas murka390 »

Teeb häält ikka teine.
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

BMW 525tds 11.98 automaat.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre731 »

Varjatud menüü alt kütusekoguseid kummasgi paagis eraldi oled vaadand kui kokku alla 15 l kütet on?
Kasutaja avatar
murka390
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 27.07.2008 23:49 33
Asukoht: Tartu, Rakvere

Postitus Postitas murka390 »

Vot alla 15liitri ei ole proovinud (selle jaoks peaks vist juba kütust välja imema paagist, kuna auto ei sõida nii kaua :D ), aga hetkel näitab 12,8 ja 19,3liitrit vastavalt.

mingid veateated ka C781002, D781002, 1184000, F484000, BE88000

kuidas see kütus peaks paakide vahele jagunema siis?

edit: täna sai veidi linnas sõidetud ja kütust nüüd 10,0 ja 19,5liitrit vastavalt.
Et ta põhimõtteliselt peaks hoidma ühtlast taset (~20l)pumbapaagis ja kui teisest otsa saab, võtab alles sealt edasi?
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

BMW 525tds 11.98 automaat.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre731 »

Et ta põhimõtteliselt peaks hoidma ühtlast taset (~20l)pumbapaagis ja kui teisest otsa saab, võtab alles sealt edasi?
Põhimõtteliselt on õige, päris täpset loogikat sellel süsteemil ei tea aga pumbapaagis EI TOHI kütus kindlasti otsa saada>> olukorda vasak/parem 15/0 või 13/2 ei tohiks kindlasti tekkida.

Tasemeandurid on muidu õieti paagis, kui näidikute järgi 20 liitrile lisada bensiinijaamas täispaak siis palju kütet paaki mahub?
Kasutaja avatar
murka390
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 27.07.2008 23:49 33
Asukoht: Tartu, Rakvere

Postitus Postitas murka390 »

Mille viga see siis on, kui pumbapaak enne tühjaks jääb?

edit:
Ja kust need mullid süsteemi tulevad? :/

TEOORIA - andur valesti, pump arvab, et paagis rohkem kütust kui tegelt on ja pumpab seda teise ümber.... kuni sealt üldse kõik väljas ja võtabki õhu vahele.
See siis tähendaks, et andur jääb kuskile kõrgemale kinni.

Peaks selle pumba üle vaatama uuesti.


-------------------------------

Nonii... 0,5 ja 18,3 liitrit paakides ning suri sõidu ajal lihtsalt välja. Läks küll õnneks käima tagasi, kui pikalt käiata ja pedaali all hoida, aga mingi viga ikkagi sees veel, et võtab kuskilt nüüd õhku vahele. Homme lammutan laiali, vaatan, mis seal paagis õige toimub.

Seal varjatud menüüs see 'oeltemp' nr.16 all näitab enamasti -6C ja korraks vilgub 22C peal, kas see on normaalne? Külmalt seistes on -48C
Never argue with an idiot, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

BMW 525tds 11.98 automaat.
Vasta