pöörded kõiguvad???? 318i e36 1992; Kas lambda???
pöörded kõiguvad???? 318i e36 1992; Kas lambda???
Tere
Selline mure tekkis nüüd ükspäev, et pöörded hakkasid tühikäigul hüppama. Vahel on amplituud isegi 600-1500. Kui üks väike vaakumtoru lahti tõmmata, siis pöörded normaliseeruvad kuskile 900 ringi(nagu kõik oleks korras). Seeväike voolik siis imeb sel hetkel lisaõhku, kui ma selle lahti tõmban. Mootoriks siis m40 1,8 83kw. See seier mis näitab hetkelist küttekulu sajale näitab ka seda, et kütet kulub tavalisest rohkem.
Lugesin siit foorumist lambda anduri kohta, kõik sümptomid nagu klapivad, kuid mind häirib natuke see vaakumvooliku värk. Ja siis kui vajutada see lõdvik, mis tuleb klapikambri kaanest kinni, siis ka pöörded nagu ühtlustusid. Samas on kuulda ka vaikset sisinat mootori juures, et äkki saab lisaõhku, või laseb kuskilt läbi?? Ei leidnud selle sisina põhjust. S.t lõdvikud nagu olid korras.
Ah jaa, kustkohast ma selle lambda anduri leian, kas see on see sama pistik sumbutaja toru küljes, mida ma ükskord kanalis olles märkasin?
Ja kas viga võiks olla selles lambda anduris, kui see on vähem kui aasta tagasi vahetatud?
Selline mure tekkis nüüd ükspäev, et pöörded hakkasid tühikäigul hüppama. Vahel on amplituud isegi 600-1500. Kui üks väike vaakumtoru lahti tõmmata, siis pöörded normaliseeruvad kuskile 900 ringi(nagu kõik oleks korras). Seeväike voolik siis imeb sel hetkel lisaõhku, kui ma selle lahti tõmban. Mootoriks siis m40 1,8 83kw. See seier mis näitab hetkelist küttekulu sajale näitab ka seda, et kütet kulub tavalisest rohkem.
Lugesin siit foorumist lambda anduri kohta, kõik sümptomid nagu klapivad, kuid mind häirib natuke see vaakumvooliku värk. Ja siis kui vajutada see lõdvik, mis tuleb klapikambri kaanest kinni, siis ka pöörded nagu ühtlustusid. Samas on kuulda ka vaikset sisinat mootori juures, et äkki saab lisaõhku, või laseb kuskilt läbi?? Ei leidnud selle sisina põhjust. S.t lõdvikud nagu olid korras.
Ah jaa, kustkohast ma selle lambda anduri leian, kas see on see sama pistik sumbutaja toru küljes, mida ma ükskord kanalis olles märkasin?
Ja kas viga võiks olla selles lambda anduris, kui see on vähem kui aasta tagasi vahetatud?
Hmmh, mul sama probleem, alguses mõtlesin ka, et lamda, auto pöörded hüppasid tühikäigul nii palju, et kuskil 1000 ja väljasuremise vahel. Vahetasin lamda ära aga ikka ei midagist, sama jama, keerasin gaasitrossi peale nats on parem nüüd, aga mul suri auto ikka konkreetselt kurvides lausa välja kui käik oli väljas ja gaas maas.
Anyway, nii kui aega leian ronin diagnossi sest tunne on selline, et kas mingi andur õhtal või paneb aju segast.
Anyway, nii kui aega leian ronin diagnossi sest tunne on selline, et kas mingi andur õhtal või paneb aju segast.
Kusjuures ma sõitsin kaks kuud lamda lahti ühendatuna 316 võttis keskmiselt 10 l sajale, nüüd uus lamda külge kruvitud ja võtab kuskil 11 l sajale, kuigi minek oleks nagu kõvasti paremaks läinud, aga ikkagi, raip no niipalju ei tohiks võtta, arvestades, et sõidan 60 prossa läbisõidust maanteel. Ühesõnaga hui see lamda
Samas ma üldiselt arvan teadvat ka mis masinal viga on, see on see neetud 2 korda maha põlenud aju juhtmestik, mis ajule vist matsu ära pani.

Samas ma üldiselt arvan teadvat ka mis masinal viga on, see on see neetud 2 korda maha põlenud aju juhtmestik, mis ajule vist matsu ära pani.
Ma ei ole päris kindel, et lambda viga. Seepärast, et lambda on vähem kui aasta tagasi vahetatud. Ise arvasin, et mootor saab kuskilt lisaõhku, või siis ei saa piisavalt, sest kui vaakumvoolik lahti ühendada, siis ju töötab normaalselt. Aga ei tahaks seda voolikut sõidu ajaks niisama rippuma jätta.Cado kirjutas:kui lamda viga siis ühenda lambda pistik ajutiselt lahti .Mootor jääb keskmiste parameetrite järgi tööle ja ei kõiguta enam tühi käiku aga see vist hirmus plaju arutatud teema nii ,et otsing abiks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Minul oli samasugune mure. Pöörded käisid samuti 600 ja 1300 vahel ning ei osanud midagi peale hakata.Mäx kirjutas:Ei oska oma murega kellegi poole pöörduda ka. Äkki keegi soovitab kuhu minna või mida teha.
Kust aga abi sain, oli Patrik.
Probleemist sai jagu kiiresti ja korralikult.
patrik kirjutas:teostan elektritöid, alarmid, immod, muusika. metallitööd, laser ja vesilõikus, treitööd. ka muud spetstööd.
tel 5028520
See aku taha ajusse minav juhtmepunt suutis end selle ääre karbi ääre vastu kus see aju sees on ära hõõruda ja tõmbas mingi suurema vooluga juhtme lühisessse, mis omakorda suutis endaga kokku sulatada teised juhtmed, ühesõnaga põles see punt üsna korralikult maha, no tõmbasin siis slepis elektrivendade juurde, need lappisid asja kokku jälle, sain peale seda 10 kilti sõidetud kui jälle, suraki auto seisma jäi, vedasin tagasi, tuli välja, et remondimeeste lohakus tõttu oli täpselt samas kohas jälle üks juhe vastu keret lühises, no see tehti ka korda ja sisi pandi sinna paks kaablitoru peale, et vähemalt sellekoha pealt enam ei lühistaks.truumu kirjutas:mis juhtus siis, et kärssama läks?userxxx kirjutas:Samas ma üldiselt arvan teadvat ka mis masinal viga on, see on see neetud 2 korda maha põlenud aju juhtmestik, mis ajule vist matsu ära pani.
Aga üldiselt peale seda jama auto enam ÕIETI ei tööta... nii, et ma katsun millalgi aega leida ja vast sinuga kokku leppida, et vaataks keegi tergem selle asja üle.
loogikaga ei lähe kokku...Cado kirjutas:selles ongi asja iva ,et kui kõik voolikud küljes pöörded kõiguvad ja on lambda viga siis lambda lahti ühendades enam ei kõigu kui ikka kõiguvad siis järeliuklt millegi muu viga.
kui lambda peetis, mootor hädarezhiimis, pöörded kõiguvad...
kui lahti ühendada lambda pistik ja midagi ei muutu, ei näita see absoluutselt mitte midagi, kuna aju niigi ei arvesta lambdaga
ja lambda võib olla mitut moodi rikkis:
1. ei reageeri segu muutumisele pinge impulsijuhtmel const.0,45V(ajust tulev pinge)
2. on lühises massiga pinge 0,0V
3. on lühises soojendusahela toitega pinge kuni 12V
4. ei tööta eelsoojendus(katkestus)
pistiku lahtiühendamine aitab ainult siis, kui pinge kõrgem (p.3)
P.S. see värk puudutab mitte-Siemens lambdasid, Siemensil asi keerulisem ja pinged teised...