salongi ventikas
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 24.11.2002 22:24 18
- Asukoht: BMW 518-i 86.a Pärnu (uue nimega margus jne.)
salongi ventikas
Mul on 518i 86a.BMW. Iga kord, kui salongi ventika sisse lülitan, 1 kiirusele hakkab see hirmsa häälega kigisema, 2 kiirusel kigiseb siis kui gaasi annab ja 3 kiirusel on normaalne hääl.
Vaatasin salongist, et ega sealt sinna juurde ei pääse ja ka kapoti alt on probleeme sinna juurdepääsemisega, sest see ventikas asub täpselt salongi ja mootori vahel ja seal on mingi kate ees, nii, et juurde sealt ei pääse eriti. Äkki oskab keegi head nõu anda:o
Vaatasin salongist, et ega sealt sinna juurde ei pääse ja ka kapoti alt on probleeme sinna juurdepääsemisega, sest see ventikas asub täpselt salongi ja mootori vahel ja seal on mingi kate ees, nii, et juurde sealt ei pääse eriti. Äkki oskab keegi head nõu anda:o
eile oli just uhe sellisega tegemist tavaline on harjade kuluvus, (on ka endal ette tulnud) ja ka kollektor aga kollektori lihvimisega tasub olla ettevaatlik sest nad kipuvad olema suht ohukese kattega harjad on poes kuskil 200 eek aga kui kollektorist enam midagi vötta pole tasuks uuele mootorile möelda
Pisut vananenud aga siiski aktuaalne!!!Lihtne soovitus minu poolt. Juhul kui tahad odavalt läbi ajada talita järgmiselt: eemalda kate,mis asub ventilaatori ruumi ees ( see ei ole küll keeruline nagu sa väitsid,paar polti vaja ainult lahti keerata), seejärel vabasta ventika mootor klambrist,mis seda keskelt kinni hoiab, (ära sealt välja võta kuna tagasisaamisega võib tekkida raskusi), siis keera ventika mootorit(korpust) 90 kraadi sellises suunas nagu juhtmed lubavad(täpselt ei mäleta kumba pidi aga kuna juhtmed on nii lühikesed siis nad lubavad ainult ühte pidi seda teha), lisaks võib ventika puksidele tilga õli ka vahele lasta(rangelt soovitav), kinnita uuesti klambrid ning korras.Asi nimelt selles, et puksid on kulunud sõidusuunas ovaalseks(inertsijõust tulenevalt) ning vastavalt pidurdades ja kiirendades liigub võll edasi või tagasi kulunud piirkonnas.90 kraadisel keeramisel see edasi tagasi sõitmine kaob, kuna idee poolest saab nüüd võll ju ainult üles-alla liikuda kulunud puksi sees. Minu E28-l oli sama viga,mis tundub üldse tüüpveana vanemate BMW-de puhul. Sedasi talitades ei kuluta sa sentigi ning vähemalt minul kadus probleem aastaks enne kui jälle kriginad ilmnesid. Kui saa raha kulutada ei taha, siis proovi. Loomulikult ei saa seda varianti võrrelda uue ventika ostmisega, aga tasub proovimist.
[quote][i]Algselt postitas vaiko[/i]
Lihtne soovitus minu poolt. Juhul kui tahad odavalt läbi ajada talita järgmiselt: eemalda kate,mis asub ventilaatori ruumi ees ( see ei ole küll keeruline nagu sa väitsid), seejärel vabasta ventika mootor klambritest(ära sealt välja võta), siis keera ventika mootorit 90 kraadi sellises suunas nagu juhtmed lubavad, lisaks võib ventika puksidele tilga õli ka vahele lasta, kinnita klambrid ning korras.Asi nimelt selles, et puksid on kulunud sõidusuunas ovaalseks. Tee sellest oamd järeldused!!! [/quote]
See on kiire ja hoolimatu sõit, eriti kurvides:D
Autorit sa juba tead:D
Lihtne soovitus minu poolt. Juhul kui tahad odavalt läbi ajada talita järgmiselt: eemalda kate,mis asub ventilaatori ruumi ees ( see ei ole küll keeruline nagu sa väitsid), seejärel vabasta ventika mootor klambritest(ära sealt välja võta), siis keera ventika mootorit 90 kraadi sellises suunas nagu juhtmed lubavad, lisaks võib ventika puksidele tilga õli ka vahele lasta, kinnita klambrid ning korras.Asi nimelt selles, et puksid on kulunud sõidusuunas ovaalseks. Tee sellest oamd järeldused!!! [/quote]
See on kiire ja hoolimatu sõit, eriti kurvides:D
Autorit sa juba tead:D