Code
Jah, too on 525-and-up plokk, ehk LCD tekstiekraaniga.ahti159 kirjutas:Sellel pildil on hoopis teistsugune plokk?
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
USA-kad pole ju ei E34 520 ega diisleid näinudki, seal räägitakse alati high variandist. Aga vaheta ära need kõige kogukamad elektrolüüdid, need on ka kõige suurema mahtuvusega. Ja maksavad ju kopikaid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
Võib vist nii öelda küll, kuigi seda asja peab veel natuke uurima ja puurima, asi lihtsam oleks. Muideks seda värki annab ise ka väga eduliselt teha kui oleks need vahe vidinad, mis oma arvutiga ühendada.
On olemas ka selline programm nagu BMW Carsoft, millega saab ka väga huvitavaid asju teha.
On olemas ka selline programm nagu BMW Carsoft, millega saab ka väga huvitavaid asju teha.
E46 320D
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
priitv8 kirjutas:Väga hea, et nii läks!
PS kas meil on siis nüüd Viljandis üks väljaõppega tahhokerija?
PPS ega tal see esialgne, n.ö. vigane mälu sisu alles pole? Seda oleks huvitav uurida.
Põhimõtteliselt vahetas ta seal ära kolmanda rea lõpu, mul oli seal miskipärast kõik nullid tekkinud. Kõige tähtsam on lõpp 5A. Enne seda on WIN koodi numbrid ja kas bens või diisel vt.http://www.diakom.ru:8001/stat/support/Instrument.html
esimene tabel ülevalt kolma rida.
E46 320D
Et siis ka VIN-i asemel olid kõik nullid? Või ainult 5A asemel?ahti159 kirjutas:Põhimõtteliselt vahetas ta seal ära kolmanda rea lõpu, mul oli seal miskipärast kõik nullid tekkinud. Kõige tähtsam on lõpp 5A. Enne seda on WIN koodi numbrid ja kas bens või diisel
esimene tabel ülevalt kolma rida.
Veel huvitaks muidugi et mis seade (programmaator) ja soft tal on, mis seda chipi lugeda lubasid? Ja kas jootis selle plaadist välja, või ei olnudki ta trükkplaadil? Või sai koos plaadiga programmaatorisse pista?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
Nullid olid terve rea peal. See vahetükk oli tal enda tehtud ja ma ei tea mis seal sees on. Softi nime ei mäleta, alguses tuli mingi hobuse pea ette. Ja coding plug käib pesast välja, temal olid emased pistikud kõikide mikroskeemide jaoks. PS. seal plastmassi sees on täiesti tavaline mikroskeem.
Vaata see inglisekeelne BMW leht, seal oli coding plug ilusti ära näidatud.
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
Vaata see inglisekeelne BMW leht, seal oli coding plug ilusti ära näidatud.
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
E46 320D
Selge, kui chip lihtsalt sellisena välja käib, siis sobib tavaline programmaator. Ma ise olen lihtsalt ühe E30 oma lahti lammutanud ja seal oli sees trükiplaat, mille otsas üks rida kontakte. Sealt peaks siis chipi kas välja jootma, või tegema ülemineku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ikka on. Kõige lihtsam on ise teha, aga saab ka osta. Mis mõtte tekkis?ahti159 kirjutas:Ei tea kas kuskilt on võimalik saada ühendust arvuti serial porti ja auto diagi pistiku vahele, või siis mis juhe kuskile käib.
Lihtsalt tekkis üks mõte.
PS Sa ei ole esimene, kel siuksed mõtted peas käivad, aga bmw-d on selles teemas väga kidurad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nii nii, räägi mis programm? Pole veel ühtegi vabalt levitatavat ja bemmi peal mõistlikult töötavat näinud sellist.ahti159 kirjutas:Mul on arvuti programm olemas aga nüüd oleks vaja auto arvutiga ära ühendada. Siis saaks sealt nii mõndagi huvitavat teada.
Carsoft? DIS? almantase CarScanner?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Üldiselt vähe, aga parem ikka kui mittemidagi.
Sõltub ka versioonist. 3.4 on vana ja lihtne, aga E36-ni saab hakkama.
Peale vigade näitamise ja kustutamise on veel ainus funktsioon SI kustutamine. Jooksvaid parameetreid (live data - rpm, temp, lambda jne) ei näita. Mis kõige hullem: 3.4 tahab kahe COM-pordiga arvutit, nii et läppariga on tükk tegu enne kui käima saab. Tänapäeval küll XP all saab DOS-i boksis vist COM2 BIOS-i nii puhtalt emuleerida, et CS aru ei saa.
Ahjah, kesklukku, katuseluuki ja elektriaknaid oskab ka kinni-lahti teha.
Versioonid 5.8 ja 6.1 on juba paremad, käivad kuni E46-ni ja live data on olemas. Kahjuks ei saa seda ilma õige kaablita käima, kopikaitse on kaablisse sisse ehitatud (Inteli 80C57 mikrokontroller).
PS kui sinu oma on 3.4 siis võid minu käest ka selle demoversiooni saada, mida saab ilma auto külge ühendamata imetleda.
Samas eBay kubiseb nendest 2 COM-iga 3.4 kaablitest:
http://search-desc.ebay.de/ws/search/Sa ... =2&from=R9
Sõltub ka versioonist. 3.4 on vana ja lihtne, aga E36-ni saab hakkama.
Peale vigade näitamise ja kustutamise on veel ainus funktsioon SI kustutamine. Jooksvaid parameetreid (live data - rpm, temp, lambda jne) ei näita. Mis kõige hullem: 3.4 tahab kahe COM-pordiga arvutit, nii et läppariga on tükk tegu enne kui käima saab. Tänapäeval küll XP all saab DOS-i boksis vist COM2 BIOS-i nii puhtalt emuleerida, et CS aru ei saa.
Ahjah, kesklukku, katuseluuki ja elektriaknaid oskab ka kinni-lahti teha.
Versioonid 5.8 ja 6.1 on juba paremad, käivad kuni E46-ni ja live data on olemas. Kahjuks ei saa seda ilma õige kaablita käima, kopikaitse on kaablisse sisse ehitatud (Inteli 80C57 mikrokontroller).
PS kui sinu oma on 3.4 siis võid minu käest ka selle demoversiooni saada, mida saab ilma auto külge ühendamata imetleda.
Samas eBay kubiseb nendest 2 COM-iga 3.4 kaablitest:
http://search-desc.ebay.de/ws/search/Sa ... =2&from=R9
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Saab ja ei saaahti159 kirjutas:Krt natuke krõbe hind on jah, aga kas seda ei ole võimalik ise kompunnida, võibolla saan oma elektroonikule jälle uue väljakutse teha.

Asi selles, et see kaabel töötab juba protokolli tõlgina. El. skeemi võid omale vabalt netist leida ja kaabli kokku ka keevitada. Mida pole, on see programmike, mis seal kontrolleri sees käib.
Minimaalselt oleks vaja ühte töötavat kaablit, aga sealt samamoodi koodi välja lugeda nagu sellest coding plugist ei saa, sest peale kontrollerisse kõrvetamist saab selle ära kaitsta (lugedes saad ainult 00 või FF baidid).
Ma arvan et need kloonid on tehtud kas:
a) originaalkoodi varastamise teel või
b) lihtsalt black-box-i meetodil, vaatad mis ühest otsast sisse läheb ja teisest välja tuleb ning siis modelleerid seal sees töötava programmi uuesti.
BTW see viimane meetod on nt. see, kuidas Compaq oma esimese PC jaoks IBM-i BIOS-i järgi funktsionaalse analoogi tegi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
See interface on mul endal kokku pandud ja töötab väga bro. Aga see Scanner-programm, mis seal kujutatud, on seesama Almantase CarScanner (ja ilmselt veel tasuta leviv beetaversioon), mis on suht savimajake (isegi protokolli käsitluses on loogikaviga). See et ta peale ECU midagi ei tunne, veel pealekauba. Nüüd on tal ka vähe täiuslikum versioon valmis, aga selle eest tahab ta samuti 150 euroraha:ahti159 kirjutas:Aga näiteks mis sa sellest asjast arvad?
http://luuk.xs4all.nl/bmwboeken/Diagnose.htm
http://www.carscanner.projektas.lt/
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn