Talverehvid E34-le
Talverehvid E34-le
huvitav, kas või mis talverehvidest saab E34 Touringule alla panna. variante on 2: 185/65 R15 ja 195/65 R15?
BMW is lifestyle
X5 3.0d e53 ´05
X5 3.0d e53 ´05
Re: Talverehvid E34-le
saad panna loomulikult mõlemad.jevgeni kirjutas:huvitav, kas või mis talverehvidest saab E34 Touringule alla panna.

Kuna enne olid kogemused aint esiveolisega, siis eelmine talv nac kartsin,
et kuidas bmw´ga hakkama saab (nii mõnigi veel rääkis, et ei püsi teel või jääd kinni ja mis kõik veel.) Tegelikuses aga sõitsin väga edukalt mitte just väga suure mustriga M+S'dega terve talve ja polnud häda midagi.
Seekord jälle ostsin M+S+naelad. 195/65 ette ja 205/65 taha.
Re: Talverehvid E34-le
Kas 205 papu taga liiga lai ei ole ?? Või ei saa sellise suure auto all arugi, et suht lai kumm ?Nu kirjutas: Seekord jälle ostsin M+S+naelad. 195/65 ette ja 205/65 taha.

E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
eelmine talv olid ilma naelteta 195/65 M+S nii ees kui taga. Ja nagu öeldud polnud viga midagi. 205 aint tühine 1cm laiem, vaevalt et see mõjutab midagi.
a see loogika mille järgi sa taha 185 ja ette 205 paned on küll kahtlane
ja muide kui ma vaatan praegu manualist järgi siis 535 pole seal alla
205 laiuse ette nähtudki.
a see loogika mille järgi sa taha 185 ja ette 205 paned on küll kahtlane

ja muide kui ma vaatan praegu manualist järgi siis 535 pole seal alla
205 laiuse ette nähtudki.
Viimati muutis Ragnar, 11.10.2004 19:00 14, muudetud 2 korda kokku.
tänud vastuse eest. lihtsalt on variant osta kasutatud rehve kas jooks Nokian H1 185/65 R15 või siis Gooyear UG500 195/65 R15 (mõlematel kõik naelad sees ja kasutatud ühe talve). ja ukse juures kleebisel selliseid mõõte polnud. siis tekkiski kahtlust, et äkki ei saagi nii kitsaid rehve alla panna. aga nüüd lähen ja ostan talverehvid ära. 

BMW is lifestyle
X5 3.0d e53 ´05
X5 3.0d e53 ´05
jälle targemakskadakas kirjutas:Peale kummilaiuse peab ka koormusindeksit jälgima ,eriti touringu korral.
Touringul peaks see olema vähemalt 95.Kitsamad kummid tehakse tavaliselt väiksemate koormuste jaoks.Üks tuttav sai nii oma kummidest kiirelt lahti( muutusid loperguseks).

BMW is lifestyle
X5 3.0d e53 ´05
X5 3.0d e53 ´05
UG 500 on tõesti hea rehv, kuid tal on üks miinus, nimelt ta kulub suht kiiresti. olen näinud seda rehvi peale ühe talve all olekut. see sild mis oli vedav kulutas rehvi täitsa korralikult ära, nii et teist talve seda rehvi enam alla ei pane. ilmselt üks saladus selle rehvi heas pidamises nii jääl kui ka lumel ongi kummi pehme koostis. aga ühe rehvi eest ja üheks talveks 1200 eeku on maksta natsa palju.pocket kirjutas:tore kokkusattuvus, -eelmine talv sai siis liigeldud mõlema variandiga, passatil olid all Nokia HkP1 (185) ja E34 jal UG 500 (195), mõlemal juhul oli tegu 50% kulunud rehvidega. Ei oska öelda palju see autost olenes aga E34 ga tundsin ennast palju turvalisemalt.
Seega soovitan UG 500
BMW is lifestyle
X5 3.0d e53 ´05
X5 3.0d e53 ´05
Re: Talverehvid E34-le
E34 sedaani uksepostilt lugedes on M+S rehvide miinimum laiuseks antud igaljuhul 195jevgeni kirjutas:huvitav, kas või mis talverehvidest saab E34 Touringule alla panna. variante on 2: 185/65 R15 ja 195/65 R15?
E34 525i M20
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
ma tahaks hirmsalt 255 laiust alla panna, aga kumme pole saada kuskilt.
pole mingit vahet (vähemalt Tallinnas) millise kummiga sõidad, sest lund ju niikuinii eriti ei ole. Ja no need mõned korrad, kui lumi maha tuleb - saab vabalt hakkama. Pealegi tänapäeva autodest paljud sõidavad keskusest ju 17" ratastega välja - ja nii nad ongi mõeldud sõitma nii talvel kui ka suvel
pole mingit vahet (vähemalt Tallinnas) millise kummiga sõidad, sest lund ju niikuinii eriti ei ole. Ja no need mõned korrad, kui lumi maha tuleb - saab vabalt hakkama. Pealegi tänapäeva autodest paljud sõidavad keskusest ju 17" ratastega välja - ja nii nad ongi mõeldud sõitma nii talvel kui ka suvel

isegi mu ema sõidab BMWga
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Nokian WR lamell on täiesti saadaval 255/40 17 mõõdus, hind ca 3-3,5k tükk.ottOmar kirjutas:ma tahaks hirmsalt 255 laiust alla panna, aga kumme pole saada kuskilt.
pole mingit vahet (vähemalt Tallinnas) millise kummiga sõidad, sest lund ju niikuinii eriti ei ole. Ja no need mõned korrad, kui lumi maha tuleb - saab vabalt hakkama. Pealegi tänapäeva autodest paljud sõidavad keskusest ju 17" ratastega välja - ja nii nad ongi mõeldud sõitma nii talvel kui ka suvel
Naela tõsi küll vist selles mõõdus ei leia.
Samas kui velg kannatab, siis üle 235 laiuse ei soovitaks ikkagi minna.
mõtlen sama, et võiks talvekad 17 velgedele panna, aga raske on HEA hinnaga ja 225 v 235 laiusega talvekaid leidaAnti kirjutas:Nokian WR lamell on täiesti saadaval 255/40 17 mõõdus, hind ca 3-3,5k tükk.ottOmar kirjutas:ma tahaks hirmsalt 255 laiust alla panna, aga kumme pole saada kuskilt.
pole mingit vahet (vähemalt Tallinnas) millise kummiga sõidad, sest lund ju niikuinii eriti ei ole. Ja no need mõned korrad, kui lumi maha tuleb - saab vabalt hakkama. Pealegi tänapäeva autodest paljud sõidavad keskusest ju 17" ratastega välja - ja nii nad ongi mõeldud sõitma nii talvel kui ka suvel
Naela tõsi küll vist selles mõõdus ei leia.
Samas kui velg kannatab, siis üle 235 laiuse ei soovitaks ikkagi minna.

peab vist siiski originnal velgede kasuks otsustama...
E32 V12
talveks on parem kitsas kumm alla panna, kuna see lõikab paremini lörtsi ja lund. samas kitsa kummi muster jõuab kiiremini ennast puhtaks visata.E32 kirjutas:mõtlen sama, et võiks talvekad 17 velgedele panna, aga raske on HEA hinnaga ja 225 v 235 laiusega talvekaid leida![]()
peab vist siiski originnal velgede kasuks otsustama...
BMW is lifestyle
X5 3.0d e53 ´05
X5 3.0d e53 ´05
talveks on parem kitsas kumm alla panna, kuna see lõikab paremini lörtsi ja lund. samas kitsa kummi muster jõuab kiiremini ennast puhtaks visata.[/quote]
Minu meelest on kitsam kumm ainult lumes ja lörtsis parem - jääl ja asfaldil määrab siiski rehvi pind. Samuti raskema auto alla võib panna laiema rehvi kuna surutakse rehvi kõvemini vastu maad.
Mustri puhtaks viskamisel ei näe ma kummi laiusega mingit seost - mustrist oleneb kindlasti aga rehvi laiusest ... ei tundu usutav.
Minu meelest on kitsam kumm ainult lumes ja lörtsis parem - jääl ja asfaldil määrab siiski rehvi pind. Samuti raskema auto alla võib panna laiema rehvi kuna surutakse rehvi kõvemini vastu maad.
Mustri puhtaks viskamisel ei näe ma kummi laiusega mingit seost - mustrist oleneb kindlasti aga rehvi laiusest ... ei tundu usutav.
Indrek
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
eks ta oleneb ikka mõlemast, nii laiusest kui mustrist..Miki-Hiir kirjutas:Minu meelest on kitsam kumm ainult lumes ja lörtsis parem - jääl ja asfaldil määrab siiski rehvi pind. Samuti raskema auto alla võib panna laiema rehvi kuna surutakse rehvi kõvemini vastu maad.jevgeni kirjutas:talveks on parem kitsas kumm alla panna, kuna see lõikab paremini lörtsi ja lund. samas kitsa kummi muster jõuab kiiremini ennast puhtaks visata.
Mustri puhtaks viskamisel ei näe ma kummi laiusega mingit seost - mustrist oleneb kindlasti aga rehvi laiusest ... ei tundu usutav.
mida laiem kumm, seda kauem läheb ju aega et see saast kummi keskelt äärtesse & minema jõuaks
Mustri puhtaks viskamine tähendab ju seda, et rehv veeredes maast üles korjatud lume/pori/lörtsi mustri vahelt välja viskab enne kui jälle sama koht maad puudutab - lumes väga oluline omadus, et rehv lihtsalt ümaraks rulliks ei muutuks.Kristjan_K kirjutas:eks ta oleneb ikka mõlemast, nii laiusest kui mustrist..Miki-Hiir kirjutas:Minu meelest on kitsam kumm ainult lumes ja lörtsis parem - jääl ja asfaldil määrab siiski rehvi pind. Samuti raskema auto alla võib panna laiema rehvi kuna surutakse rehvi kõvemini vastu maad.jevgeni kirjutas:talveks on parem kitsas kumm alla panna, kuna see lõikab paremini lörtsi ja lund. samas kitsa kummi muster jõuab kiiremini ennast puhtaks visata.
Mustri puhtaks viskamisel ei näe ma kummi laiusega mingit seost - mustrist oleneb kindlasti aga rehvi laiusest ... ei tundu usutav.
mida laiem kumm, seda kauem läheb ju aega et see saast kummi keskelt äärtesse & minema jõuaks
Seda ei suruta kuhugi äärtesse vaid puhastumine toimub tsentrifugaaljõu ja ratta keerlemise koostöös. Sellest sodist tekib "talvetuuning"

Mõni muster on paremini isepuhastuv, mõni halvemini ... üldiselt kalasabamustrid puhastuvad paremini (kui ratas õiget pidi keerleb muidugi)
Indrek