e36 differ õline
e36 differ õline
Mure siis selline, et sai diffris õli vahetatud ~ kuu aega tagasi. Nüüd kanalis käies märkasin, et differ oli õline. Näha oli, et õli on välja tulnud mõlemalt poolt nn veotelgede vahelt. Enne õlivahetust oli differ kuiv, st et ei lasknud kuskilt õli läbi.
???
???
Vana tuntud 3se probleem läbi ajaloo - pooletoobine tihend rooli ja istme vahelmeph kirjutas:Simmerid jah... endal sai just see aasta seda tehtud ja peale seda on kõik kuivana püsinud. Kusjuures väga paljudel E36 kerega autodel, millele ma alla olen vaadanud, on asi märg olnud. Simmerid ise samas võrdlemisi odavad ka minu teada.

Nagu ka tuhandeid maksvad tagasilla tala pukside vahetused jne jne jne
Simmer maksab alla 200 krooni.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
..
Ehk oled nii lahke ning räägid pooletoobilisusest täpsemalt.. Ehk saab siis teada kuhu keegi kuulub Sinu mõõtude järgi..Vana tuntud 3se probleem läbi ajaloo - pooletoobine tihend rooli ja istme vahel![]()
Nagu ka tuhandeid maksvad tagasilla tala pukside vahetused jne jne jne
Simmer maksab alla 200 krooni.
Viimati muutis Raino, 15.10.2004 20:23 30, muudetud 2 korda kokku.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Mis tagasille puks e-36 see tuhandeid maksab,sai alles asi tehtud mingi 188 eeku tükk.hmmm pooletoobine....keda sa selle nimega siin kutsud siis postitusest ei saa selgust.Aare kirjutas:Vana tuntud 3se probleem läbi ajaloo - pooletoobine tihend rooli ja istme vahelmeph kirjutas:Simmerid jah... endal sai just see aasta seda tehtud ja peale seda on kõik kuivana püsinud. Kusjuures väga paljudel E36 kerega autodel, millele ma alla olen vaadanud, on asi märg olnud. Simmerid ise samas võrdlemisi odavad ka minu teada.![]()
Nagu ka tuhandeid maksvad tagasilla tala pukside vahetused jne jne jne
Simmer maksab alla 200 krooni.
acid kirjutas:Mis tagasille puks e-36 see tuhandeid maksab,sai alles asi tehtud mingi 188 eeku tükk.hmmm pooletoobine....keda sa selle nimega siin kutsud siis postitusest ei saa selgust.Aare kirjutas:Vana tuntud 3se probleem läbi ajaloo - pooletoobine tihend rooli ja istme vahelmeph kirjutas:Simmerid jah... endal sai just see aasta seda tehtud ja peale seda on kõik kuivana püsinud. Kusjuures väga paljudel E36 kerega autodel, millele ma alla olen vaadanud, on asi märg olnud. Simmerid ise samas võrdlemisi odavad ka minu teada.![]()
Nagu ka tuhandeid maksvad tagasilla tala pukside vahetused jne jne jne
Simmer maksab alla 200 krooni.
sai kogetud, et sillapuksidega selline lugu, UMis ca 190 eeku tk ja B-osana ca 450eeku.
Idee järgi saab küll difrit remontida aga see on paras tegevus.Neil seal kippuvad laagrid ära väsiam ning hammasrataste hambad kah...Mäx kirjutas:tagant kostub ka undamist. Kahtlustan diffrit, aga kuidas seda kindlaks teha? Ja kas on võimalik diffrit remontida (mingeid laagreid vahetada näiteks) või peab kohe uue ostma?
Kui kiirentada mingi 90 peale ning siis lasta gaash maha ja kui kukub ulguma siis on tegu diffriga.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Täitsa vabalt võib olla rattalaager.Tõsta auto ülesse nig keeruta ning loksuta tagu rattaid. Siis saad selgema pildi.Mäx kirjutas:Mul on nii, et kui kiirus üle 50-60 tõuseb, siis juba undab päris kõvasti. Äkki on hoopis rattalaager?
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.