Kas ja miks on ix aeglasem kui 2wd
Nojah, iksi andmed on väga erinevad. Üks väidab et 9 teine et 7.xx midagi.
Mul on mootor väikese remondi saanud, kusjuures kaant veidi madalamaks lihvitud, klappe sooveldatud ning kergem leevendi pandud jms. Seega ikka üsna stock.
Eks kaal ja 4wd annavad alguses eelise. Aga pakun et kui distants oleks miski 500m, siis kohad oleks vahetunud, ja ilmselt enamgi, minu kahjuks.
Mul on mootor väikese remondi saanud, kusjuures kaant veidi madalamaks lihvitud, klappe sooveldatud ning kergem leevendi pandud jms. Seega ikka üsna stock.
Eks kaal ja 4wd annavad alguses eelise. Aga pakun et kui distants oleks miski 500m, siis kohad oleks vahetunud, ja ilmselt enamgi, minu kahjuks.
GS
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
4wd peaks kiirenduses olema 2wd-st aeglasem. Ja paigalt stardis V-ga võrreldes ei tohiks veoskeem mingit eelist anda, sest V madalatel pööretel ei vea nii kõvasti, et sussi ringi võtaks. Ükskõik kui kõvasti alguses pedaal põhja astuda.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
iX on oma 100 kg raskem kui tavaline, 100 kg=20 hj. Ei vaidle ju keegi, et 12V 520i on aeglasem kui 24V 520i - vahe on samasuur.
Teine asi, mis piirab kiiruses on neliveo suuremad hõõrdekaod jõuülekandes, mis võivad olla vabalt suurusjärgus 15 hj.
Kolmas- suured hõõrdekaod ja suurem mass lööb kütusekulu pihta, mis võib vabalt olla 2 liitrit suurem.
Teine asi, mis piirab kiiruses on neliveo suuremad hõõrdekaod jõuülekandes, mis võivad olla vabalt suurusjärgus 15 hj.
Kolmas- suured hõõrdekaod ja suurem mass lööb kütusekulu pihta, mis võib vabalt olla 2 liitrit suurem.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ix kere on umbes 60kg raskem, aga see selleks.Mihkel_V kirjutas:Miks 4wd kiirenduses aeglasem on??eero kirjutas:4wd peaks kiirenduses olema 2wd-st aeglasem.
Mul on selline tunne, et neliveoliste kui ka tagaveoliste bemmide kiirendused on väikese varuga arvestatud. St et pannakse käik sisse ja siis sujuvalt pedaal põhja poole.
Ja neliveoliste kiirenduse mõõtmisel kindlasti ei lasta autot kohapealt "hüpates" minema, vaid samuti, a'la 1500p/min või umbes nii.
See kui virutan pöörded u 4500-5000 peale ning siis siduri päästan, annab tükimaad parema kiirenduse, kui selline lihtsalt järsk kohalt päästmine.
Samas OMC'l näitas Veiko oma 325iX'iga päris korralikku kiirust, 19x ?
Mõned aastad tagasi sõitis veel seal üks tavaline 2.5 E30, mis kuidagi üle 170km/h kiiruseks ei saanud. Too võis ka muidugi kohvi olla.
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
80-ndatel ja 90-ndate algul oli see üldtuntud tõde, et BMW kiirendusandmed olid antud sellised, mille sai kätte ka tavajuht tavaoludes, mitte ainult tehase testisõitja ideaaloludes. Kahjuks aga hakkas BMW (ilmselt tugeva konkurentsi survel) sellest põhimõttest 90-ndate keskpaiku taganema ja tänapäeval antavad andmed on nii nagu enamusel autotootjatel, mõõdetud ideaaloludes professionaalse testisõitja poolt.Raivo kirjutas: Mul on selline tunne, et neliveoliste kui ka tagaveoliste bemmide kiirendused on väikese varuga arvestatud. St et pannakse käik sisse ja siis sujuvalt pedaal põhja poole.
Sõidan ka nüüd pool aastat 4wd sõiduautoga (küll mitte bmw) aga ausalt öeldes igav hakkab. Kiirus ilma libisemata asfaltil on järsus pöördes vanast 5sest kindlalt suurem, aga funni ei ole
Eks talv tuleb, siis. Aga igav hakkab suvel. Suvalisest libedast tõusust sõidad just like this üles ja kõik. Ei mingeid oskusi.

Eks talv tuleb, siis. Aga igav hakkab suvel. Suvalisest libedast tõusust sõidad just like this üles ja kõik. Ei mingeid oskusi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
TäpseltAare kirjutas:Sõidan ka nüüd pool aastat 4wd sõiduautoga (küll mitte bmw) aga ausalt öeldes igav hakkab. Kiirus ilma libisemata asfaltil on järsus pöördes vanast 5sest kindlalt suurem, aga funni ei ole![]()
Eks talv tuleb, siis. Aga igav hakkab suvel. Suvalisest libedast tõusust sõidad just like this üles ja kõik. Ei mingeid oskusi.

Sisuliselt suvel mul ta seisab. Ning iga kevad mõtlen, et ai ai, oleks mõni asjalik 2wd 325.
Samas talvel nagu ei viitsiks üldse tagaveolisega enam kulgeda

GS
pead siis ühe suveks ka ostma:)Raivo kirjutas:TäpseltAare kirjutas:Sõidan ka nüüd pool aastat 4wd sõiduautoga (küll mitte bmw) aga ausalt öeldes igav hakkab. Kiirus ilma libisemata asfaltil on järsus pöördes vanast 5sest kindlalt suurem, aga funni ei ole![]()
Eks talv tuleb, siis. Aga igav hakkab suvel. Suvalisest libedast tõusust sõidad just like this üles ja kõik. Ei mingeid oskusi.
Sisuliselt suvel mul ta seisab. Ning iga kevad mõtlen, et ai ai, oleks mõni asjalik 2wd 325.
Samas talvel nagu ei viitsiks üldse tagaveolisega enam kulgeda
Noo kui vaadata neid kiirendusteks ehitet masinaid, sis konkurentsitult on parimate aegadega masinad just RWD-d...
Ja 4WD eelis tuleb just seal mängu, kus on tegemist vähem haakuvate teekatetega kui seda on kuiv asfalt(elementaarne füüsika).
Kuid samas peab olema 4WD masinatel olema küllaltki hea kaalu ja mootori võimsuse suhe, mis jõuab seda masinat ka kurvist(kraavist
) välja vedada... siinkohal mitte unustades rehvide osatähtsust
Olen ka nüüd 4WD-ga ringi ajanud, kuid pole veel sattunud sellistesse piirolukordadesse et võrrelda oma eelmist 2.5 2WD-d iX-ga....
Ainus mis oli heasmõttes ehmatav, et ükskord pimedas ja märjas keskkonnas sai kruusalt kõrvale sõidetud ja jäin väiksele märja-rohumaa kallakule (taguots üles....teada värk et tagaveoga sealt poleks elus ilma hoota üles saanud
) ja sisestadaes tagasi käigu, läks kerge gaasiga iX ni ilusti tagasi, et ehmataski kohe....ei minegeid kraapse
Et jah....igaks juhtumiks võiks olla vastav masin, on minu teooria!
Ja 4WD eelis tuleb just seal mängu, kus on tegemist vähem haakuvate teekatetega kui seda on kuiv asfalt(elementaarne füüsika).
Kuid samas peab olema 4WD masinatel olema küllaltki hea kaalu ja mootori võimsuse suhe, mis jõuab seda masinat ka kurvist(kraavist


Olen ka nüüd 4WD-ga ringi ajanud, kuid pole veel sattunud sellistesse piirolukordadesse et võrrelda oma eelmist 2.5 2WD-d iX-ga....
Ainus mis oli heasmõttes ehmatav, et ükskord pimedas ja märjas keskkonnas sai kruusalt kõrvale sõidetud ja jäin väiksele märja-rohumaa kallakule (taguots üles....teada värk et tagaveoga sealt poleks elus ilma hoota üles saanud


Et jah....igaks juhtumiks võiks olla vastav masin, on minu teooria!
ilma autota
See kõik oleneb ju ülekandest - suure tõenäosusega oli sellel 325-el 170 pealt juba viimane käik piirajas...
Oma 325i-ga olen sõitnud spido järgi u. 220 km/h, see oli siis täiesti stockina ja 3,73 ülekandega.
Oma 325i-ga olen sõitnud spido järgi u. 220 km/h, see oli siis täiesti stockina ja 3,73 ülekandega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
No enamike ärasõidetud 325-tel pole mitte viimane käik piirajas, vaid mootor lihtsalt rohkem ei jäksa. Kui ikka klappide vahelt valgus paistab, sisselaskelõdvik lõhki ja bensupump läbi, siis ei päästa ka baieri meeste imemootorid. Ma olen kunagi maanteel tiptopp stock 520ga 525tesid pissitanud nii, et meestel häbi hakkas (spido näitas 210).Silwer kirjutas:See kõik oleneb ju ülekandest - suure tõenäosusega oli sellel 325-el 170 pealt juba viimane käik piirajas...
Oma 325i-ga olen sõitnud spido järgi u. 220 km/h, see oli siis täiesti stockina ja 3,73 ülekandega.
Selge on see, et Eesti 325-te veerandmiiliajad tulevad rohkem kõrgest, 180 peal põhja jooksvast ülekandest kui reaalsest mootori võimsusest.
OMC-l loeb mootori võimsus ja õhutakistus. Kui piirajasse ei lähe, siis harjukeskmine suhe on selline
200 hj - 210 kmh
300 hj - 230 kmh
400 hj - 240+ kmh
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Minu teooria on: 400m peal on iX kiirem kui tagavedu, kes ei usu, proovige Eeroga võidu sõita.
Samas 1km peal suudab tagavedu juba ennast maksma panna s.o. minu rekord 1km peal on 213,3 km/h. Samas 400m peal jäi parimaks 13,3.. millegagi (ilma reaktsiooniajata).
Siit ka üleskutse kõigile kiiretele meestele siin klubis, tehke 1km lõppkiirus üle... Tulemus muide tehtud 1990 aasta m5-ga, millel 232kW originaalis. Audi RS4 sai samades tingimustes (+32 c) 204 km/h.
Samas 1km peal suudab tagavedu juba ennast maksma panna s.o. minu rekord 1km peal on 213,3 km/h. Samas 400m peal jäi parimaks 13,3.. millegagi (ilma reaktsiooniajata).
Siit ka üleskutse kõigile kiiretele meestele siin klubis, tehke 1km lõppkiirus üle... Tulemus muide tehtud 1990 aasta m5-ga, millel 232kW originaalis. Audi RS4 sai samades tingimustes (+32 c) 204 km/h.
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...