Salongi õhufilter?
Salongi õhufilter?
Probleem selles et autol salong läheb suht käbedalt uduseks ,kui kliima sisse panna tõmbab küll tagasi .Arvan ise et vbl õhufiltrid mustad.
Kas keegi teab neid kuskil läbi ka puhutakse vms.Olen kuulnud et uued maksavad päris mitu raha.
Kas keegi teab neid kuskil läbi ka puhutakse vms.Olen kuulnud et uued maksavad päris mitu raha.
Salongi õhufilter?
Veel nii palju et autoks e36 318i 92a
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
UM'ist mulle öeldi, et mikrofilter asub mootoriruumis ja pidi koonuse kujuline olema
Ehk siis kusagil seal plastiku all, mis õhuvõtuava kandis on... veidi kahtlane tundub see, aga ise ei ole uurima tikkunud enda auto puhul sinna veel. Teine variant mida ma kuulnud olen, on see, et mikrofilter on salongis ja kõrvalistuja poolt lähenedes kusagil keskkonsooli taga päris kaugel 
Seega võibolla oskab keegi veidi paremini seletada kus see asuda võiks :\


Seega võibolla oskab keegi veidi paremini seletada kus see asuda võiks :\
nii endal sai see töö tehtud paar nädalat tagasi - st salongi filtri vahetus.
E36 - 2X koonusfilter asub kojameeste juures . ligi pääseb kojamehed maha , plasmass maha mootori tagant vaheseina küljest juhtmed lahti (need mis ajuse jooksevad. kahe kruviga kinni) vahe sein maha käib 7 võtmega seejärel saab ühe koonuse kätte teise kättesaamiseks peab kaks polti lahti keerama mis hoiavad kojameeste mootorit. saad ka teise filtri kätte. Endale hakkas udune klaas närvidele käima ja sai ära vahetatud 2 tundi jebimist. kuna alguses ei teadnud mida teha ja kust otsida. Ensa autol olid filtrid aastast 1994. ja uued said 2003 aasta filtrid pandud nii et arvestage kuna viimati filtrit vahetati.
Tallinna inimesed võiks uurida kas E36 filtreid ka B osana toodetakse. Tartus näiteks aave , autoring ja Balti laager ei saanud aidata ja Esinduses maksab kaks filtrit 750 EEK.
E34 - Asub salongifilter kõrvalistuja jalgade juures. ja selle töö kohta kirjutati alles hiljuti nii et kasutage otsingut.
E36 - 2X koonusfilter asub kojameeste juures . ligi pääseb kojamehed maha , plasmass maha mootori tagant vaheseina küljest juhtmed lahti (need mis ajuse jooksevad. kahe kruviga kinni) vahe sein maha käib 7 võtmega seejärel saab ühe koonuse kätte teise kättesaamiseks peab kaks polti lahti keerama mis hoiavad kojameeste mootorit. saad ka teise filtri kätte. Endale hakkas udune klaas närvidele käima ja sai ära vahetatud 2 tundi jebimist. kuna alguses ei teadnud mida teha ja kust otsida. Ensa autol olid filtrid aastast 1994. ja uued said 2003 aasta filtrid pandud nii et arvestage kuna viimati filtrit vahetati.
Tallinna inimesed võiks uurida kas E36 filtreid ka B osana toodetakse. Tartus näiteks aave , autoring ja Balti laager ei saanud aidata ja Esinduses maksab kaks filtrit 750 EEK.
E34 - Asub salongifilter kõrvalistuja jalgade juures. ja selle töö kohta kirjutati alles hiljuti nii et kasutage otsingut.
Kusjuures, antud vidinate hinnad on oluliselt langenud. Ma mäletan, et uurisin kah UM'ist hinda ja selgus et sinna 700.- kanti.
Nüüd millaski veidi ennem auto müüki, vast 1 kuu tagasi, küsisin igaksjuhuks uuesti hinna üle, ja siis ta oli juba sinna 300.- kanti kukkunud
Kusjuures on kahte erisugust salongi filtrit, üks siis need 2 koonuse kujulist, ning teine peaks tavaline plaat olema.
Nüüd millaski veidi ennem auto müüki, vast 1 kuu tagasi, küsisin igaksjuhuks uuesti hinna üle, ja siis ta oli juba sinna 300.- kanti kukkunud

Kusjuures on kahte erisugust salongi filtrit, üks siis need 2 koonuse kujulist, ning teine peaks tavaline plaat olema.
GS
Salongi õhufilter?
Aga kas vana annab ka läbi puhuda vms?
Re: Salongi õhufilter?
Näiteks nädal tagasi maksis E34 MANN-i lamefilter Autopartneris nats alla 250 krooni. Tasuks küsida ka E36 filtrite kohta.
Sai isegi ükskord lolli peaga seda proovitud. Pärast kulutad veel ühe filtrivahetuse aja tuuleklaasi seestpoolt pesemisele.Erki kirjutas:Aga kas vana annab ka läbi puhuda vms?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Jah, meeletu vahe on ikka uue ja vana micro filtri vahel.
Koguaeg kiskus uduseks, filter uus ja pole mingit udu enam.
Poleks uskunudki kui ei oleks seda asja ise läbi teinud.
Ja läbi puhumisel küll mõtet pole see selline nagu villast ja välja tõmmates läks puruks ka veel. Selle vahetuseks on kohe filter tehtud omade nõksudega.
Vahetus ise tegelikult lihtne.
Koguaeg kiskus uduseks, filter uus ja pole mingit udu enam.
Poleks uskunudki kui ei oleks seda asja ise läbi teinud.
Ja läbi puhumisel küll mõtet pole see selline nagu villast ja välja tõmmates läks puruks ka veel. Selle vahetuseks on kohe filter tehtud omade nõksudega.
Vahetus ise tegelikult lihtne.
Näedsiis, tegelikult tuleb nii välja, et plaadikujuline on siis, kui kliimaseade (e. kont), aga kui ainult küte, siis koonus.Muhv kirjutas:Salongi mikrofiltreid vahetatakse inspection 2-e ajal. E36 sedaanil pääseb sellele ligi salongist kindalaeka alt. Asi on plaadikujuline.
http://rust.mine.nu/bmw/partgrp.do?mode ... g=64&fg=10
(See vahe sellest kataloogist muidugi ei selgu).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
"Plaadikujulise" mikrofiltri vahetuseks E36-l leiad õpetuse siit:
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... 0FbufV.pdf
See on jah AC variandi puhul.
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... 0FbufV.pdf
See on jah AC variandi puhul.
Vahetada pole sugugu raske - vaja läheb ristpega kruvikeerajat ja Torx -20 võtit.
Kõrvalistuja pardachjokk maha võtta ning selle kinnitus eemaldada, et saaks kätte vasakule jäävat polstrit, mingi õhutoru tuleb ka maha võtta, polstri all on kaks kaant - suurem ja mingi 10 torx peaga kruviga kinni olev on klimaseadme soojusevaheti ja selle eest on 2 torx kruviga alt poolt ja põõratava klambriga ülevalt poolt kinni filtri kaan.
Kui filter käes, imesta palju sellel s**ta peal on ja mis juhtuks kliima soojusvahetiga kui seda ees poleks. Filter peab kindlasti sees olema.
Kõrvalistuja pardachjokk maha võtta ning selle kinnitus eemaldada, et saaks kätte vasakule jäävat polstrit, mingi õhutoru tuleb ka maha võtta, polstri all on kaks kaant - suurem ja mingi 10 torx peaga kruviga kinni olev on klimaseadme soojusevaheti ja selle eest on 2 torx kruviga alt poolt ja põõratava klambriga ülevalt poolt kinni filtri kaan.
Kui filter käes, imesta palju sellel s**ta peal on ja mis juhtuks kliima soojusvahetiga kui seda ees poleks. Filter peab kindlasti sees olema.
E34 525tds M51
E34 525i M50
E34 525i M50
Auto E36 325 93 a.
Salongifiltri teema köidab mind. Kuna see akna uduseks minemine ommikuti hakkab pehemelt öeldes ära tüütama.
Kui ma õieti aru saan siis minu isendil on vaja vahetada need kaks koonuse kujulist filtrit kapoti alt.
Kuna autol konti pole.
Aga kas selle vastu ka midagi on et seda igasugu sodi ei lendaks nendest puhurite avadest kui kiiruse suuremaks panen. no sealt ikka igasugu saasta tuleb.
Ahto
Salongifiltri teema köidab mind. Kuna see akna uduseks minemine ommikuti hakkab pehemelt öeldes ära tüütama.

Kui ma õieti aru saan siis minu isendil on vaja vahetada need kaks koonuse kujulist filtrit kapoti alt.
Kuna autol konti pole.
Aga kas selle vastu ka midagi on et seda igasugu sodi ei lendaks nendest puhurite avadest kui kiiruse suuremaks panen. no sealt ikka igasugu saasta tuleb.
Ahto
udune värk
et minul siis autoks e36 2.5td aastast 93 ja tavaline puhur..et puhub ka ikka väga vähe õhku salongi ka 4 kiirusega...ja termoregullija ei funka ka ....aga kas siis tavalise puhuri korral on need kaks koonust seal kusagil kapotiall või...ja kas on nende viga kui puhur möllab küll aga jah õhku siuke vähe tulema...äkki teab keegi
BMW 325td 93`
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma nüüd ei tea täpselt, kas sa mõtled selle kliima all konditsioneeri, aga konditsioneeriga E30-l just EI OLE mikrofiltrit. Kliimaseadet E30-tele vist ei paigaldatudki.Kliimaga on mikrofilter alati olemas, ilma võib ja ei pruugi.
E30-l ikka sealsamas, ahju esiseinas (kui on).
Mikrofilter on olemas väga vähestel E30-tel minu teada. Abiks helistamine UM-i ja auto VIN koodi abil saab vastuse üsna kiirelt.
Tõnu
Driven by goa
Re: udune värk
Järelikult filtrid umbes jah. Sinna pääseb ligi kojameeste juurest.cuda kirjutas:et minul siis autoks e36 2.5td aastast 93 ja tavaline puhur..et puhub ka ikka väga vähe õhku salongi ka 4 kiirusega...ja termoregullija ei funka ka ....aga kas siis tavalise puhuri korral on need kaks koonust seal kusagil kapotiall või...ja kas on nende viga kui puhur möllab küll aga jah õhku siuke vähe tulema...äkki teab keegi
Kui sa hoolikalt otsid, siis kasutaja henrik88 vist isegi kunagi tegi selle vahetusoperatsiooni puust ja punaseks ette kah, oma e36 kupee puhul.
GS