Spidomeeter ei...
Spidomeeter ei...
taha enam funksioneerida?
Kuna elektroonikaga spido, siis mõtlesin et kaitse, kuid kaitsmed korras ja KT. tehtud. Kas on seal näidikute plokis viga?
Või on asi juba keerulisem...
ahjaa ikka E30-90'
Väike nõuanne oleks abiks:)
Sest tahaksin ikka kõik korda saada!
Ok jään kuulama...
Kuna elektroonikaga spido, siis mõtlesin et kaitse, kuid kaitsmed korras ja KT. tehtud. Kas on seal näidikute plokis viga?
Või on asi juba keerulisem...
ahjaa ikka E30-90'
Väike nõuanne oleks abiks:)
Sest tahaksin ikka kõik korda saada!
Ok jään kuulama...
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Kontrolli diffrisse minev juhe üle, (seal asub kiiruseandur) see vanematel autodel kipub läbi mädanema. Teine variant, et näidikuteblokk niiskust saanud - vaata et kõik kontaktid oleks korralikud.
[/quote]
No ok, teen selle ära ja siis räägime edasi....Spidokat ei tahaks veel vahetada:)
Kontrolli diffrisse minev juhe üle, (seal asub kiiruseandur) see vanematel autodel kipub läbi mädanema. Teine variant, et näidikuteblokk niiskust saanud - vaata et kõik kontaktid oleks korralikud.
[/quote]
No ok, teen selle ära ja siis räägime edasi....Spidokat ei tahaks veel vahetada:)
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote]ise mõtleisn, et äkki see andur ise katki, või juhe põhja all katki!?
Ok, mõtleme edasi.... [/quote]
endal sama mure. ka viga on leitud: anduri juhe oli end vastu tagumist sillatala katki nühkinud. parandasin küll katkestuse ära, kuid tundub, et kehvalt kuna spido ennast enamus aja ikkagi 0-is hoiab. kui ilmad soojemad võtan töö uuesti ette.
Ok, mõtleme edasi.... [/quote]
endal sama mure. ka viga on leitud: anduri juhe oli end vastu tagumist sillatala katki nühkinud. parandasin küll katkestuse ära, kuid tundub, et kehvalt kuna spido ennast enamus aja ikkagi 0-is hoiab. kui ilmad soojemad võtan töö uuesti ette.
[quote][i]Algselt postitas Nuhik[/i]
Eks ta üks nikerdamine ole. Andurit saad kontrollida kui tõstad tagumiku üles, käik sisse ja lased tagaratastel ringi vurada. Seejärel vaata kas vool armatuuri tuleb.
Tavaliselt kipub ikka spido või armatuur läbi minema. [/quote]
no seda sama me kah mõtlimi:)
Kuid vaja siis kuhugi tõstuki pelae jne....
Seniks aga kilometraaū ei jookse....!
Aa se juhe seal põhja all kah nii nii nibin nabin on...ja üldse halvast materjalist!
Eks ta üks nikerdamine ole. Andurit saad kontrollida kui tõstad tagumiku üles, käik sisse ja lased tagaratastel ringi vurada. Seejärel vaata kas vool armatuuri tuleb.
Tavaliselt kipub ikka spido või armatuur läbi minema. [/quote]
no seda sama me kah mõtlimi:)
Kuid vaja siis kuhugi tõstuki pelae jne....
Seniks aga kilometraaū ei jookse....!
Aa se juhe seal põhja all kah nii nii nibin nabin on...ja üldse halvast materjalist!
mul oli 3sel sama jama...ainult, et muud asjad peale spidoka töötasid...ostsin lammarist teise näidukiploki ja vahetasin selle ära...tekkis uus jama, spidokas töötas, aga tahho ei töötanud...kakkusin siis mõlemad näidukiplokid lahti (nii umbes 12 ristpeaga kruviga käib lahti) ja panin oma vanale näidukiplokile lammarist ostetud bloki horisontaalis oleva skeemi, kus on nagu 2AA patarei suurust junni peal ja asi akkas ilusti toimima.
igax juhux kirjutan siia kuidas asja parandada:
kõigepealt võtad ära selle katte, mis algab süütelukuga yhelt joonelt ja lõppeb pedaalide kohal.
siis järgmisena katte riba, mis algab tulede ja udutuledelylititega ja lõppeb enne keskonsooli. see käib kolme tagantpoolt näpuga keeratavate muttritega (nagu liblikmutrid, ainult, et ymmargused).
siis võtad ära selle "raami", mis on näidukiploki ees...see on ylevalt kahe alt kahe ristpeaga kruviga kinni.
ja siis keerad näidukiploki lahti see on veel ylevalt kahe ja alt ka kahe ristpeag kruviga kinni.
ni nüüd tuleb raskem osa (kui ei taha rooli maha kakkuda). katsu kuidagi näidukiplokk saada sellise nurga alla, et saaxidtagumisele kyljele ligi. seal on kax plokkpistikut. nende peal on klambrid, mis pead enne pistikute väljatõmbamist saama lapiku kruvikaga nii umbes 1cm kõrgusele pistiku kohale. siis saad pistikud kätte. kui rooli maha võtad on seda sammu ulka kergem teha, aga ma ei ole kunagi viitsinud rooli maha võtta, kuna siis pärast annab teda sirgelt peale tagasi panna.
kui pistikud lahti ja rooli maha ei võtnud siis pead proovima erinevate nurkade all kuidas näidukiplokk rooli ja konsooli vahelt kätte saada.
mina ei oska paremini seletada...katsu aru saada.
NB! ole super ettevaatlik...ästi rahulikult tuleb tegutseda, sest need plastik detailid on väga nõrgakesed.
edu!
igax juhux kirjutan siia kuidas asja parandada:
kõigepealt võtad ära selle katte, mis algab süütelukuga yhelt joonelt ja lõppeb pedaalide kohal.
siis järgmisena katte riba, mis algab tulede ja udutuledelylititega ja lõppeb enne keskonsooli. see käib kolme tagantpoolt näpuga keeratavate muttritega (nagu liblikmutrid, ainult, et ymmargused).
siis võtad ära selle "raami", mis on näidukiploki ees...see on ylevalt kahe alt kahe ristpeaga kruviga kinni.
ja siis keerad näidukiploki lahti see on veel ylevalt kahe ja alt ka kahe ristpeag kruviga kinni.
ni nüüd tuleb raskem osa (kui ei taha rooli maha kakkuda). katsu kuidagi näidukiplokk saada sellise nurga alla, et saaxidtagumisele kyljele ligi. seal on kax plokkpistikut. nende peal on klambrid, mis pead enne pistikute väljatõmbamist saama lapiku kruvikaga nii umbes 1cm kõrgusele pistiku kohale. siis saad pistikud kätte. kui rooli maha võtad on seda sammu ulka kergem teha, aga ma ei ole kunagi viitsinud rooli maha võtta, kuna siis pärast annab teda sirgelt peale tagasi panna.
kui pistikud lahti ja rooli maha ei võtnud siis pead proovima erinevate nurkade all kuidas näidukiplokk rooli ja konsooli vahelt kätte saada.
mina ei oska paremini seletada...katsu aru saada.
NB! ole super ettevaatlik...ästi rahulikult tuleb tegutseda, sest need plastik detailid on väga nõrgakesed.
edu!
[quote][i]Algselt postitas krüger[/i]
pakun spidokat läbisõit mingi 70 000 ja hind siis 100 eeku.....
see peaks siis selle spido jama lahendama kui kala seal on aga vaata see sinine pistik ka üle võib ka klemmide külmjoodis olla mis ei taha enam ühendust anda.....
Alar 055992774 [/quote]
sry valge pistik ajasin selle värgi sassi.... hm võta lahti jah nagu eelkõneleja sulle soovitas ja kui vaja siis vaheta akud või vaata kas trükiplaadis mõni rada katki ei ole põlenud....
pakun spidokat läbisõit mingi 70 000 ja hind siis 100 eeku.....


Alar 055992774 [/quote]
sry valge pistik ajasin selle värgi sassi.... hm võta lahti jah nagu eelkõneleja sulle soovitas ja kui vaja siis vaheta akud või vaata kas trükiplaadis mõni rada katki ei ole põlenud....
kui spido ei tööta siis ei tööta ka ökonomaiser;) need on omavahel seotud. endal mul on kah spido jama viga isegi tean valge pistik ei anna ühendust. pool sisu on lahti kisutud ja aeg ajalt seda pistikut seal liigutan, et kiirus liiga suureks ei lähe. eks mingi päev pean selle töö ette võtma ja need juhtmed spidoka plokki külge jootma 

aga mul selline jama e30 87 a, et kilomeetrilugeja kiilub kinni aeg-ajalt. väike pauk vastu pead anda, siis jälle töötab, aga hästi sõna ei kuula. kas seal saab mingeid asju eraldi välja vahetada, või tuleb kõik see näidikute kupatus uus panna? probleem siis tõenäoliselt selles, et see mehaanika on lihtsalt kulunud või mingit jama täis.
Ei saa ka mitte vaiki olla. Eila tekkis endal ka spidomeetriga jama. Ei näidanud teine enam midagi. Täna aga hüples koha peal seistes (ikka töötava mootoriga) spidomeetri näit kuni 160ni välja. Vähe sellest, keris lausa läbisõitu ka edasi. Kuivõrd pean sõidupäevikut, siis igasugused vihjed on teretulnud 
e30 316i m40 '88

e30 316i m40 '88
Joel ma saatsin sulle maili, vaata yle ja tee ära, peaks aitama
teiste E34 omanikele abiks link:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
Ma mitmeid ja mitmeid kordi postinud seda loodan et lõpux ikka kellelegi see vahele jääb ja lahendab ka nende probleemid!
E30 minu teada probleemiks tihtipeale akude väsimine mis ei lase service lights reseti teha, külmjoodised ja halb pistikukontakt
teiste E34 omanikele abiks link:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... citors.htm
Ma mitmeid ja mitmeid kordi postinud seda loodan et lõpux ikka kellelegi see vahele jääb ja lahendab ka nende probleemid!
E30 minu teada probleemiks tihtipeale akude väsimine mis ei lase service lights reseti teha, külmjoodised ja halb pistikukontakt
Suurimad tänud asjaliku maili eest Eerik. Kuna see probleem esineb mul hetkel väga harva ptui ptui ptui
siis ei hakka praegu seda tööd ette võtma, aga tulevikus läheb ilmselt vaja. Teine asi on muidugi see, et tagasillas asuv spidomeetri andur pidi ka olema asi, mis võib olla lihtsalt must või juba kulunud ja viga võib olla tingitud ka sellest...
Kuidas sul endal see viga esines - kas spidomeeter tegi mingeid "lollusi" (hüples jne) või konkreetselt ei töötanud ja kõik ??? Mul see viimane variant, et mõni kord lihtsalt ei tööta kohe üldse ja sõidu ajal ka siis kunagi tööle ei hakka, uuesti hakkab tööle siis kui auto on mõnda aega seisnud ja uuesti tööle panen. Samuti alati kui tööle hakkab siis ka jääb, ehk et poole sõidu pealt ära ei kao

Kuidas sul endal see viga esines - kas spidomeeter tegi mingeid "lollusi" (hüples jne) või konkreetselt ei töötanud ja kõik ??? Mul see viimane variant, et mõni kord lihtsalt ei tööta kohe üldse ja sõidu ajal ka siis kunagi tööle ei hakka, uuesti hakkab tööle siis kui auto on mõnda aega seisnud ja uuesti tööle panen. Samuti alati kui tööle hakkab siis ka jääb, ehk et poole sõidu pealt ära ei kao

Mul on sarnane probleem 83a 525e-ga, spidomeeter seisab ja ökonomaiser valetab. Olen ära vahetanud anduri ja katsetanud teisi näidikublokke, juhtmed paistavad ka korras olema kuna ma saan anduri signaale testriga mõõta. Spidomeetri osuti reageerib ainult siis kui armatuuri valgus maha keerata... (kui sõidan üle 50-e, siis väriseb 20-ni ja mitte rohkem
).
Ise arvan, et katki on juhe millelt spidomeeter voolu saab.
Ühes bmw foorumis oli mõõtnud pinget anduri juhtmete peal ja saadud 8v, minul on ainult 0,02v.
Kõik ülejäänud näidikud töötavad õigesti.
Kas selline eraldi spidomeetri toite juhe on olemas?

Ise arvan, et katki on juhe millelt spidomeeter voolu saab.
Ühes bmw foorumis oli mõõtnud pinget anduri juhtmete peal ja saadud 8v, minul on ainult 0,02v.

Kõik ülejäänud näidikud töötavad õigesti.
Kas selline eraldi spidomeetri toite juhe on olemas?