Läks teele.Miki-Hiir kirjutas:Sobib - saada e-mailile.
E34 kojameeste puks
530i, aga juhipoolne on vastusurvega..priitv8 kirjutas:Need on siis kas 535i või 540i (mõlemal standardis) omanikud või lisavarustuse tellijad.truumu kirjutas:ja kõigil neil, kellel on see "vastusuruva mehanismiga" kojad...
Miki-Hiir kirjutas: ... aga kui see võll nagu ise ära kulub, siis võlli siledaks ajamise puhul jääb see igaühel erinevas läbimõõdus ja ühtset puksi kõigile ikka leiutada ei õnnestu või kuidas?
Neid võlle peaks ka saama vahetada, aga see tundus tol hetkel liiga suure pusimisena, kuna päris ilma klaasipuhastajateta ka paar päeva sõita ei tahtnud..
Aga ehk saadad mullegi need pildid, et vaadata kas sai kõik õigesti tehtud..priitv8 kirjutas:Tundub nii jah. Aga ise pole ma seda asja autost välja võetuna veel uurinud. Aga truumul on oma autol juba praktikas läbi tehtud. Tal küll ka see ADV ehk reguleeritava survega kojamees, aga tont sellega. BTW kui Sul vaja mahavõtmise juhist, siis saan paar pilti saata küll. e-mailile näiteks?
See ongi ainult juhi pool. Sinu auto tellija siis oli selle vidina eest nõus juurde maksma.Tarvo kirjutas:530i, aga juhipoolne on vastusurvega..
Kuhu ma need saadan?Tarvo kirjutas:Aga ehk saadad mullegi need pildid, et vaadata kas sai kõik õigesti tehtud..
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nagu lubatud, mõned pildid E34 kojamehehoovastiku siseelust.
Alustuseks profiilvaade. Nagu näha on olemas ka pikilõtk.

See on kaasistujapoolne võll. See, mis tavaliselt rohkem logiseb.
Nagu näha on ta tugevalt lohku vajunud.

Ja see on tema puks. Erinevalt vahepeal tekkinud eksiarvamusest, on siiski pronkspuksid alumiiniumraamis.

See on juhipoolne võll. Ta on oma naabrist jämedam kuid pole oluliselt paremini säilinud.

See on juhipoolne puks.

Ja lõpuks kaasistujapoolne sharniir. Võlli treimiseks tuleb see mittelahtivõetavana valmistatud liide lahti võtta ja pärast ka kokku panna.

Alustuseks profiilvaade. Nagu näha on olemas ka pikilõtk.

See on kaasistujapoolne võll. See, mis tavaliselt rohkem logiseb.
Nagu näha on ta tugevalt lohku vajunud.

Ja see on tema puks. Erinevalt vahepeal tekkinud eksiarvamusest, on siiski pronkspuksid alumiiniumraamis.

See on juhipoolne võll. Ta on oma naabrist jämedam kuid pole oluliselt paremini säilinud.

See on juhipoolne puks.

Ja lõpuks kaasistujapoolne sharniir. Võlli treimiseks tuleb see mittelahtivõetavana valmistatud liide lahti võtta ja pärast ka kokku panna.

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Oskab siis keegi öelda kuidas selle **** hoovastiku normaalselt maha saab(autoks siis e34 94a). Korra vahetasin ja nägin 3 tundi vaeva, et seda risu kätte saada, hea oli et esiklaasi ära ei lõhkunud. Lõpuks sain kätte nii et keerasin mootori hoovastiku küljest lahti ja võtsin välja eraldi. Kuna lihtsalt mootor jäi salongi ventika taha kinni. Salongi ventika maha kruvimine paistis ülemõistuse töö. Kuna aga asemele pandud kasutatud hoovastik (250.- koos mootoriga) oli samasugune kui eelmine ja nüüd ootab sama vahetus protseduur ees. Seega ootaks mõningaid nõuandeid näpunäiteid kuidas hoovastikku kättesaada.
Ei saa aru kuidas nii lihtne asi BMW-l käib läbi tagumiku. (opel senatoril 88 aasta väljalasel vahetasin vihmakäes 30 minutiga selle hoovastiku ära)
Ei saa aru kuidas nii lihtne asi BMW-l käib läbi tagumiku. (opel senatoril 88 aasta väljalasel vahetasin vihmakäes 30 minutiga selle hoovastiku ära)
See ainult näis nii. http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htmsenaator kirjutas:Salongi ventika maha kruvimine paistis ülemõistuse töö.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kus juures need pildid olid mul näppus kui seda tööd tegin, ja see ei tundnud nii lihtne. Kas oled ise reaalselt ka vahetanud?priitv8 kirjutas:See ainult näis nii. http://www.nmia.com/~dgnrg/page_15.htmsenaator kirjutas:Salongi ventika maha kruvimine paistis ülemõistuse töö.
Aga eks ma järgmine kord uuri täpsemalt ja üritan fotoka appi võtta, et miskit märk netti üles kirjutada.
Kuna soe garaaz puudub siis lihtsalt ootan soojemaid ilmasid.
Hmm... mul on just kõrvalistuja poolne puks terve kuid juhpoolne kojamees logiseb meeletult. Seal siis saba jubin?priitv8 kirjutas:Kõrvalistuja poolne vars liigub nagu lambajalg. Peale selle et ta kehvasti pühib, hakkab ta ka kapoti serva vastu käima.toivoku kirjutas:hmm mida see puks halba teeb kui ta ära kulunud on?
Lancer EVOLUTION 9
kui jutt on samast asjast, siis mina lasin endal selle jubina välja vahetada kuu-2 tagasi ... jubin maksis UM'is 95 eeksu ja vahetus oli miskine 150 vms .. töömeeste poolt..
foorumis oli teema http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight= ...
foorumis oli teema http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight= ...
I had a life once. Then I bought a BMW
sry, aga 15 min ei ole kindlasti reaalne aeg selleks tööks. Pean silmas just hoovastiku kättesaamist.sau kirjutas:ca 15. min mahavõtmine.senaator kirjutas:
Kas oled ise reaalselt ka vahetanud?
Esimesel võimalusel kavatsen ette võtta.
600.- paneb patrick soendusmootori kuullaagritele ja vahetab harjad.
Tulemus: Nagu uus![]()
Sry for OT
Miks seda tühjendama peab?Viljar_V kirjutas:Selline aeg tundub tõesti natuke müstiline, juba paisupaagi kätte saamine ja tühjendamine võtab sellest pool aega![]()
PS ja ma sain eelkõnelejast ikka nii aru, et 15 minutiga võtab ta ventika mootori maha, mitte kojamehe hoovastiku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aga kasutaja senaator pidas silmas just kojamehe hoovastiku kättesaamist. Ventika mootori saab jah selle ajaga isegi et kätte kui käed kiirelt käivad.priitv8 kirjutas:Miks seda tühjendama peab?
PS ja ma sain eelkõnelejast ikka nii aru, et 15 minutiga võtab ta ventika mootori maha, mitte kojamehe hoovastiku.
Paisupaaki tühjendama ei pea, saab eemale tõsta tõesti, aga vist oleks mugavam ta siiski eemaldada, sest mul oli see küll pidevalt jalus risti ees.
bmw 520i 110kw
mul kah see kõrval istujapoolne kulunud ning ka juhipoolne jumpsib kuna ise suurem asi auto remondimees ei ole siis äkki keegi oskab kedagi soovitada kes ütleks millised asju nimelt ostma peaks ja kes need asjad ära vahetaks mitte eriti kallilt muidugi 

tõstsin korraks veel selle teema sest nüüd asi juba tõsisem mõlemad kojamehed jamava päris korralikult ja kapoti äär kah juba ää kraabitud äkki keegi oskab öelda kuhu pean pöörduma või mida ära vahetam siis ja umbes palju raha selle eest siis lõpuks tahetakse sest ei suutnud kuidagi välja lugeda mis täpselt katki on vabandage kui kuskil see juba kirjas oli kuid äkki siiski keegi aitab mind .
Aitäh
Aitäh
