525 mootori tiks
525 mootori tiks
ostsin omale 90a,525 24klappi motoga ja mootor tiksub nagu diisel.Kas tegu on kulunud nukkvõllidega või klappidega ja kui palju selle korda tegemine plekki nõuab?
[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
ostsin omale 90a,525 24klappi motoga ja mootor tiksub nagu diisel.Kas tegu on kulunud nukkvõllidega või klappidega ja kui palju selle korda tegemine plekki nõuab? [/quote]
Hüdrotõukurid, kulunud võll.......
selline
tiks läks "odaval" M40 mootoriga 318i-l maksma
ise tehes kokku 12 000:( Ja nukkvõlle oli
kahe asemel üks ning see 1/lühem+ hüdrotõukureid
24 asemel 8.(
ostsin omale 90a,525 24klappi motoga ja mootor tiksub nagu diisel.Kas tegu on kulunud nukkvõllidega või klappidega ja kui palju selle korda tegemine plekki nõuab? [/quote]
Hüdrotõukurid, kulunud võll.......

tiks läks "odaval" M40 mootoriga 318i-l maksma
ise tehes kokku 12 000:( Ja nukkvõlle oli
kahe asemel üks ning see 1/lühem+ hüdrotõukureid
24 asemel 8.(
Aare ime mees
Kui jutt käis 750'st siis kui odav on BMW eriti 750 pidada mis seal ikka kalla mingi odav poolsynt ja kärab 
ja nüüd räägib mystilistest numbritest!
Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri...


ja nüüd räägib mystilistest numbritest!
Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri...
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Aare ime mees
Kui jutt käis 750'st siis kui odav on BMW eriti 750 pidada mis seal ikka kalla mingi odav poolsynt ja kärab 
ja nüüd räägib mystilistest numbritest!
Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
kuule enne pasundamist loe jutt läbi ka:D
mis sul 750-l nukkvõll igal hooldusel vahetatakse
või:D
Aare ime mees


ja nüüd räägib mystilistest numbritest!
Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
kuule enne pasundamist loe jutt läbi ka:D
mis sul 750-l nukkvõll igal hooldusel vahetatakse
või:D
[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
tänud:)
Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub? [/quote]
võib olla päris tõenäoline, kui õliga esimene
jobu 100 000 sõitis ja nuka õlitus umbne on.
Kui sa võrdleks näpuvahel näiteks keskmist sportnukka
ja bmw seerianukka, siis on seal mõõduvahe näiteks
0,5 mm. Edasi võib ette kujutada, mis annab
mootorile 1 mm kulunud nukk:(
Nagiseva nukaga M40 318i läks silma järgi nats
kulunud nukaga lennuväljal ainult 150 välja,
uus nukk+nookurid+hüdrotõukurid polnud maanteel
200 probleemiks ja linnavahel polnud kohalikest
väsinud 323i-dest küll vastast.
Kui auto liikumine oluline, siis ka kulunud
nukad uued........paned uued ja auto saab kohe
teise hingamise.
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
tänud:)
Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub? [/quote]
võib olla päris tõenäoline, kui õliga esimene
jobu 100 000 sõitis ja nuka õlitus umbne on.
Kui sa võrdleks näpuvahel näiteks keskmist sportnukka
ja bmw seerianukka, siis on seal mõõduvahe näiteks
0,5 mm. Edasi võib ette kujutada, mis annab
mootorile 1 mm kulunud nukk:(
Nagiseva nukaga M40 318i läks silma järgi nats
kulunud nukaga lennuväljal ainult 150 välja,
uus nukk+nookurid+hüdrotõukurid polnud maanteel
200 probleemiks ja linnavahel polnud kohalikest
väsinud 323i-dest küll vastast.
Kui auto liikumine oluline, siis ka kulunud
nukad uued........paned uued ja auto saab kohe
teise hingamise.
Oi AARE 
Ma oma kulunud nukiga tartumaantel Sain 210 kätte (mootor juba 230000km äraveeretanud), ja kiirus tõusexki veelgi kui polex teelõpp tulnud kus tee läheb 4'st 2ks
Mul kulunud nukk 1 ja 6 silinder, usun olekski erksam ehk moment suurem aga selleks et asi edasi ei liiguks peab ikka tekkima mega diisli hääl ja musta tossu tagant ajama hakkama ja kyynlaid tahmama! ja just nendes silindrites kus nukk kulunud!
Sa ikka mõne kohapealt liialdad küll AARE, usun et tehnikas jagad ja rohkemgi kui mina aga siiki praktilistel kogemustel oli asi hoopis muu.
Ma ei hakka vastu sulle rķhkem kirjutama ei taha OT tekitada.
Aga siiski arvan et tegemist kulunud hydrotõukuriga tavaliselt kulunud nukiga tekib ka ebayhtlane tyhijooks, millega mul parandatud pöörete tõstmisega 1000p/min. Kui tõesti hirm on võta klapikambrikaas maha ja piilu sisse

Ma oma kulunud nukiga tartumaantel Sain 210 kätte (mootor juba 230000km äraveeretanud), ja kiirus tõusexki veelgi kui polex teelõpp tulnud kus tee läheb 4'st 2ks
Mul kulunud nukk 1 ja 6 silinder, usun olekski erksam ehk moment suurem aga selleks et asi edasi ei liiguks peab ikka tekkima mega diisli hääl ja musta tossu tagant ajama hakkama ja kyynlaid tahmama! ja just nendes silindrites kus nukk kulunud!
Sa ikka mõne kohapealt liialdad küll AARE, usun et tehnikas jagad ja rohkemgi kui mina aga siiki praktilistel kogemustel oli asi hoopis muu.
Ma ei hakka vastu sulle rķhkem kirjutama ei taha OT tekitada.
Aga siiski arvan et tegemist kulunud hydrotõukuriga tavaliselt kulunud nukiga tekib ka ebayhtlane tyhijooks, millega mul parandatud pöörete tõstmisega 1000p/min. Kui tõesti hirm on võta klapikambrikaas maha ja piilu sisse
[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt [/quote]
no siis ilmselt pead jah laskma targematel asja uurida.
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt [/quote]
no siis ilmselt pead jah laskma targematel asja uurida.
GS
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt [/quote]
no siis ilmselt pead jah laskma targematel asja uurida. [/quote]
sooja mootoriga tiksumine pigem nuka kanti
kisub.......külmalt leevendab paks õli seda
häält, sooja ja vedela õliga läheb kõvemaks.
Ahjaa...btw....kõige lihtsam on oletamise
asemel klapilambrikaan maha võtta:)
[quote][i]Algselt postitas Auto[/i]
Probleem selles, et tiksub ka sooja mootariga aga aegajalt kaob tiks jälle ära ja siis tuleb vahepeal tagasi. Tiksumise hääl on ka kõikuv - vahepeal teeb päris tugevalt häält aga aegajalt tiksub vaiksemalt [/quote]
no siis ilmselt pead jah laskma targematel asja uurida. [/quote]
sooja mootoriga tiksumine pigem nuka kanti
kisub.......külmalt leevendab paks õli seda
häält, sooja ja vedela õliga läheb kõvemaks.
Ahjaa...btw....kõige lihtsam on oletamise
asemel klapilambrikaan maha võtta:)
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
tänud:)
Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub? [/quote]
võib olla päris tõenäoline, kui õliga esimene
jobu 100 000 sõitis ja nuka õlitus umbne on.
Kui sa võrdleks näpuvahel näiteks keskmist sportnukka
ja bmw seerianukka, siis on seal mõõduvahe näiteks
0,5 mm. Edasi võib ette kujutada, mis annab
mootorile 1 mm kulunud nukk:(
Nagiseva nukaga M40 318i läks silma järgi nats
kulunud nukaga lennuväljal ainult 150 välja,
uus nukk+nookurid+hüdrotõukurid polnud maanteel
200 probleemiks ja linnavahel polnud kohalikest
väsinud 323i-dest küll vastast.
Kui auto liikumine oluline, siis ka kulunud
nukad uued........paned uued ja auto saab kohe
teise hingamise. [/quote]
[quote][i]Algselt postitas ants[/i]
[quote]Yhe hydrotõukuri hind on 250-300EEK'u saab vahetada yhe kaupa pole mingi probleem, spets leiab ilusti kumb tõukur tiksub.
Hinda uuri töökojas, helista näit Westland autose uuri... [/quote]
tänud:)
Samas kui tõenäoline on sellistel mootoritel,et hoopis nukk on kulunud ja tiksub? [/quote]
võib olla päris tõenäoline, kui õliga esimene
jobu 100 000 sõitis ja nuka õlitus umbne on.
Kui sa võrdleks näpuvahel näiteks keskmist sportnukka
ja bmw seerianukka, siis on seal mõõduvahe näiteks
0,5 mm. Edasi võib ette kujutada, mis annab
mootorile 1 mm kulunud nukk:(
Nagiseva nukaga M40 318i läks silma järgi nats
kulunud nukaga lennuväljal ainult 150 välja,
uus nukk+nookurid+hüdrotõukurid polnud maanteel
200 probleemiks ja linnavahel polnud kohalikest
väsinud 323i-dest küll vastast.
Kui auto liikumine oluline, siis ka kulunud
nukad uued........paned uued ja auto saab kohe
teise hingamise. [/quote]
Juhtus selline asi et soovitati sissevalada õlilisandit. Panin õlilisandi sisse ja mis ime juhtus, ei tiksu enam vähemalt esialgu. Loodan et tiks sei tulegi tagasi. Kas on see võimalik et õlilisandist võis abi olla. Samuti oli õikorki mahavõttes selle alt väikseid mustus tükke (õlitukid või mustus mitte midagi muud).
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
24 klapistel mootoritel kahjuks jah selline probleem nende tõukuritega, vahet pole, mis õli kasutad ja tundub, et läbisõit ka ei loe. kui kõvasti kihutada, viskab ka töökorras tõukurid tühjaks, ei aita õliradika lisamine ( orig. puudub, õlitemp ka maanteel rahulikult sõites 105c ) õlisurve tõstmine ( originaalis jookseb umbes 20% õlist kuumal mootoril lihtsalt tagasi, selle saab kinni panna ja tõsta survet 30-50% ) ei aita ka karteri mahu suurendamine 8 liitri peale ega ka castroliga sõitmine. kusjuures sai muretsetud endale põhimõtteliselt tutikas m54 mootor ( m50 järeltulija alates vist 2000a ) millel eksisteerib täpselt sama viga. nii et tundub olevat mingi tehnoloogiline viga, ka united motors jääb vastuse võlgu. kui kellelgi on ideid, siis nad on teretulnud