K: aknad seest udused ja jääs?
K: aknad seest udused ja jääs?
Probleem siis selline, et naise E30 bemmil peale sõitmist lähevad aknad seest uduseks ja nüüd siis külmadega ka jäässe.
Mingeid auke ei ole põhja all avastanud, kust niiskus sisse tungiks ja samuti ei ole jalgadega lund või vett suurel määral autosse sisse toodud...
Hommikuti on audi aknad kõik puhtad aga bemmil aknad jääs - anomaalia.
Mingeid ideid?
Mingeid auke ei ole põhja all avastanud, kust niiskus sisse tungiks ja samuti ei ole jalgadega lund või vett suurel määral autosse sisse toodud...
Hommikuti on audi aknad kõik puhtad aga bemmil aknad jääs - anomaalia.
Mingeid ideid?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Üks põhjusi, et vee äravoolu kanalid ei ole piisava läbilaske võimega või umbes ja õhuvoolu kanalite kaudu, sooja autoga, kandub niiskus salongi mis seistes siis külmaga ladestub klaasidel.
Tagumine klaas seest jääs - pagassis piisav vee hulk mattide all.
Üks soovitus on koguaeg sõita nii, et kergelt aken lahti, või siis koju juurde saabudes aken suuremalt lahti keerata nö tuulutust teha.
Teine "nipp" on kui auto jääb ööseks seisma, külma-sooja nupp keerata täielikult külma peale, ja õhuvooli regulli nupud poole peale või täitsa maha.
Tagumine klaas seest jääs - pagassis piisav vee hulk mattide all.
Üks soovitus on koguaeg sõita nii, et kergelt aken lahti, või siis koju juurde saabudes aken suuremalt lahti keerata nö tuulutust teha.
Teine "nipp" on kui auto jääb ööseks seisma, külma-sooja nupp keerata täielikult külma peale, ja õhuvooli regulli nupud poole peale või täitsa maha.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
See on üsna imelik nähtus.
Sama probleem oli kunagi ühe 97a vectraga ning nüüd tuleb välja, et ka uue "gorillaga"
Sain kunagi analoogseid nippe kasutatud nagu Hans mainis, ainult seda sooja-külma nuppe ei näppinud. Tulemus ümmargune null
Sai kuivatatud, puhastatud jne jne...aga kasu ei olnud miskit.
Sama probleem oli kunagi ühe 97a vectraga ning nüüd tuleb välja, et ka uue "gorillaga"

Sain kunagi analoogseid nippe kasutatud nagu Hans mainis, ainult seda sooja-külma nuppe ei näppinud. Tulemus ümmargune null

Sai kuivatatud, puhastatud jne jne...aga kasu ei olnud miskit.
GS
Paistab, et alates 09/89 on ka E30-l mikrofilter võimalik:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=10
Aga umbse mikrofiltri tunneb selle järgi kohe ära, et ka puhuri maks asendis on õhuvool väike.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=10
Aga umbse mikrofiltri tunneb selle järgi kohe ära, et ka puhuri maks asendis on õhuvool väike.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kütteahju sees, kätte peaks saama kindalaeka tagant.
Siin on küll E34 õpetus:
http://216.97.77.38/HTMLFiles/Menu3/Men ... terR&R.htm
http://www.enderle-beschriftungen.de/Filterwechsel.pdf
Aga nagu ma aru saan, asub ta E30-l umbes samas kohas.
Nii palju lammutama ei pea küll.
Kahjuks ei leia ka siit enam E30 kohta:
http://aa.bosch.de/aa/en/static/produkt ... /index.htm
Võin Sulle ka ühe pildi mailida, kui ainult teaks, kuhu.
Siin on küll E34 õpetus:
http://216.97.77.38/HTMLFiles/Menu3/Men ... terR&R.htm
http://www.enderle-beschriftungen.de/Filterwechsel.pdf
Aga nagu ma aru saan, asub ta E30-l umbes samas kohas.
Nii palju lammutama ei pea küll.
Kahjuks ei leia ka siit enam E30 kohta:
http://aa.bosch.de/aa/en/static/produkt ... /index.htm
Võin Sulle ka ühe pildi mailida, kui ainult teaks, kuhu.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
seda ei saa aru jah et mida need kraanide asendid nüüd loevad??
Ei saa ka seda aru mis mõju sellel vanal "mikrofiltril" eestikeeles siis salongifiltril on.See hoiab et teetolmu salongi ei tuleks kui see umbes siis võib ventika puhumine nõrgaks jääda aga mis seos on hommikul jääs klaasidega ei saa aru?????
Ei saa ka seda aru mis mõju sellel vanal "mikrofiltril" eestikeeles siis salongifiltril on.See hoiab et teetolmu salongi ei tuleks kui see umbes siis võib ventika puhumine nõrgaks jääda aga mis seos on hommikul jääs klaasidega ei saa aru?????
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Ei tea ka täpselt mis moodi see mikrofilter asja mõjutab, aga igatahes igal pool räägitakse, et sellest pidid ka klaasid uduseks minema. Mina igatahes teha 100% kindlalt, et minu autos on need asjad nii umbes kui umbes olla saavad. Koputasin vastus seina neid veidi ja pidin astmahoo kätte ära surema
Pole lihtsalt praegu raha, et neid vahetama hakata. 700 krõbiseva kanti need E36'l. Igatahes praegu on skill olemas, et mingi aeg see ära teha. Mootorivahetuse ajal kogemata sattusin peale nendele. 


No panin natuke mõõda... klappide sulgemise suhtes.
Kui klaasid lähevad seest uduseks ja ka külmaga jäätuvad siis loogiline järeldus on, et salongis on niiskus. Ei peagi jalgadega lumesodi salongi tooma, piisab ju ka hingeõhu niiskusest. Kui suitsumees ei ole ega siis aken lahti (praokil) ka sellise ilmaga ei sõida.
Miks ma soovitan ööseks külma peale keerata ja klapid ikka lahti, on see et toimuks tuulutus. Ja et kiiremini ühtlustuks välis- ja sisetemperatuur.
Mootor ei jahtu sekundiga, salongi radikas eraldab sooja edasi, vee äravoolu kanalites oleva vee aur tõmmatakse salongi kaasa - hommikuks esklaas seest jääs.
Tagaklaas jääs - pagasnikus mattide all vesi + rattakoopastes augud, pilud vahed jne. Sumps omalt poolt soojendab mõnda aega kere alt, üleval pool toimub aurustumine.
Käigukast jahtub pikalt...
Ma ei esita siin dogmasi vaid pakun variante ja omi tähelepanekuid. Kellel on abi sellel on, kellel ei ole see peab edasi otsima.
Poest võib ju ka jääsulatajat osta, oht ainult doksikomaaniks saada.
Kellel oma majahoov see võib ju autoaknale ööseks prao sisse jätta. Jne
Kui klaasid lähevad seest uduseks ja ka külmaga jäätuvad siis loogiline järeldus on, et salongis on niiskus. Ei peagi jalgadega lumesodi salongi tooma, piisab ju ka hingeõhu niiskusest. Kui suitsumees ei ole ega siis aken lahti (praokil) ka sellise ilmaga ei sõida.
Miks ma soovitan ööseks külma peale keerata ja klapid ikka lahti, on see et toimuks tuulutus. Ja et kiiremini ühtlustuks välis- ja sisetemperatuur.
Mootor ei jahtu sekundiga, salongi radikas eraldab sooja edasi, vee äravoolu kanalites oleva vee aur tõmmatakse salongi kaasa - hommikuks esklaas seest jääs.
Tagaklaas jääs - pagasnikus mattide all vesi + rattakoopastes augud, pilud vahed jne. Sumps omalt poolt soojendab mõnda aega kere alt, üleval pool toimub aurustumine.
Käigukast jahtub pikalt...
Ma ei esita siin dogmasi vaid pakun variante ja omi tähelepanekuid. Kellel on abi sellel on, kellel ei ole see peab edasi otsima.
Poest võib ju ka jääsulatajat osta, oht ainult doksikomaaniks saada.
Kellel oma majahoov see võib ju autoaknale ööseks prao sisse jätta. Jne
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Sa võid nad talveks üldse välja võtta, kevadel uued asemele.meph kirjutas:Ei tea ka täpselt mis moodi see mikrofilter asja mõjutab, aga igatahes igal pool räägitakse, et sellest pidid ka klaasid uduseks minema. Mina igatahes teha 100% kindlalt, et minu autos on need asjad nii umbes kui umbes olla saavad. Koputasin vastus seina neid veidi ja pidin astmahoo kätte ära suremaPole lihtsalt praegu raha, et neid vahetama hakata. 700 krõbiseva kanti need E36'l.
Klaasid võivad uduseks minna siis ka, nagu eelpool mainiti sellest, et näiteks sisemine soojendusradikas (torud) lekivad. Mu compactil oli sama jama, aga kui nende kahe toru tihendid, mis juhi jalge juures mootoriruumi lähevad, ära said vahetatud, läks asi korda. Õnneks kaob nüüd vaikselt ka see ebameeldiv jahutusvedeliku hais autost, mis muideks on mürgine...
Kui salongifilter on umbes, siis läheb ka sellepärast kindlasti udusemaks, et õhku ei tule piisavalt salongi ning ei suudeta siseõhku piisavalt ära kuivatada. Variant on ka veel, et filter võib olla märjaks läinud.
Ma ise käisin eile Elkes, samade tunnuste põhja, salongifilter puhastati ära ning väga must väidetavalt polnud...et nüüd ei teagi, mis seda jäätumist veel võib põhjustada. Samas täna oli aken nii sees-väljast puhas.
Sorry, see viimane jutt siis "valet" marki autost, ehk toyotast.
GS
Ise kahtlustaks ka salongiradika leket. Natuke teemakohast lugemist leiab ka siit. Muide kui radika "torud" seest lekivad, siis tihendid maksid mingi 15.- eek tk UM's...Tarvo kirjutas:Hoidsin oma autol ka öösel kraanid kinni ja hommikul oli klaas puhas ja kuiv. Muidu aga just juhi silme ette tekib alati udukord ja seda juba peale pisematki peatust.
Aga jah, kõrvalistuja jalge alt pidevalt märg, see vajab uurimist et miks ja kuidas..
Ning mis kraanid sa kinni keerasid?
GS
No vaata nt. lugejate autode all minu saagat. Vean kihla, et sul ka põhjakorgid alt kadunud. Pärast seda olen ka mõnda platsil olevat E34 põhja alt uurinud ja pilt pole sugugi rõõmustav olnud. Tean ka ühte E32 ja E36 millel neid enam pole.Tarvo kirjutas:Aga jah, kõrvalistuja jalge alt pidevalt märg, see vajab uurimist et miks ja kuidas..
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ainult see mõju, et kui filter korralikult õhku läbi laseb, siis suudab ventikas piisava õhuvoolu tekitada, et ka seestpoolt jääs klaas puhtaks puhuda. Umbse filtriga ei pääse väljast enam kuivem õhk salongi. Peab aknad lahti tegema.acid kirjutas:seda ei saa aru jah et mida need kraanide asendid nüüd loevad??
Ei saa ka seda aru mis mõju sellel vanal "mikrofiltril" eestikeeles siis salongifiltril on.See hoiab et teetolmu salongi ei tuleks kui see umbes siis võib ventika puhumine nõrgaks jääda aga mis seos on hommikul jääs klaasidega ei saa aru?????
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sinu auto kohta olen lugenud.priitv8 kirjutas:No vaata nt. lugejate autode all minu saagat. Vean kihla, et sul ka põhjakorgid alt kadunud. Pärast seda olen ka mõnda platsil olevat E34 põhja alt uurinud ja pilt pole sugugi rõõmustav olnud. Tean ka ühte E32 ja E36 millel neid enam pole.Tarvo kirjutas:Aga jah, kõrvalistuja jalge alt pidevalt märg, see vajab uurimist et miks ja kuidas..
Kusjuures oma autol korgid kõik all olemas kui põhja alla ronida, vähemalt minule pole küll silma jäänud ühtegi kohta, kus need puudu võiks olla, salongi mikrofiltrit ma ka ei leidnud oma autost. Pole sellist sooja kohta kah, kus asi põhjalikumalt laiali lammutada - linnamehe värk.
Siin võib see kala küll olla, et mingid äravoolukanalid on kinni äkki.
Ise vähemalt seda kõige rohkem kahtlustan.
Kui on kondiga E34, siis need äravoolutorude otsad on väga lihtsalt ligipääsetavad: vaja keskkonsooli külgedel olevad põhjaveluuriga kaetud kaaned maha võtta (kummalgi pool ühe plekikruviga). Siis näed kahel pool kummist torusid ahju plastmassotsikute otsas. Üsna kardaanitunneli ülaserva kõrgusel.Tarvo kirjutas:Siin võib see kala küll olla, et mingid äravoolukanalid on kinni äkki.
Ise vähemalt seda kõige rohkem kahtlustan.
See pilt ei seleta kuigi hästi, aga sellised kummist lehtrid on kahel pool, nagu pos. 21 pildil:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=15
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu
ma pole saand aega seda katsetada..Kristjan_T kirjutas:suvel uurisin enda (e34) kust vesi kõrval istuja jalge alla tuleb ja lõpuks leidsin seal kus aju on seal all on üks äravoolu kanal ja kui see on sodi täis siis on vesi salongis kontrollida on lihtne kallad pudelist vett aju kõrvat ja vaatad kas tuleb bardazoki tagant vett või ei
Et siis need läbi puhuda? Lähen uurin asja lähemalt siis.priitv8 kirjutas:Kui on kondiga E34, siis need äravoolutorude otsad on väga lihtsalt ligipääsetavad: vaja keskkonsooli külgedel olevad põhjaveluuriga kaetud kaaned maha võtta (kummalgi pool ühe plekikruviga). Siis näed kahel pool kummist torusid ahju plastmassotsikute otsas. Üsna kardaanitunneli ülaserva kõrgusel.
See pilt ei seleta kuigi hästi, aga sellised kummist lehtrid on kahel pool, nagu pos. 21 pildil:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=15
Millal minu autos kont viimati piuksu tegi teab vaid . . .

salongi niiskus
Võtaks ka sõna ja räägiks oma kogemustest. Minu autol (e28) läksid aknad seest uduseks ja jäässe , kuni kuskilt foorumist lugesin,et selle vältimiseks keegi soovitas auto parkimisel keerata nt. juhiukse klaas natuke alla. Proovisin järele ja täitsa mõjus. Nüüd kaks talve ei ole aknad seestpoolt enam niiskeks läinud. Olen õhtuti ca 0,5 cm akana lahti jätnud. Tasub lahti jätta ka armatuuri peal asuv välisõhu võre. Asja mõte pidi seisnema võimalikult kiires salongitemperatuuri jahtumises. NB autol puudub mahuandur.
Draggo,kui sul kaasneb selle udutamise ja jahutusvedeliku kaoga ka selline magus - imal lõhn salongis, siis tõesti on salongiradikaga mingi jama.
Draggo,kui sul kaasneb selle udutamise ja jahutusvedeliku kaoga ka selline magus - imal lõhn salongis, siis tõesti on salongiradikaga mingi jama.