Vibreerib pidurdamisel
Vibreerib pidurdamisel
Millest siis võib tulla see, kui pidurdamisel esiots vibreerima hakkab ja rooli lõgistama hakkab õrnalt? Veermiku detailid on kõik vahetatud, väike lõtk on rooli kardaanis. Ise suudan tulla vaid kõverate ketaste peale. Kummid balansist väljas ei ole, samuti pole veljed kõverad.
Re: Vibreerib pidurdamisel
Hmm, mulle väideti sama.soon kirjutas:balansist väljas ei ole, samuti pole veljed kõverad.
Siis läksin teise rehvi"putkasse" ning vholaa, päris balansis nad küll ei olnud. Tasakaalustati uuesti ära ning asi korras.
GS
mul on uued kummid ja viga oli nii enne kui pärast kummide panekut. ja balanssi said nad pandud. pealegi on tegu 185/65 R14 rehvidega ja nende puhul ei tohiks kehvasti balansseerimine nii palju esile tulla, seda enam, et avalduma peaks sellisel juhul viga hoopiski u 100 km/h sõitmisel, mitte pidurdamisel.
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
esimesed pidurikettad on kõverad või lihtsalt oma aja ära elanud.Relk kirjutas:Mul oli vana autoga sama jama ning viga oli just suure kuumusega deformeerunud kettad.
oli sama moodi vahetasin kettad ära lammaris maksin 200 kettas sain päris uued kohe. klotsid jätsin vanad kuna need olid korras ja nüüd enam ei vibreeri.
Omal sai alles sügisel vahetatud pidurikettad ja klotsid selle sama võbelemise pärast, siis sai asi korda. Nüüd hakkab sama jama jälle pihta
sissesõidu tegin tegin ka rahulikult. No nüüd on uued kettad ja neid saab vähemalt treida, oskab keegi mingit numbrit või töökoda soovitada kus ühe hooga saaks asi tehtud, et ise kisuvad laiali, treivad ja panevad kokku tagasi.

Pikk asjalik jutt vene keeles pidurite vibrast ja sellest lahti saamiseks
http://www.bmw.auto.ru/cgi-bin/faq/read ... &chapter=4
http://www.bmw.auto.ru/cgi-bin/faq/read ... &chapter=4
Jah aga mul juba vibreerivad, seega mul ei ole midagi kaotada.marx kirjutas:Ketaste treimisega on sellised asjad, et võivad kõveraks minna. Olen treinud päris paljusid kettaid, mõned on kõveraks mingi aja pärast läinud. Ja ei oska muud põhjuseks tuua, kui treimine.
Ketastel pidi olema see kõva tööpind ainult mingi poolteist milli, kui selle maha tereid hakkab jaha üsna kohe uuesti vibrama, aga uue ketta ja minimaalse vibra korral peaks veel asja saama. Kui siis veel õieti kokku panna peaks päris kompu olema.
Meenub et parempoolne suport koos klotsidega suruti ketta peale ikka täie jõuga kuna piduri silindrit ei olnud võimalik ilma spets töövahenditeta sissepoole suruda. Esiratas sai küll alguses seetõttu rohkem kuuma kui võiks, ja tundus et käis raskelt, sealt võibolla see põhjus miks uuesti kõveraks läks. Niiet kui keegi teab head töökoda kus treida saab andke palun teada. (marxile saatsin PS-i!)Kui peale treimist ikka kõveraks läheb ostan uued kettad UM-st ja lasen seal alla ka panna...
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...kettad kõverad ikka - eriti kui mainisid, et intensiivselt pidurdad.
piisab korra 200km/h pealt 0'i pidurdada ja siis kohe kuumade ketastega veel korra järsku pidurdada ja ongi kõverad - olen mitmel autol nad niimoodi kõveraks saanud.
Soovitus - vaheta kettad - see ei ole kallis ja lase suportid ka üle käia ja ka klotsid võiks ära vahetada ning siis pidurid veel ära ka õhutada, sest kui selle kõik ära oled teinud on ikka väga väga väga mõnus varbaotsaga auto pidama saada
piisab korra 200km/h pealt 0'i pidurdada ja siis kohe kuumade ketastega veel korra järsku pidurdada ja ongi kõverad - olen mitmel autol nad niimoodi kõveraks saanud.
Soovitus - vaheta kettad - see ei ole kallis ja lase suportid ka üle käia ja ka klotsid võiks ära vahetada ning siis pidurid veel ära ka õhutada, sest kui selle kõik ära oled teinud on ikka väga väga väga mõnus varbaotsaga auto pidama saada

isegi mu ema sõidab BMWga
ottOmar kirjutas: piisab korra 200km/h pealt 0'i pidurdada ja siis kohe kuumade ketastega veel korra järsku pidurdada ja ongi kõverad - olen mitmel autol nad niimoodi kõveraks saanud.

see jutt on nüüd küll pisut .....................
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...no lexuse GS 300 omad sain Tabasalu rajal kõverkas, kus kiirust pole ollagi ja e34'ja omad olen kaks korda saanud - go figure
mina leidsin seose sellest.
Ka füüsikaseaduste kohaselt peaks see paika pidama, et kui metalli kiirelt hoolt pidurdades kuumaks ajad, siis kuumale kettale järsku uuesti jõudu rakendada, võib see muuta selle kuju.

Ka füüsikaseaduste kohaselt peaks see paika pidama, et kui metalli kiirelt hoolt pidurdades kuumaks ajad, siis kuumale kettale järsku uuesti jõudu rakendada, võib see muuta selle kuju.
isegi mu ema sõidab BMWga
võibolla oligi asi selles, et tabasalus ei saa piisavalt kiirust arendada, et pidurid jahtuks. Saugal aga seda probleemi eriti tekkida ei tohiks. Pealegi ei pea seal eriti üle 2-3x pidurdama (sõltuvalt autost muidugi).ottOmar kirjutas:...no lexuse GS 300 omad sain Tabasalu rajal kõverkas, kus kiirust pole ollagi ja e34'ja omad olen kaks korda saanud - go figuremina leidsin seose sellest.
Ka füüsikaseaduste kohaselt peaks see paika pidama, et kui metalli kiirelt hoolt pidurdades kuumaks ajad, siis kuumale kettale järsku uuesti jõudu rakendada, võib see muuta selle kuju.
GS
vabalt võib olla kolksu kuulda. esmalt siiski ainult logistab. järjest ebameeldivamaks läheb seeMargus_L kirjutas:veidi OT ..kui rooliotsad läbi..kas siis lisaks vibrale on vahel kolksu kah kuulda ja nagu ujuks kergelt..või on sarniir jne läbi? kuigi 15k tagasi sai veermikku uuendatud ees??

hea et ma selle kolediku siis välja vahetasin. kindlasti on siin teisitimõtlejaid, aga ega nad pole ka loodetavasti päris lootusetud. mingi harmoonia võiks ikka valitseda auto tehniliste omaduste ja väljanägemise vahel. hummer ei ole ka enam päris sõjaväeauto ja natuke rohkem avarat silmaringi tuleks teisitimõtlejatele kasuks. või kui tõesti pole annet mõista mis on ilus ja mis mitte, siis lihtsalt oma arvamusetusega üldse mitte lagedale tulla. ma oleks võinud ka ise oma arvamuse välja ütlemata jätta, aga see on ikkagi minu teema.
mul siis sama probleem E28 peal
vahetasin ära piduriketta, vaatasin üle klotsid, suppordi, vahetasin mingi logiseva hooba(vist õõtshoob)....
olen palju jamanud selle vea kallal kuid ikkagist on vibra sees, kuid juba vähem tunda...
Kas ja kuidas teised said sellest lahti...
praegusel hetkel oleks vaja teada kuna varsti hakkan jälle lahti võtma piduri osad...

vahetasin ära piduriketta, vaatasin üle klotsid, suppordi, vahetasin mingi logiseva hooba(vist õõtshoob)....
olen palju jamanud selle vea kallal kuid ikkagist on vibra sees, kuid juba vähem tunda...
Kas ja kuidas teised said sellest lahti...



praegusel hetkel oleks vaja teada kuna varsti hakkan jälle lahti võtma piduri osad...