Hehh, su M5 on siis pahade omanike kätte sattunud, Tapal ootasime kõik vägevat minekut, mida ei tulnudki
Mida mina arvan 3.6 vs 3.8 M5 kohta
No see touring on küll tore, aga vaata ikka hinda. Eriti kui erilist vajadust pole ja 3.8T maksab vaat et kolme 3.5 hinna. Pealegi ei usu, et see lisakaal just teravust lisab (+100 kg vähemalt).
Edasi sõltub rahakotist. Kui raha ei takista, siis loomulikult 3.8 - peale kW on siiski ka päris kena vahe Nm-s.
Kui rahakott piirab, siis on korralik 3.6, mitte pooletoobine 3.8. Põhivahe on see, et 3.8 on otsesüütega nagu M50 - kas aga tavalise mudeli poolid vms sinna sobivad ja kui ei, siis kuulujuttude järgi on see kulumaterjal-
et siis enne hinnad selgeks teha.....
Väliselt on neil vahet niipalju, et 3.5 on piipudega, 3.8-l on seal peal selline kitsas plastkaan.
Kui midagi pilbasteks lased, siis 3.6-le on juppe, mootorit, kaant, vms kasutatud kraami kindlasti lihtsam leida (võrdle tootmisarve).
Mootori sees on vahet niipalju, et 3.8 on pikema kolvikäiguga, aga plokk sama - st teised on väntvõll, kepsud ja kolvid. Ehk sisejupid ei klapi.
Kui mina selle valiku ees oleks 150 000 näpus, siis valiksin tipp-topp korras kontrollitud serviseajalooga 3.6. Olgu tal aasta kasvõi 1990, peaasi, et korralik. Kui seal midagi peetis on, siis ei tasu elu sees kokkuhoidu ära.
540 siiski M5-ga võidu ei jookse, kasvõi juba sellepärast, et M5-l on hoopis teravam peaülekanne. Väikse järelaitamise järgi usun, et jookseb kiireminigi veel.
Aga need vanad väsinud S audid on ju vana tuttav vene bandiitide lemmikriist (sellised revalis hulgi nähtud).
Muidu ei saa mainimata jätta, et M5 on ultimate testimony to M30

Ehk siis näide sellest, kuidas "suure, raske ja vanaaegse" 1965. aastal leiutatud alumise osaga asju teha saab
