Siiski olen Raikiga selles mõttes nõus, et kui tuled on õigesti reguleeritud, siis ei pimesta ka isepandud xenonid kedagi. On ju põhiprobleem siiski selles, et originaalis on kõik xenonitega autod nivooanduritega ning "isetehtud" mitte. Ning valesti reguleeritud xenonpirn pimestab ikka oluliselt rohkem kui tavaline hõõgniit... Samas nähtavus paraneb ka "isetehtud" xenonitega oluliselt.
Enda kogemus pärineb 2001- VW Passatilt, mille tava lähituled on täielikud seasilmad. Peale xenon lähitulepirnide paigaldamist läks asi palju paremaks. Juba xenoni värvitoon on selline, mis toob asjade piirjooned palju paremini nähtavale.
Sõitsin nendega peaaegu terve aasta ja vast kahel korral vilgutati mulle tulesid, et nagu oleks liiga eredad...
Mis puudutab värv temp., siis minu omadel oli see 7000K ja VW tehase originaalil on see 6000K. Seega peaks 8000K ikka suht sinine olema...
Tean, et varasematel MB ja BMW mudelitel olidki xenonid üsna sinise tooniga, kuid viimasel ajal annavad kõikide markide omad ikka päris valget valgust. Eriti hea on vahet näha näiteks mingitel kurvasilmsetel mersudel aastatest 97-98, millel on 1 pirn ära vahetatud - üks tuli on sinine ja teine valge...
